03.11.2009. / 13:44

Autor: Nacionalova redakcija

Valamar i u kriznoj godini ostvario 7 postotni rast prihoda

Vrhunski upravljački know-how vodeće turističke grupacije nedavno je okrunjen i potpisivanjem prvog ugovora o upravljanju turističkim kapacitetima s trećim osobama, za hotel Luna u Jakišnici na otoku Pagu, dok su u tijeku pregovori o menadžerskom upravljanju kapacitetima još nekolicine hotelskih kompanija.

David Poropat (član Uprave Valamara), Peter Fuchs (predsjednik Uprave Valamara) i Zrinko Kamber (član Uprave Valamara)David Poropat (član Uprave Valamara), Peter Fuchs (predsjednik Uprave Valamara) i Zrinko Kamber (član Uprave Valamara)Proteklu turističku sezonu Valamar zaključuje s dobrim poslovnim rezultatima koji su ispunili zacrtane planove te u nekim segmentima čak i nadmašili očekivanja, istaknuli su na predstavljanju rezultata članovi Uprave Valamara. Usprkos teškoj i izazovnoj godini obilježenoj blagim padom cjelokupnog hotelijerskog sektora, neto operativni prihodi u objektima pod upravljanjem Valamara bilježe porast od sedam posto u odnosu na lanjsku godinu. Pri tome rast ukupnih smještajnih prihoda iznosi šest posto od čega su najpropulzivniji bili kampovi koji su ostvarili rast prihoda od čak 11 posto.

Čelnici Valamara istaknuli su i zadovoljstvo rezultatima novootvorenog hotela Valamar Lacroma Resort, najvećeg kongresnog i spa hotela na dubrovačkom području, koji je omogućio zapošljavanje više od 150 novih zaposlenika. Nakon završetka investicije i otvaranja hotela u planiranom roku, Valamar Lacroma Resort bilježi već u prvoj godini poslovanja nekoliko velikih međunarodnih skupova, a već ima niz potvrđenih kongresa za 2010. i 2011. godinu.

Peter Fuchs, predsjednik Uprave Valamara istaknuo je da je jedan od presudnih čimbenika uspjeha svakako i visoka razina upravljačkog znanja, kao ključne komparativne prednosti tvrtke.

"Upravo smo potpisali prvi ugovor o upravljanju turističkim kapacitetima s trećim osobama, za hotel Luna u Jakišnici na Pagu, a u pregovorima smo za sklapanje sličnih poslova s još nekoliko hotelskih kompanija", naglašava Fuchs.

Zrinko Kamber, član Uprave za prodaju i marketing, istaknuo je da su se usprkos općem trendu spuštanja cijena slijedom pesimističnih prognoza s početka sezone, u Valamaru odlučili za pristup uvođenja dodatne vrijednosti u postojeće usluge te uložili maksimalne napore u kreativnom osmišljavanju hotelskih paketa.

Sezonu na izmaku obilježio je visoki rast udjela individualnih gosta, dok su tradicionalni kanali prodaje poput turoperatora ostvarili znatno lošiji rezultat, posebno u Dubrovniku. Posebice je značajan rast izravnih online rezervacija putem web stranice www.valamar.com u hotelima i apartmanima čiji je udio u ukupnoj prodaji uvećan s prošlogodišnjih 15% na 22% u ovoj godini.

U najvećoj hotelskoj grupaciji ističu online poslovanje kao jedan od svojih najjačih aduta, tako da su u 2009. godini brojni noviteti uvedeni upravo u tom segmentu. Na web stranicama tvrtke uvedena je diferencijacija proizvoda po različitim kategorijama - poput cjelovite usluge za obiteljski odmor, naturiste, wellness, aktivni odmor, kongresni turizam i sl., sve s namjerom kreiranja jedinstvenog Valamar doživljaja.

David Poropat, član Uprave zadužen za hotelske operacije, na konferenciji je kazao da je sezona 2009. s aspekta kvalitete bila posebno uspješna.

"Valamarov sustav upravljanja kvalitetom na bazi 86.000 neovisno obrađenih anketa ukazuje na porast ukupnog zadovoljstva gostiju od 4 posto u odnosu na lani. Najveći porast zabilježila je ocjena kvalitete animacije, što je rezultat uvođenja novog koncepta zabavnog programa, dok je i dalje na prvom mjestu ukupna ocjena kvalitete hrane i pića s više od 90 posto zadovoljstva gosta. Pored toga, od ove godine prema priznatim ISO i HACCP standardima certificirano je ukupno dvanaest Valamarovih hotela. Inače, u narednom razdoblju veliku važnost ćemo nastaviti pridavati i upravljanju troškovima, poglavito kroz programe uštede energije i uvođenje novih alata u kontrolingu", kaže Poropat.

Govoreći o planovima za predstojeće razdoblje, u Valamaru ističu kako u 2010. očekuju još jednu tešku i zahtjevnu sezonu te da se nadaju blagom poboljšanju ovogodišnjih rezultata. Neovisno o krizi nastavlja se s intenzivnim ulaganjima, koja će u idućoj godini dosegnuti 150 milijuna kuna. Tako će se pod okriljem prvog hrvatskog hotelskog brenda, nakon obnove dosadašnjeg hotela Neptun u Poreču, naći i Valamar Riviera Hotel & Residence,yacht hotel s romantičnim apartmanima u samom središtu Poreča, čije se otvorenje očekuje početkom sezone iduće godine.

Pored ulaganja u objekte, vodeća hrvatska hotelska grupacija nastavlja s intenzivnim ulaganjem u svoje kadrove koje opetovano ističe kao ključan faktor uspjeha.

"I dalje ćemo zapošljavati pripravnike, stipendirati učenike turističko-ugostiteljskih škola i jamčiti im posao po završetku škole, ulagati u usavršavanje postojećih zaposlenika te kroz vlastitu Valamar akademiju, educirati mlade prepoznate potencijale za preuzimanje odgovornih pozicija u našoj grupaciji", ističe Fuchs naglašavajući status Valamara kao jednog od najpoželjnijih poslodavaca u regiji.

Osvrnuvši se na konkurentnost hotelijerskog sektora, Veljko Ostojić, predsjednik Uprave Riviere Poreč, naglašava potrebu za izradom dugoročne razvojne strategije u hotelijerstvu na način da se izmjene zakonski propisi koji sprečavaju ili otežavaju investiranje u postojeće i nove objekte. Istaknuo je i nužnost što skorijeg smanjenja fiskalnih davanja turističkih tvrtki, što je stav koji već duže vrijeme dijele sve strukovne udruge hotelijera.

Vezane vijesti

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika