Objavljeno u Nacionalu br. 759, 2010-06-01

Autor: Zrinka Ferina

'SEKS I GRAD 2': MAGNET ZA DIZAJNERE

Modni diktat iz Hollywooda

Nastavak filma 'Seks i grad' precizan je pokazatelj, ali i pokretač modnih trendova - od 180 modnih brendova zastupljenih u filmu prednjače Chanel, Dior i Cavalli, ali su priliku dobila i neka nova imena

GLAVNE JUNAKINJE
u filmu nose odjeću vrijednu 10 milijuna
dolara, slijeva nadesno:
Cynthia Nixon, Sarah Jessica Parker, Kim
Cattrall i Kristin DavisGLAVNE JUNAKINJE u filmu nose odjeću vrijednu 10 milijuna dolara, slijeva nadesno: Cynthia Nixon, Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall i Kristin DavisDanima uoči premijere drugog nastavka filma “Seks i grad”, koji 3. lipnja stiže i u hrvatska kina, svjetske medije su, više nego zapleti među likovima, punili detalji o odjeći, obući, modnim dodacima i nakitu u filmu. U novom “Seksu i gradu” četiri glavne glumice, Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis i Cynthia Nixon, nose odjeću vrijednu 10 milijuna dolara. A već nakon prvog prikazivanja postavljena je nova hijerarhija u svijetu mode. Top tri na toj ljestvici drže marke Chanel, Dior i Cavalli. Jer baš kao što se američki magazin Vogue nametnuo kao medij koji diktira trendove te na modne tronove postavlja jedne, a s njih svrgava druge kreatore, nakon učinka na modnu industriju koji je imao prvi film “Seks i grad”, uoči snimanja drugog najveći su se svjetski brendovi nemilice nadmetali za mjesto na velikom platnu.


ZAHVALJUJUĆI KOSTIMOGRAFKINJI Patricii Field, koja je u HBO-ovoj televizijskoj seriji “Seks i grad” najviše pažnje posvećivala maštovitim odjevnim kombinacijama za lik Carrie Bradshaw, već je i serija postala svojevrsni modni almanah. Međutim, istoimeni film prometnuo se modnu bibliju. Slijedeći metaforu, prvi nastavak filma iz 2008. bio bi stari, a drugi, koji upravo dolazi u svjetska kina, novi zavjet modnim fanaticima. I ne samo njima. Jer dizajneri čije kreacije u filmu nose četiri prijateljice, Carrie, Samantha, Miranda i Charlotte, već imaju poduže liste čekanja.

MICHAEL PATRICK KING, scenarist i redatelj obaju nastavaka “Seksa i grada”, za odabir kostima opet je zadužio Patriciu Field, koja je odabrala čak 180 brendova za drugi film. Najviše komada odjeće u filmu je Chanelovih, po zastupljenosti ga slijedi Christian Dior, a na trećem mjestu je Roberto Cavalli. Kad je riječ o obući, ovaj put ima više cipela dizajnera Christiana Louboutina nego Manola Blahnika kojeg je serija “Seks i grad” učinila slavnim. Zanimljiv je podatak i da među odjećom ima više Calvina Kleina nego Yvesa Saint-Laurenta, a gotovo šokantnim se smatra da Guccija uopće nema.

ROBERTO CAVALLI
ove godine slavi
40. obljetnicu svoje
modne marke; njegova odjeća u filmu pojavljuje se u scenama koje
se odvijaju u Abu
DabijuROBERTO CAVALLI ove godine slavi 40. obljetnicu svoje modne marke; njegova odjeća u filmu pojavljuje se u scenama koje se odvijaju u Abu DabijuNO, OSIM RAZVIKANIH svjetskih imena, američki mediji su zamijetili da je odjeća za najvažnije scene u filmu marke Halston. Riječ je modnoj kući koju je 60-ih godina osnovao Roy Halston Frowick, “koji je karijeru započeo kreirajući šešire za elitu Chicaga. Postao je slavan nakon što je njegov šešir na suprugovoj predsjedničkoj inauguraciji nosila Jacqueline Kennedy. Otvorivši svoj prvi studio u New Yorku 1968. Halston je počeo proizvoditi i odjeću, a već 1972. tjednik Neewsweek proglasio ga je najboljim kreatorom u Americi. Nakon njegove smrti 1990. tvrtka je zapala u krizu, a u zadnje vrijeme proživljava pravu renesansu. Halston su 2007. kupili filmski producenti Harvey i Bob Weinstein te su doveli Tamaru Mellon, šeficu kuće Jimmy Choo, na čelo Halstona. Ona je pak u siječnju ove godine imenovala Sarah Jessicu Parker kreativnom direktoricom kuće Halston. Najupečatljivi nakit u filmu su glomazne ogrlice Solange Azagury-Partridge, a među manje poznatim brendovima i kreatorima, kojima će posao zasigurno porasti nakon pojavljivanja u filmu, sunčane su naočale Jee Vice, ukrasi za kosu Triviàl.

RADNJA DRUGOG DIJELA filma također je u određenoj mjeri diktirala što će slavna četvorka odjenuti. Dijelom je smještena u arapskom svijetu kojim se junakinje filma kreću uglavnom u nimalo tradicionalnim kreacijama Roberta Cavallija, zbog kojih bi stvarna žena na stvarnom Bliskom istoku sigurno završila u zatvoru. Velik dio radnje smješten je u Abu Dabi, no zapravo jesniman u Maroku, jer je vlada Ujedinjenih Arapskih Emirata zbog previše seksa u filmu zabranila snimanje u svojoj zemlji. Štoviše, u UAE je bilo zabranjeno i prikazivanje prvg dijela filma. Ipak, snimanje u marokanskoj pustinji nametnulo je Patricii Field i sasvim praktične izazove: junakinje su trebale nositi odjeću koja im prekriva ramena i koljena, čak su i Samanthine grudi uglavnom skrivene. No pustinjski krajolici bili su pista za eklektične modne kombinacije: kombinezone, lepeze, nakit. turbane i znojnike.

PATRICIA FIELD, glavna
kostimografkinja
serije i filmova, na
premijeri filma 'Seks
i grad 2'; među stotinama dizajnera odabrala je 180 brendova
čije modele nose
junakinje filmaPATRICIA FIELD, glavna kostimografkinja serije i filmova, na premijeri filma 'Seks i grad 2'; među stotinama dizajnera odabrala je 180 brendova čije modele nose junakinje filmaPATRICIA FIELD PRIZNALA JE da su je uoči početka snimanja dizajneri salijetali i slali joj sulude količine uzoraka odjeće. Garderoba je ispunila cijelu gimnastičku dvoranu, cipele su zauzele cijelu jednu sobu, drugu sobu ispunile su torbe, a za nakit su bile potrebne čak dvije sobe. Među gomilom ponuđenoga velike je uloge dala nekim starim klasicima: Dioru, Lanvinu i Ralphu Laurenu, no uvrstila je u film i mlađe dizajnere: Alexandera Wanga, Rodartea, dizajnerski dvojac koji radi donje rublje pod markom The Lake and Stars. Kreatori marke jeansa Closed, talijanska tvrtka koja je počela kao proizvođač uniformi za njemačke poštare, vjerojatno se osjećaju kao da su dobili jackpot nakon što se njihov jeans pojavio u filmu. U drugom nastavku “Seksa i grada” ima, doduše, i poneka mainstreem marka, točnije, pojavljuje se jedna žuta majica Zara, te tenisice Converse.

NO IPAK SKUPI BRENDOVI obilježavaju film. Samo u jednoj sceni, u kojoj pjevaju karaoke, četiri glumice na sebi imaju outfit vrijedan 50.000 dolara. Veoma je vidljiva i podjela dizajnera među likovima: Carrie nosi puno Vintage komada, novije modele Balmaina i niz neobičnih šešira. Samantha nosi Ricka Owensa i Marca Bouwera, nokti su joj djelo Naomi Yasude, a u jednoj sceni na ruci ima i dijamantni prsten vrijedan 4.9 milijuna dolara. Osim već uobičajenog Chanela i Oscara de la Rente, Charlotte nosi pregaču Antropologije koja stoji 32 dolara, te komplet suknje i pulovera Lilly Pulitzer. Miranda nosi puno odjeće s potpisom Botega Veneta i Hermèsa. Zanimljiv je i podatak iz knjige “Sex and the City 2: The Stories, The Fashion, The Adventure” da je upravo Cynthia Nixon, koja glumi Mirandu, napravila veliko modno i moralno istraživanje za potrebe snimanja u inozemstvu. K tomu, nisu se baš svi dizajneri borili da budu uvršteni u drugi nastavak filma. Vivienne Westwood je strogo zabranila da se njena odjeća upotrebljava u drugom dijelu. Nakon što je u prvom dijelu “Seksa i grada” Carrie Bradshaw nosila njezinu vjenčanicu, engleska se kreatorica našla u problemima jer je upravo takvu identičnu vjenčanicu naručilo 11 tisuća žena. Unatoč modnoj raskoši, u drugom dijelu filma postoje i motivi recesije koja je primorala Facu i Carrie da se presele u skromniji stan, 12 katova niže u zgradi, no i u njemu postoji walkin ormar od stropa do poda ispunjen dizajnerskom odjećom koju je za film pribavila internetska shopping tvrtka Net-a-Porter.

Vezane vijesti

Chanel No. 5 prvi put reklamira muškarac - Brad Pitt

Chanel No. 5 prvi put reklamira muškarac - Brad Pitt

Američki glumac Brad Pitt bit će iduće Chanelovo 'zaštitno lice' u reklamnoj kampanji za No. 5, glasoviti miris te francuske modne kuće, priopćila je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika