23.02.2010. / 11:10

Autor: Nacionalova redakcija

Atlantic Grupa povećala neto dobit za 24 posto, prihodi 2,2 milijarde kuna

Ponosni smo na činjenicu da je Atlantic Grupa uspjela ostvariti ovakav dvoznamenkast rast svih pokazatelja u situaciji realnog pada gospodarstva od skoro šest posto, rekao je Tedeschi

Emil TedeschiEmil TedeschiAtlantic Grupa je 2009. godinu zaključila s iznimnim poslovnim rezultatima, povećavši neto dobit u odnosu na prethodnu godinu za 24 posto na iznos od 97,3 milijuna kuna. Kompanija je ostvarila ukupni prihod od 2,2 milijarde kuna, što je 10,1 posto više u odnosu na isti period prošle godine, dok je dobit iz poslovanja porasla 18,9 posto i iznosi 153,8 milijuna kuna. Kompanija je ostvarila rast svih ključnih pokazatelja profitabilnosti, a navedeni rezultati u potpunosti su u skladu s poslovnim planovima Uprave najavljenim početkom 2009.

Dvoznamenkast rast unatoč padu gospodarstva

„Ponosni smo na činjenicu da je Atlantic Grupa uspjela ostvariti ovakav dvoznamenkast rast svih pokazatelja u situaciji realnog pada gospodarstva od skoro šest posto, smanjene osobne potrošnje od oko osam posto te smanjenog raspoloživog dohotka stanovništva uslijed povećanih fiskalnih nameta kao i smanjene turističke potrošnje. Ovakav rast zahvaljujemo činjenici da smo u protekloj godini napravili niz proizvodnih iskoraka, prvenstveno s Cedevitom GO!, sklopili niz partnerstava od kojih se izdvajaju ona s Ferrerom, Karolinom i ljekarnama Dvoržak, te širili kanale distribucije" objasnio je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

„Očekujemo da će makroekonomsko okruženje u 2010. godini biti još izazovnije za realni sektor, te će razborito upravljanje rizicima uz daljnje poticanje inovativnosti biti imperativ u prevladavanju nepovoljne gospodarske situacije. Sa stajališta Atlantic Grupe i u tekućoj godini možemo očekivati dobre rezultate jer kao i do sada rast Atlantica ovisi prvenstveno o radu i trudu svih zaposlenika i održanju kvalitetne suradnje s partnerima", komentirao je dodatno.

Najveće inozemno tržište postala je Njemačka

Protekla godina startala je uspješnim lansiranjem Cedevite GO! - inovativnim proizvodom koji je revolucionarizirao način korištenja popularnog pripravka i omogućio korištenje u pokretu (on-the-go), time je značajno proširena baza korisnika na aktivnu i mlađu populaciju. Godinu 2009. u distribuciji je obilježila suradnja s Nestléom u HoReCa kanalu, preuzimanje distribucije poznatog hrvatskog proizvođača keksa i slanog snacka Karoline kao i početak distribucije Ferrerovog asortimana na području Slovenije. Atlanticov ljekarnički lanac Farmacia strateškim ugovorom s ljekarničkom ustanovom Dvoržak narastao je za 12 novih ljekarničkih jedinica čime je Farmacia potvrdila svoj status najvećeg privatnog ljekarničkog lanaca u zemlji. U diviziji Sportske i aktivne prehrane lansirana je nova „endurance" linija namijenjena sportašima rekreativcima, a uspješnim širenjem u Švedskoj i Norveškoj Multipower je u segmentu sportske prehrane zauzeo sam vrh niše.

U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta s 40 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 138 posto, ostvaren u Srbiji s 32 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala s 41 posto, Atlantic Farmacia s 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6 posto prodaje.

Vezane vijesti

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika