26.09.2009. / 15:34

Autor: Borivoje Dokler

Audi E-tron: Automobil budućnosti iz Ingolstadta

Audi je predstavio koncept superspotskog automobila koji u cijelosti koristi električni pogon - četiri elektromotora proizvode zajedno 313 konjskih snaga a od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi

Audijev koncept vjerojatno je prvi pravi supersportski model na elektrićni pogon Audijev koncept vjerojatno je prvi pravi supersportski model na elektrićni pogon Audijevo predstavljanje E-trona jedno je od najvećih iznenađenja na ovogodišnjem frankfurtskom Salonu automobila. Riječ je konceptnom supersportskom automobilu koji u potpunosti koristi električni pogon. E-tron se dizajnerski oslanja na model R8, a pokreću ga četiti elektromotora - dva na prednjoj a dva na stražnjoj osovini - što ga čini istinskim quattrom.

Identične performanse modelu R8 s V8 motorom

Motori zajedno proizvode 313 konjskih snaga i 4.500 Nm okretnog momenta, što mu omogućuje ubrzanja odLitium-ionska baterija pruža istinski iskoristivu energiju od 42,4 kilovat sati, što omogućuje domet od 248 kilometaraLitium-ionska baterija pruža istinski iskoristivu energiju od 42,4 kilovat sati, što omogućuje domet od 248 kilometara 0 do 100 km/h za 4,8 sekundi, a od 60 do 120 km/h za 4,1 sekundu. To su gotove indentične perfomanse onim koje ostvaruje postojeći R8 s V8 motorom, što je jasna poruka da u skoroj budućnosti možemo očekivati pravu navalu pravih sportskih automobila na električni pogon. Litium-ionska baterija pruža istinski iskoristivu energiju od 42,4 kilovat sati, što omogućuje domet od 248 kilometara.

Brake-by-wire tehnologija punjenja baterija

Unutrašnjost krase jednostavne futurističke linije koje pokazuju u kojem će se smjeru razvijati dizajn AudijaUnutrašnjost krase jednostavne futurističke linije koje pokazuju u kojem će se smjeru razvijati dizajn AudijaZa punjenje baterije na standardnu kućnu utičnicu potrebno je oko 6 do 8 sati, a E-tron posjeduje i brake-by-wire tehnologiju koja omogućuje nadopunjavanje baterije pomoću kočione energije. Sama baterija smještena je pokraj prednje osovine, što omogućuje E-tronu raspored prednje i zadnje težine u omjeru 48/52, što mu osigurava odlična vozna svojstva.

Vezane vijesti

Električni automobil sve popularniji

Električni automobil sve popularniji

Sedamdeset i jedan posto Europljana zainteresiran je za električni automobil, a više od polovice njih namjerava ga kupiti, prema istraživanju ureda… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika