02.12.2009. / 12:35

Autor: Nacionalova redakcija

Webdvanula.radionica: Društvene mreže na meti hrvatskih tvrtki

Najpopularnija društvena mreža među direktorima hrvatskih tvrtki jest Facebook kojega koristi njih 65 posto

Iako koriste i Twitter, Facebook je ipak najčešće korištena mreže među poslovnjacimaIako koriste i Twitter, Facebook je ipak najčešće korištena mreže među poslovnjacimaU prostorijama tvrtke Briefing d.o.o. održana je prva u nizu strateških webdvanula.radionica koje pomažu vodstvima i djelatnicima hrvatskih tvrtki i organizacija pri ulasku u rastući Web 2.0 svijet. Prelazak kupaca, korisnika i birača na društvene mreže i u Hrvatskoj predstavlja novu realnost kojoj se danas moraju prilagoditi svi oni koji će sutra željeti prodavati robu i usluge ili biti izabrani u demokratskim procesima.

Svakim novim danom sve je više hrvatskih korisnika, kupaca i birača na društvenim mrežama. Samo na Facebooku u ovom je trenutku aktivno oko 850 tisuća stanovnika Hrvatske ili njih gotovo 20 posto. Nije pitanje hoće li se domaće tvrtke i organizacije morati čim prije organizirati na novom internetu već kada će to učiniti. Neki su to već učinili i mogu služiti kao primjer drugima.

Hrvatska tvrtka 2.0

Usporedo s prvim ciklusom webdvanula.radionica (pod nazivom"Upravljanje i strategija") provedeno je istraživanje među direktorima hrvatskih tvrtki o njihovom korištenju Web 2.0 alata te o njihovim daljnjim planovima. Prema rezultatima istraživanja, u 2010. godini hrvatske tvrtke i organizacije na velika će vrata ući u svijet Web 2.0 medija kao što su društvene mreže, blogovi te forumi. Naime čak 95 posto ispitanika ustvrdilo je kako će organizacije u kojima rade u slijedećih godinu dana povećati aktivnosti u Web 2.0 kanalima.

Unatoč općenitoj naklonjenosti novim medijima, ostalo je još puno posla prije samoga ulaska u Web 2.0 jer najveći dio tvrtki nije osmislio Web 2.0 strategiju i politiku. Dvije trećine hrvatskih tvrtki, njih 66 posto, nema Web 2.0 strategiju, drugim riječima te tvrtke još ne znaju kada će i kako početi koristiti društvene mreže, blogove i druge nove medije te koji će im biti ciljeve te djelatnosti. Slično je i s internim Web 2.0 pravilnikom (politikom) kojega nema 60 posto tvrtki, no preostalih 40 posto tvrtki ipak je napisalo svoj policy koji propisuju što njihovi djelatnici smiju, a što ne smiju raditi u društvenim mrežama.

Najpopularnija društvena mreža među direktorima hrvatskih tvrtki jest Facebook kojega koristi njih 65 posto. Drugi na ljestvici popularnosti je LinkedIN (35 posto), a treći je Twitter (24 posto). Među predloženim društvenim mrežama najlošije je prošao Flickr kojega ne koristi 65 posto djelatnika u hrvatskim tvrtkama.

Upravljanje, strategija i praksa

Serija webdvanula.radionica nastavit će djelovati u dva pravca. Osim upravo predstavljenog ciklusa pod nazivom "Upravljanje i strategija", namijenjenog donositeljima odluka, uskoro će biti pokrenut ciklus "U praksi" namijenjen savjetnicima, asistentima, administratorima, studentima i svima koji žele učinkovito voditi društvene kanale. Brifieng će od siječnja 2010. nastaviti s organizacijom webdvanula.radionica.

Vezane vijesti

Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"

Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"

Društvena mreža Facebook pristala je isplatiti 10 milijuna dolara nakon tužbe korisnika kojom ju optužuju da je koristila njihove fotografije i… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika