06.10.2004. / 00:00

Autor: Viktor Zahtila

SLOVENIJA

LOGITECH KREĆE S AGRESIVNOM MEDIJSKOM KAMPANJOM U HRVATSKOJ I SLOVENIJI


Tvrtka za računalnu, gaming i IP opremu Logitech predstavila je u ponedjeljak u Ljubljani svoje proizvode, financijske rezultate, te svoje planove za Hrvatsko-Slovensku regiju. Prema riječima prezentera, za Logitech je 2004. bila vrlo uspješna fiskalna godina, a ona je nastavak konstantnog šestogodišnjeg rasta tvrtke. Najprodavaniji proizvodi tvrtke su MX serija miševa, QC Messenger, Internet Navigator Keyboard, Formula Force GP, DiNovo Mediadesktop i QC Sphere, a u Sloveniji i Hrvatskoj prevladava isti trend prodaje kao i u zapadnim zemljama. Najprodavaniji proizvodi u Hrvatsko-Slovenskoj regiji su Logitechovi prepoznatljivi miševi i tipkovnice. “Iako smo apsolutni vladari na području miševa i tipkovnica, želimo se probiti i sa svojim audio i gaming proizvodima. Također, vrlo pomno pratimo razvoj širokopojasnog interneta u regiji i planiramo plasiranje velikog broja audiovideo internet komunikacijske opreme”, istaknuo je Denis Karas, prodajni predstavnik Logitecha za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju i Crnu Goru. Logitechovi predstavnici su također istakli kako će uskoro početi s agresivnom medijskom kampanjom u regiji, s ciljem stvaranja prepoznatljivog branda u Hrvatskoj i Sloveniji. Logitech je do danas prodao vise od 100 milijuna svojih proizvoda u preko 100 zemalja svijeta.

Vezane vijesti

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Intel je zbrojio i analizirao globalni internetski promet. Dobiveni rezultati daju sliku rasta interneta i dinamike korištenja određenih usluga.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika