14.09.2002. / 00:00

Autor: Sandra Milković

HRVATSKA

NAJTEŽA DIONICA AUTOCESTE ZAGREB-SPLIT BIT ĆE IZGRAĐENA ZA SAMO 14 MJESECI

NAJTEŽA DIONICA AUTOCESTE ZAGREB-SPLIT BIT ĆE IZGRAĐENA ZA SAMO 14 MJESECI

Na 15 kilometara poteza od južnog portala tunela Sv. Rok do mosta Maslenica nalazi se za građevinare najteža dionica autoceste Zagreb-Split koja iznosi 55 kilometara a za koju se predviđa realizacija u samo 14 mjeseci. Teren kojim će ta dionica prolaziti izrazito je težak jer je riječ o vrlo strmom spuštanju s Velebita što dokazuje i razlika od 400 metara u nadmorskoj visini do Maslenice. Upravo na takvoj dionici se grade tri tunela, četiri vijadukta i nešto što nema ni jedna autocesta u Hrvatskoj, a to su dvije goleme serpentine kojima će se premostiti drastične velebitske padine te je stoga riječ o najvećem građevinskom pothvatu u povijesti Hrvatske.
«Ljudi i strojevi su organizirani po grupama, radi se praktično non-stop, danju i noću. Rok je stvarno kratak i strašno zahtjevan», kazao je Ladislav Pezdevšek, glavni inženjer koordinator za spomenutu dionicu. Ukoliko ovih 55 kilometara budu izgrađeni na vrijeme, odnosno do 30. lipnja iduće godine, nitko neće imati pravo sumnjati u završetak cijele autoceste Zagreb-Split u predviđenom roku tj. do lipnja 2005.godine, smatra Pezdevšek.
Spomenimo još i to da će cestarina na dionici čvor Sv. Rok- Zadar iznositi 17 kuna u jednom smjeru za osobne automobile.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika