08.12.2009. / 12:33

Autor: Hina

Afera Briefing: Huić tvrdi da su prigovori uredništva HTV-a besmisleni

"Stojim iza svakog podatka iznesenog u kvantitativnoj medijskoj analizi koju je agencija Briefing, čiji sam suvlasnik i direktor, izradila za račun HRT-a", ističe Davor Huić u priopćenju

Davor Huić, direktor agencije BriefingDavor Huić, direktor agencije BriefingDavor Huić, direktor tvrtke Briefing koja je napravila istraživanje o minutaži predsjedničkih kandidata za HRT, reagirao je danas priopćenjem u povodu, kako navodi, grubog napada Uredništva informativnog programa Hrvatske televizije na njega osobno i na njegovu tvrtku zbog tog istraživanja, ističući kako stoji iza svakog podatka u toj analizi koju je izradila njegova agencija.

"Stojim iza svakog podatka iznesenog u kvantitativnoj medijskoj analizi koju je agencija Briefing, čiji sam suvlasnik i direktor, izradila za račun HRT-a", ističe Huić u priopćenju.

Analiza bez dokaza

Tvrdi kako Uredništvo informativnog programa dovodi u pitanje objektivnost kvantitativne medijske analize koju je Briefing napravio za račun HRT-a, i to bez ijednog valjanog dokaza.

Naime, Uredništvo Informativnog programa u jučerašnejm priopćenju je upozorilo na manipulacije koje je u navedenom istraživanju proizveo Davor Huić, a sve u želji da, kako tvrde, "difamira čelništvo Informativnog programa".

Sve rađeno kako je HTV tražio

Huić u priopćenju ističe kako prigovor da su u analizi jednom predsjedičkom kandidatu "uračunate" minute u kojima se on "samo spominje" smatra besmislenim, jer je upravo zahtjev HRT-a bio da se, kako navodi, osim direktnih nastupa, zabilježi svako spominjanje kandidata, bilo u prilozima HTV-a, bilo u komentarima gostiju.

"Štoviše, zadani kriteriji su vrijedili za sve kandidate jednako, pa su svima uračunate sekunde u kojima se samo spominju, tako da opet ne može biti govora o favoriziranju kandidata, jer su sekunde pripisane kako Milanu Bandiću, tako Ivi Josipoviću, Andriji Hebrangu itd", ističe.

Logično uvrštavanje Bandića

Nadalje, navodi kako se drugi prigovor odnosi na to da pojavljivanja i spominjanja kandidata nisu ocijenjena s obzirom na tonalitet (pozitivno ili negativno). "To nije učinjeno, iz jednostavnog razloga što to od nas naručitelj nije tražio, što je i logično jer se tonalitet objave određuje u odnosu na subjekt, za kojeg mogu biti pozitivne, negativne ili neutralne. U slučaju višestrukog subjekta (kao kod predmetne analize koja je obuhvaćala više kandidata), tonalitet svake pojedine objave je nemoguće jednoznačno odrediti jer nešto što je za jednog kandidata pozitivno, za drugog može biti negativno, a za trećeg možda neutralno", pojašnjava Huić.

Treći prigovor, navodi, odnosi se na činjenicu da je Milan Bandić u ovoj analizi bio tretiran kao predsjednički kandidat. "U to vrijeme sva relevantna istraživanja rejtinga kandidata za predsjednika Republike uključivala su Milana Bandića, iako on još nije formalno objavio svoju kandidaturu. Istovremeno, javna televizija je svaki dan izvještavala o tome hoće li se Milan Bandić kandidirati za predsjednika ili ne, pa je njegovo uvrštavanje u analizu izgledalo logično - što je kasniji tijek događaja i potvrdio", ističe Huić.

Smatra da su prigovori Uredništva informativnog programa Briefingovoj analizi ništavni, tvrdeći kako se ne radi ni o kakvim "manipulacijama" i "falsifikatima", nego o profesionalno obavljenom poslu u skladu sa zadanim parametrima.

Poziva ravnateljstvo HRT-a da objavi analizu kako bi svi koji sude i pišu o ovoj temi mogli stvoriti svoj stav na temelju činjenica.

Inače, Davor Huić bio je u Josipovićevom stožeru savjetnik za odnose s medijima, a nakon što je otkriven sukob interesa, povukao se iz predizborne kampanje.

Vezane vijesti

Dio EU-a ili neke slične organizacije

Dio EU-a ili neke slične organizacije

Glavna poruka konferencije "Facing Tomorrow 2012" je pogled u budućnost, a sudionicima konferencije koja se pod pokroviteljstvom izraelskog… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika