09.02.2010. / 12:27

Autor: Sanija Hasanić

Case Study Competition: Prilika da studenti pokažu svoje znanje i zarade novac

Studenti će u mjesec dana imati priliku ponuditi idealno rješenje nekakvog poslovnog slučaja, svaka od tvrtki koja je naš partner nagradit će najbolji tim s 10 tisuća kuna, ističu organizatori

Tim e Studenta sa predstavnicima nekih od tvrtki partnera (Foto: K. Peršun)Tim e Studenta sa predstavnicima nekih od tvrtki partnera (Foto: K. Peršun)Udruga "e STUDENT" organizirala je natjecanje među studentima nazvano "Case Study Competition" u kojem ove godine mogu sudjelovati svi studenti koji studiraju na državnim i privatnim fakultetima u Zagrebu. Riječ je o natjecanju studenata u rješavanju poslovnih slučajeva kojem je ove godine podršku dalo 12 velikih tvrtki u Hrvatskoj. Kako nam je objasnila zamjenica voditelja tima "e STUDENTA" Josipa Kovač, cilj im je bio popraviti sliku Ekonomskog fakulteta kao i čitavog Sveučilišta u Zagrebu, a pored toga i ponukati studente da rade na nečem korisnom, uspotrijebe vlastita znanja i vještine, nauče nešto novo, a pritom i zarade.

"Do kraja ovog četvrtka održavaju se radionice, a štandovi 12 tvrtki koje su odlučile biti potpora ovom projektu nalaze se do kraja tjedna u auli Ekonomskog fakulteta. Studenti se do 11. veljače mogu prijaviti za sudjelovanje na natjecanju, nije važno studiraju li na prirodnim ili društvenim fakultetima. Osim dolaskom na Ekonomski fakultet zainteresirani se mogu prijaviti i na internetskoj stranici www.estudent.hr", ispričala je Josipa Kovač.

Zadatak - riješiti poslovni slučaj

Od dva do četiri studenta međusobno se povezuju u tim i naknadno odlučuju koji će poslovni slučaj rješavati. Tijekom mjesec dana, koliko imaju na raspolaganju da predlože svoje rješenje poslovnog slučaja, potporu će im pružati profesori, kao i mentori iz firmi za čiji su se slučaj prijavili.

"Studenti će u mjesec dana imati priliku ponuditi idealno rješenje nekakvog poslovnog slučaja, svaka od tvrtki koja je naš partner nagradit će najbolji tim s 10 tisuća kuna. Studenti svoja rješenja mogu predati do sredine ožujka, a koji timovi su ponudili najbolja rješenja znati će se tek u travnju kada se održe sve prezentacije po firmama i kada menadžeri pregledaju sva rješenja. Studenti se mogu međusobno mijenjati po timovima, sami se dogovaraju tko s kim i na kakvom projektu želi raditi", ispričala je Josipa Kovač.

Dvanaest tvrtki partnera ovog projekta su: Končar, Biovega, Connect call centar, Hypo Alpe Adria Bank, Institut za javne financije, Pliva, Zagrebačka banka, Hellenic Coca - Cola, L'Oreal, OMV, Zagrebačka pivovara i Holcim, a Sanja Radas, suradnica za odabir i razvoj kadrova u tvrtki Holcim, ispričala je da se njena tvrtka odlučila ponuditi studentima na rješavanje dva poslovna slučaja; "Agregati oko nas" i "Uhvati ritam u društvenim medijima":

"Želja nam je od studenata spoznati kakve su sve mnogućnosti korištenja Facebooka, Twittera i ostalih društvenih mreža, što njih sve tamo zanima, kako ih unaprijediti, te približiti generacijama kojima su one nešto potpuno novo. A drugi slučaj "Agregati oko nas" cilj nam je dobiti analizu tržišta za proizvode Holcim Agrocal i Holcim Vivacala, prirodnih kalcija koje smo mi počeli proizvoditi. Budući da imamo dva slučaja i nagradit ćrmo dva tima s 20 tisuća kuna."

Vezane vijesti

Revizija na ekonomiji: Tipuriću i društvu za sumnjive projekte 35 milijuna

Revizija na ekonomiji: Tipuriću i društvu za sumnjive projekte 35 milijuna kuna

Kaznena prijava i izvanredni otkaz dva su "dara" koja bi mogao potkraj mjeseca dobiti bivši dekan Ekonomskog fakulteta Darko Tipurić. Isto čeka i… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika