03.12.2009. / 15:17
Imago osvojio prvu Eurobest nagradu za Hrvatsku
Interaktivni print oglas Imago reklamne agencije osvojio je brončano odličje u kategoriji najbolje upotrebe medija. Prvi nagrađeni hrvatski rad na ovom prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja svojom je originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja
Kampanja "Iznesi problem na svjetlo dana" za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja ovih je dana u Amsterdamu nagrađena na Eurobestu, najvećem europskom reklamnom festivalu s više od 4000 prijavljenih radova iz 35 zemalja.
Interaktivni print oglas Imago reklamne agencije osvojio je brončano odličje u kategoriji najbolje upotrebe medija. Prvi nagrađeni hrvatski rad na ovom prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja svojom je originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.
Na slovenskom SEMPL-u zlatom je nagrađena Imagova najbrže rastuća hrvatska Facebook aplikacija "Fudbaliziraj se" u kategoriji projekata za generaciju Y. Mjesto u finalu svojih kategorija izborili su i Imagova Facebook aplikacija za Cedevitu GO! i već nagrađen print oglas za "Žensku sobu".
Festival SEMPL osim natjecateljskog ima i svoj edukativni karakter, a osnovni mu je cilj predstavljanje trendova na području medijskog planiranja, razvoja medijskih strategija, integriranih kreativno medijskih rješenja i medija općenito.
"Nagrada na top festivalu kao što je Eurobest potvrda je kvalitete domaćih ideja na europskom tržištu. Priznanje je još i slađe kad znači dodatnu promociju humane ideje koju smo podržali sudjelovanjem u ovoj akciji", izjavio je Vanja Blumenšajn, senior kreativni direktor.
Vezane vijesti
Dodijeljeni Oscari za jumbo-plakate
Da su veliki plakati koji nas prate ulicama grada i svojevrsna umjetnička djela, svjedoči 11. po redu Outward - dodjela nagrada za najbolji dizajn… Više
- Ne žele "krvave mobitele"
- Nizozemska nakon presude: Deviza 'Prilagodite se ili se gubite' će se vratiti kao bumerang
- Imago uvodi poslovni sustav tvrtke Omega software
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu