30.04.2010. / 12:33

Autor: Nacionalova redakcija

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

Vegeta, najjači Podravkin brand, bilježi rast prodaje od 4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Miroslav Vitković, predsjednik Uprave PodravkeMiroslav Vitković, predsjednik Uprave PodravkeU prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od čak 269% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Izvanredne stavke u iznosu od 24,9 milijuna kuna negativno su utjecale na rezultat poslovanja u prvom kvartalu, a uglavnom se odnose na usklađenje vrijednosti obveznice u iznosu od 24,3 milijuna kuna. Stoga izvještajna neto dobit iznosi 7,6 milijuna kuna i veća je za 23% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Ukupni prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom kvartalu iznosili su 781,1 milijuna kuna i manji su za 2% u odnosu na isto razdoblje 2009. godine. Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 626,0 milijuna kuna, što predstavlja pad od 1%, dok je prodaja SPP-a Farmaceutika iznosila 155,8 milijuna kuna i zabilježila pad prodaje od 5%.

Vegeta, najjači Podravkin brand, bilježi rast prodaje od 4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U Poljskoj, najznačajnijem Vegetinom tržištu, Grupa je ostvarila rast prodaje od 23%.

Prodaja Grupe Podravka na inozemnim tržištima rasla je 4% pri čemu je SPP Prehrana i pića zabilježilo rast od 4% dok je SPP Farmaceutika ostvarilo rast od 5%.

Vezane vijesti

Podravka organizira e-learning konferenciju

Podravka organizira e-learning konferenciju

"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika