10.11.2009. / 13:11

Autor: Martina Čizmić

Protiv recesije i depresije žene se bore kozmetikom

Prama jednom britanskom istraživanju, prošle je godine rast prodaje kozmetičkih proizvoda u Britaniji iznosio 7,4 posto, a ove bi godine mogao biti i veći

Crveni ruž za usne podiže žensko samopouzdanjeCrveni ruž za usne podiže žensko samopouzdanjeKada je velika gospodarska kriza u SAD-u 1929. godine postala Velika depresija, muškarci su se opijali, a žene kupovale kozmetiku.

Koliko god to čudno zvučalo, ni danas situacija nije ništa drugačija. Zbog gospodarske krize koja je zahvatila cijeli svijet, zabilježena je povećana prodaja kozmetičkih preparata.

Prama jednom britanskom istraživanju, prošle je godine rast prodaje kozmetičkih proizvoda u Britaniji iznosio 7,4 posto, a ove bi godine mogao biti i veći.

I u krizi važno je imati crveni ruž za usne

Stručnjaci taj fenomen nazivaju 'Lipstick Factor' i veoma ga je lako objasniti. Naime, kako nezaposlenost raste zbog krize, sve je veća konkurencija na tržištu rada, a žene su tu najugroženije. Stoga se trude svojim izgledom ostvariti prednost prilikom razgovora za posao.

U razgovoru za Daily Mail Anne Pitcher iz luksuznog lanca trgovina Slefridges istaknula je kako se trenutno najbolje prodaje crveni ruž jer on u ženskoj psihi stvara bolji osjećaj samopouzdanja. Naravno, tu ulogu ima i hollywood koji promovira klasični izgled bljedopute žene sa crvenim ružem na usnicama. Baš kao i 30-ih godina prošlog stoljeća.

Vezane vijesti

dm povlači jednu seriju dječje kozmetike alverde Molkemichel

dm povlači jednu seriju dječje kozmetike alverde Molkemichel

Nakon što je u austrijskim dm prodavaonicama u četiri proizvoda iz serije dječje kozmetike alverde Molkemichel utvrđen povećan broj bakterija… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika