04.03.2010. / 09:50

Autor: Nacionalova redakcija

Lidl prikupio više od 2 milijuna kuna u akciji "Pomozimo kupnjom"

Sve one kojima je doniran prijeko potreban novac, tijekom ožujka, travnja i svibnja posjetit će Lidlova službena ‘izaslanica dobre volje' Nikolina Vučković

Lidl je donirao više od 2 milijuna kunaLidl je donirao više od 2 milijuna kunaLidlova humanitarna akcija ‘Pomozimo kupnjom' udrugama i ustanovama diljem Hrvatske donirala je 2. 041 198, 31 kuna.

U ovoj akciji prikupljeno je 2. 038 570, 18 kuna, a Lidl je donirao i nešto više od toga iznosa. Naime, kod pojedinih donacija "okrugli" iznos nije mogao pokriti troškove koje su određene udruge imale, pa im se izašlo u susret i nastala razlika također pokrila. Tih dodatnih 2 628,13 kuna Lidl je s radošću nadoknadio te tako pomogao svim divnim ljudima koji pokušavaju pomoći potrebitima.

Kako bi se cijela akcija što uspješnije i brže realizirala, Lidl je već krenuo s isplatama donacija prema svim udrugama, ustanovama i pojedincima. Iako je to možda i najvažniji korak u akciji ‘Pomozimo kupnjom' on nije i posljednji. Lidl Hrvatska će trajno nadzirati kompletnu provedbu projekta.

Sve one kojima je doniran prijeko potreban novac, tijekom ožujka, travnja i svibnja posjetit će Lidlova službena ‘izaslanica dobre volje' Nikolina Vučković, uz prethodnu najavu. Svi oni koji to budu željeli moći će se fotografirati i opisati rad svoje udruge te se tako naći na službenoj web stranici akcije.

Također, Lidl će putem svoje PR agencije Ictinus biti u stalnoj vezi s lokalnim medijima, koji će i sami dati doprinos cijeloj akciji prateći njen tijek. RTL televizija, partnerska medijska kuća u cijeloj akciji ‘Pomozimo kupnjom', također će daljnjim reportažama popratiti rad pojedinih dobitnika donacija te tako pomoći da se ‘čuje i njihov glas' i da do cijele Hrvatske dođu i njihove priče.

Humanitarna akcija ‘Pomozimo kupnjom' pokazala je i dokazala da je Lijepa naša puna nesebičnih i plemenitih ljudi koji su na raspolaganju svima onima kojima je pomoć potrebna. Ta činjenica posebno veseli i može se reći da je baš to jedan od najvećih dosega ove akcije.

Aktualna sniženja cijena proizvoda, povećanja plaća radnicima, uspješan rad ‘Socijalnog dućana' te nadzor provedbe akcije ‘Pomozimo kupnjom', uz konstantan rast tržišnog udjela - čimbenici su vesele i sretne svakodnevice Lidla u Hrvatskoj!

Vezane vijesti

Humanitarna akcija "Kupimo omiljeni cvijet Ane Rukavine"

Humanitarna akcija "Kupimo omiljeni cvijet Ane Rukavine"

Tradicionalnu humanitarnu akciju "Kupimo omiljeni cvijet Ane Rukavine" organizirao je danas na glavnom zagrebačkom trgu Socijaldemokratski forum žena… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika