17.06.2010. / 11:20

Autor: Hina

Vidošević: nemamo dovoljno šefova proizvodnje i brand menadžera

U proizvodnji osjećamo nedostatak "stožernih narednika" odnosno majstora srednje stručne spreme koji su visoko stručni i predstavljaju oslonac organizacije proizvodnje, kaže Vidošević.

Nadan Vidošević Nadan Vidošević U hrvatskom gospodarstvu osjeća se nedostatak visokokvalificiranih voditelja proizvodnje i brand menadžera, ocijenio je predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Nadan Vidošević na današnjoj radionici "Obrazovanje za konkurentno gospodarstvo i poslovni sektor" u organizaciji Europske zaklade za stručnu izobrazbu, Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Nacionalnog vijeća za konkurentnost (NVK) i HGK.

U proizvodnji osjećamo nedostatak "stožernih narednika" odnosno majstora srednje stručne spreme koji su visoko stručni i predstavljaju oslonac organizacije proizvodnje, kaže Vidošević. Po njegovom mišljenju, posljedica je to dugoročne disfunkcije obrazovnog sustava u kombinaciji s izostankom industrijske politike. Isto tako, navodi predsjednik HGK, nedostaju brand menadžeri koji upravljaju proizvodom od ideje, preko nastanka, sve do marketinga i plasmana.

Unatoč tim nedostacima Hrvatska je po mišljenju potpredsjednika NVK-a Gorana Radmana u posljednjih nekoliko godina znatno uznapredovala u reformi obrazovnog sustava, potaknuta prije svega zahtjevima Europske unije. Tako se pojavio velik broj novih obrazovnih ustanova, a povećan je i broj studenata i akademskih građana iako Hrvatska u tom pogledu još zaostaje za europskim prosjecima.

Radman drži da je domaći obrazovni sustav usporediv sa europskim u prirodnim i tehničkim znanostima, ali da treba povećati kakvoću i modernost izlaznih znanja što će biti posebno važno kad europski prostor bude za Hrvatsku posve otvoren. Govoreći o čestim primjedbama iz gospodarstva kako obrazovni sustav ne pogađa potrebe tržišta rada, ocijenio je da poslovni sektor teško može određivati obrazovne sadržaje i standarde kad i sam nema kapacitete za strateško planiranje svoga razvoja i potreba.

Vezane vijesti

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

"Italija je Hrvatskoj najvažniji partner u kontinuirano uravnoteženoj robnoj razmjeni. Italija je i drugi po važnosti ulagač u RH te 65 posto… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika