02.02.2010. / 15:10

Autor: Hina

Generalturist sklopio partnerstvo s TUI-em i predstavio novi vizualni identitet

Predstavnik TUI-a za srednju i istočnu Europu iz Austrije Klaus Puempel istaknuo je da za TUI ta suradnja uz ostalo znači i mogućnost povećanja sadašnjeg godišnjeg prometa u Hrvatskoj koji se kreće oko milijun eura

Zoran PečarevićZoran PečarevićZagrebačka putnička agencija Generalturist s novim vizualnim identitetom, u koji je uključen i logo jednog od najvećih europskih touroperatera TUI-a, od proljeća ove godine hrvatskom će tržištu uz vlastite ponuditi proizvode i programe putovanja tog touroperatera temeljem ugovora o strateškoj suradnji potpisanim krajem prošle godine.

Predstavljajući to strateško partnerstvo predsjednik Uprave Generalturista Zoran Pečarević na današnjoj je konferenciji za novinare pojasnio da je riječ o franšiznom ugovoru potpisanom na tri godine uz mogućnost automatskog produljenja ili raskidanja ako dođe do pretjeranih pogreški.

Suradnja će Generalturistu omogućiti korištenje TUI-evih prodajnih i promotivnih kanala te jače veze i bolji pristup europskom tržištu, dok će hrvatsko tržište i korisnici putovanja time dobiti dodatnu vrijednost za novac i sigurnost, istaknuo je Pečarević.

Generalturist mijenja vizualni identitet

Predstavnik TUI-a za srednju i istočnu Europu iz Austrije Klaus Puempel istaknuo je da za TUI ta suradnja uz ostalo znači i mogućnost povećanja sadašnjeg godišnjeg prometa u Hrvatskoj koji se kreće oko milijun eura. To je za tu Grupaciju, kako je kazao, 'ništa' i s obzirom na potencijale hrvatskog tržišta sigurno se može povećati, tim više što primjerice u Sloveniji, na manjem tržištu, TUI godišnje ostvaruje oko 12 milijuna eura prometa.

No, naravno, sve će ovisiti o prilagodbi poslovanja strateškog partnera Generalturista i njegovih poslovnica, koje najbolje poznaju hrvatsko tržište i zato su odabrani za suradnju, dodao je Puempel.

Iznio je i podatke da je TUI Grupa 2008. ostvarila 25 milijardi eura prometa, od čega se najviše ili 18,6 milijardi eura odnosilo na njihov segment turizma/putovanja TUI Travel. Godišnje imaju oko 30 milijuna korisnika različitih programa na 25 tržišta svijeta.

Slijedom nove suradnje Generalturist trenutno prilagođava softver i druge detalje operativnog poslovanja te preuređuje poslovnice, jer su promijenili i vizualni identitet. Dosadašnji plavi motiv zrakoplova je nestao, a nazivu agencije s lijeve je strane dodan logo TUI-a, dok je s desne novi narančasti motiv zemaljske kugle.

Vezane vijesti

Agrokor postaje strateški partner TUI-ja

Agrokor postaje strateški partner TUI-ja

Na turističkom sajmu ITB u Berlinu Ivan Todorić, predsjednik Nadzornog odbora koncerna Agrokor i Goran Hrnić, predsjednik Uprave Gulliver travela… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika