11.12.2009. / 14:29

Autor: Martina Čizmić

GfK: Korisnici ne žele plaćati sadržaje na Internetu

Većina je ispitanika ipak istaknula kako bi sadržaji poput enciklopedija, informativnih web stranica i medijskih web stranica trebala ostati besplatna ili uz oglase

Korisnici interneta nisu skloni plaćati za informacijeKorisnici interneta nisu skloni plaćati za informacijeNakon što su neki medijski izdavači najavili da će naplaćivati medijski sadržaj na internetu, GfK je u suradnji sa Wall Street Journalom proveo istraživanje u Europi o tome koliko su prosječni korisnici interneta spremni plaćati za neki sadržaj.

Od 16800 ispitanika iz 17 europskih zemalja, samo 13 posto bilo bi spremno platiti za neku informaciju na internetu. Više od 80 posto ispitanika istaknulo je kako smatra da bi sadržaj na internetu trebao ostati slobodan i besplatan, a od toga trećina smatra i da ne bi trebao imati oglase. Većina je ipak spremna tolerirati oglase, ukoliko će sadržaj ostati besplatan.

Zanimljivo je da su plaćanju sadržaja skloniji oni korisnici koji internet koriste za financijske usluge i blogove, dok su oni koji koriste za igre, kupovinu karata za kulturne i glazbene događaje skloniji besplatnom sadržaju.

Većina je ispitanika ipak istaknula kako bi sadržaji poput enciklopedija, informativnih web stranica i medijskih web stranica trebala ostati besplatna ili uz oglase.

Treba istaknuti da žene internet primarno koriste za slanje e-maila, dok ga muškarci koriste za praćenje sportskih natjecanja.

Ukupno gledano, korisnici Internet cijene 'mrežu svih mreža' i usluge koje ona pruža. Tek nekoliko smatra da internet ima negativan utjecaj na društvo. Oko polovice ispitanika vjeruje da internet ima pozitivan utjecaj na društvo.

Vezane vijesti

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Intel je zbrojio i analizirao globalni internetski promet. Dobiveni rezultati daju sliku rasta interneta i dinamike korištenja određenih usluga.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika