29.01.2010. / 14:56
AZTN i službeno dopustila Mercatoru preuzimanje Getroa
Agencija je ocijenila da će provedbom ove koncentracije u trgovini na malo mješovitom robom, na teritoriju Republike Hrvatske doći do daljnjeg jačanja konkurencije
Getro i službeno postaje dio Mercator grupeAgencija za zaštitu tržišnog natjecanja ocijenila je dopuštenom koncentraciju nastalu stjecanjem kontrole poduzetnika Mercator-H d.o.o. nad poduzetnikom Getro d.d., priopćili su iz Agencije.
"Provedbom ove koncentracije poduzetnika Mercator će povećati svoj tržišni udio na tržištu maloprodaje na između 20 % i 30 % na području Grada Zagreba, Karlovačke županije, Istarske županije i Dubrovačko-neretvanske županije, dok će na području Brodsko-posavske, Varaždinske i Splitsko-dalmatinske županije njegov tržišni udio iznositi 10 % do 20 %. Na području Primorsko-goranske, Osječko-baranjske, Sisačko-moslavačke i Bjelovarsko-bilogorske županije Mercator će imati manje od 10 % tržišnog udjela, a ukupni će mu tržišni udio na tržištu maloprodaje mješovitom robom u Republici Hrvatskoj iznositi će manje od 10 %", stoji u priopćenju.
U Agenciji smatraju da nema nedopuštene koncentracije
Na tržištu veleprodaje mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, nakon provedbe koncentracije, Mercator će biti zastupljen s 5 % do 10 %.
U Agenciji ističu kako se radi o koncentraciji na tržištima čija je temeljna značajka otvorenost i dinamičnost, sloboda pristupa i odsustvo značajnih zapreka pristupu tržištu.
"Na hrvatskom tržištu maloprodaje djeluje veliki broj konkurentnih poduzetnika, a ova je koncentracija dio procesa konsolidacije i okrupnjavanja koji uobičajeno slijede nakon razdoblja „novih ulazaka" u vrijeme otvaranja i liberalizacije tržišta, uzimajući u obzir i vrijeme gospodarske krize kada je zbog pada potražnje i prometa u trgovini i pogoršanja uvjeta poslovanja, dio poduzetnika prisiljen čak i izaći s tržišta", dodaju.
Agencija je ocijenila da će provedbom ove koncentracije u trgovini na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo na teritoriju Republike Hrvatske doći do daljnjeg jačanja konkurencije. Istodobno će nastati gospodarski subjekt koji će svojom snagom potaknuti tržišno natjecanje u hrvatskoj maloprodaji, što bi trebalo rezultirati većim pogodnostima za potrošače prvenstveno u smislu bolje ponude, nižih cijena i veće mogućnosti izbora.
Vezane vijesti
Todorić sprema novu ponudu za Mercator
Koncern Agrokor počinje pripremati uvjetnu javnu ponudu dioničarima za kupnju slovenskog trgovačkog lanca Mercator, piše Poslovni dnevnik. Ovo je… Više
- AZTN nije nezakonito postupala pri ocjeni koncentracije Ina/Mol
- Kraj razbacivanja s 10 milijardi kuna
- Otvorena prva trgovina vojne opreme u Hrvatskoj
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu