05.10.2009. / 10:20

Autor: Boris Bilas

Rat trgovaca: Todorić iz Lidla povlači Agrokorove proizvode

Prema podacima Agencije za tržišno natjecanje Agrokor je protekle godine držao između 25 i 30 posto nacionalnog maloprodajnog prometa, dok je Lidl držao sedmo mjesto s manje od pet posto udjela, vrlo slično kao i sestrinjski Kaufland

Ivica TodorićIvica TodorićKoncern Agrokor Ivice Todorića odlučio je od ovog mjeseca otkazati isporuku proizvoda svojih tvrtki trgovačkom lancu Lidl, doznaje prema neslužbenim informacijama Business.hr.

Razlog ovoj obustavi je prema pisanju ovog dnevnika nedavni reklamni rat dvaju lanaca, u kojem je prvo Lidl usporedio cijene svojih robnih marki s višim cijenama Agrokovorvih proizvoda, a nakon toga je Konzum objavio reklamu u kojoj se domaći brendovi na nogometnoj utakmici suprotstavljaju stranim brendovima, pri čemu su, kao strane prikazane Lidlovi proizvodi.

Iako iz Agrokora nisu željeli potvrditi ove informacije, u Lidlu kažu kako je daljnja suradnja dviju kompanija postala upitna te dodaju kako su trenutno u tijeku pregovori s Agrokorom o nastavku dosadašnje suradnje. Odlučili Agrokor jednostrano prekinuti suradnju, u Lidlu smatraju kako su oni u mogućnosti adekvatno zamijeniti njihove artikle s drugim poznatim brendovima ili vlastitim robnim markama, saznaje Business.hr.

No, uz tzv. reklamni rat, kao jedan od razloga povlačenja Agrokorovih proizvoda s polica Lidla navodi se i sve veći utjecaj Lidla u domaćoj trgovini i njegov agresivan rast prodaje. Naime. Lidl je prošle godine povećao prihod za čak 65 posto što je uvjerljivo najveći rast jednog lanca u Hrvatskoj, a ekonomska kriza pomogla je velikom rastu prodaje njegovih jeftinih robnih marki. Zbog toga je, navodno, Agrokor od još nekih domaćih proizvođača, poput Podravke i Francka, zatražio da povuče svoje proizvode iz Lidla, ali čini se kako od toga neće biti ništa jer su iz Podravke potvrdili kako normalno nastavljaju s isporukom prema Lidlu.

Prema podacima Agencije za tržišno natjecanje Agrokor je protekle godine držao između 25 i 30 posto nacionalnog maloprodajnog prometa, dok je Lidl držao sedmo mjesto s manje od pet posto udjela.

Vezane vijesti

Todorić sprema novu ponudu za Mercator

Todorić sprema novu ponudu za Mercator

Koncern Agrokor počinje pripremati uvjetnu javnu ponudu dioničarima za kupnju slovenskog trgovačkog lanca Mercator, piše Poslovni dnevnik. Ovo je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika