26.09.2009. / 15:36

Autor: Borivoje Dokler

Mercedes SLS AMG: Prva zvijezda Frankfurtskog sajma automobila

Dugočekivana reinkanacija povijesnog Mercedesovog modela 300 SL Gullwing iz 1954. premijerno je prikazana na sajmu automobila u Frankfurtu

Novi SLS AMG zadržao je prepoznatljiva krilna vrata svog prethodnika 300 SL Gullwinga iz 1954. godineNovi SLS AMG zadržao je prepoznatljiva krilna vrata svog prethodnika 300 SL Gullwinga iz 1954. godineNa ovogodišnjem franfurtskom Sajmu automobila svoju svjetsku premijeru imat će Mercedesov prestižni kupe SLS AMG. Dugočekivani supersportski automobil reinkarnacija je Mercedesovog modela 300 SL Gullwing iz 1954. Riječ je o jednom od najvažnijih modela iz Mercedesove prošlosti; prvom automobilu na svijetu s izravnim ubrizgavanjem benzina i prepoznatljivim krilnim vratima. Njegov nasljednik, SLS AMG, zadržao je mnoga dizajnerska rješenja izvornika pa se u Mercedesu nadaju da će postići popularnost 300 SL-a Gullwinga.

Novi 6.3- litreni V8 motor snage 571 konjskih snaga

Novi SLS pokeće 6.3- litreni V8 motor snage 571 konjskih snaga, čiji maksimalni okretni moment iznosi 650U Mercedesu se nadaju da će novo izdanje Gullwingadostići slavu izvornika U Mercedesu se nadaju da će novo izdanje Gullwingadostići slavu izvornika Nm. To mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi, a ne zaustavlja se do maksimalne brzina koja mu je elektronički ograničena na 317 km/h. Takve perfomanse mogu se zahvaliti i izvrsnom 7-stupanjskom automatskom mjenjaču s dvije spojke koji osigurava brzo mjenjanje stupnjeva prijenosa bez gubljenja vućne sile - za manje od 100 milisekundi. Novi 'Gullwing' teži 1620 kilograma a prema službenim podacima trebao bi u prosjeku trošiti oko 13 litara na 100 km/h.

Četiri različita moda vožnje

Odlične vozne osobine jamči idealan raspored težine vozila; 47 posto težine nalazi na prednjoj a 53 posto na stražnjom osoviniOdlične vozne osobine jamči idealan raspored težine vozila; 47 posto težine nalazi na prednjoj a 53 posto na stražnjom osoviniVozač ima mogućnost odabira između četiri različita moda vožnje; 'C' (kontrolirana efikasnost), 'S' (Sport), 'S+' (Sport plus) i 'M' (Manual). Odlične vozne osobine jamči i idealan raspored težine vozila; 47 posto težine nalazi na prednjoj a 53 posto na stražnjom osovini. Da je riječ o ultimativnom sportskom automobilu govori i činjenica da ESP dolazi u tri moda; 'ESP On', 'ESP Sport' i 'ESP Off' ; što znači da se elektronski sustav proklizavanja može i u potpunosti isključiti, što će znati cijeniti ljubitelji sirove sportske vožnje. Za sigurno zaustavljanje vozila zadužene su novorazvijene keramičke kompozitne kočnice s većim diskovima koji garantiraju bolje kočione perfomanse.

Novorazvijene keramičke kompozitne kočnice

Keramički diskovi zahvaljujući većoj tvrdoći ostvaruju impresivne rezultate i pri vrlo visokim operativnim Unutrašnjost slijedi filozofiju kuće pa se ne može govoriti o nekim prevelikim iznenađenjimaUnutrašnjost slijedi filozofiju kuće pa se ne može govoriti o nekim prevelikim iznenađenjimatemperaturama, a ukupna im je težina smanjenja za impresivnih 40 posto. Ključan doprinos manjoj težini konstrukcije dali su i lagani aluminijski AMG-ovi naplatci koji u standardnoj verziji dolaze s sedam krakova, a u opciji su i dvostruki peterokračni te desterokračni naplatci. AMG SLS sprijeda ima 19'-inčne naplatke s gumama promera 265/35 R 19, a straga 21'-inčne naplatke s gumama 295/30 R 20. Gume koje koristi ekskluzivno su razvijene samo za ovaj automobil pa osiguravaju najoptimalnije perfomanse.

Vezane vijesti

'Vino je jedan od naših najvažnijih proizvoda'

'Vino je jedan od naših najvažnijih proizvoda'

"Vino je jedan od naših najvažnijih proizvoda, a vina u Međimurju su sjajna" rekao je predsjednik Repulike Ivo Josipović u Štrigovi prilikom posjeta… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika