28.06.2010. / 20:53

Autor: Ana Smrečki, Hina

U Zagrebu otkrivena masovna grobnica s oko 50 ranjenika koje su ubili partizani

Nova masovna grobnica otkrivena je na Gornjoj Kustošiji, potvrdila je zagrebačka policija. Za sada ne daju detaljnije informacije, budući da su istražne ekipe još na terenu

U Zagrebu je danas otkrivena još jedna masovna grobnica iz Drugog svjetskoj rataU Zagrebu je danas otkrivena još jedna masovna grobnica iz Drugog svjetskoj rataU Zagrebu je danas otkrivena još jedna masovna grobnica iz Drugog svjetskoj rata. U njoj se nalaze posmrtni ostaci vojnika NDH i civila koje su nakon rata ubili partizani. Nova masovna grobnica otkrivena je na Gornjoj Kustošiji, potvrdila je zagrebačka policija. Za sada ne daju detaljnije informacije, budući da su istražne ekipe još na terenu.

U grobnici oko 50 ranjenika

Nakon dojave svjedoka da se na mjestu nekadašnje stare škole na Gornjoj Kustošiji nalazi oko pedesetak ranjenika koje su likvidirali partizani, o svemu su obaviješteni policija i Državno odvjetništvo. Predsjednik udruge Hrvatsko odgovorno društvo Ivica Relković smatra da se u krugu od oko 300 metara nalazi još pet masovnih grobišta.

Svjedoci se još uvijek boje govoriti

Napominje da se na otkrivenom grobištu vjerojatno nalaze ostatci postrojba koje su se povlačile podsljemenskom cestom sa 8. na 9. svibnja 1945. Relković podsjeća da su ih tamo dočekali partizani koji su ih zarobili, a potom strijeljali. Mišljenja je da još uvijek postoje svjedoci nemilih događaja koji se, zaključuje boje mjesta poslijeratnih masovnih stradanja prijaviti policiji i Državnom odvjetništvu.

Vezane vijesti

Josipović o istrazi partizanskih zločina: 'Manolića i Boljkovca ne smijemo...

Josipović o istrazi partizanskih zločina: 'Manolića i Boljkovca ne smijemo unaprijed osuđivati'

Istraga partizanskih zločina za vrijeme i nakon 2. svjetskog rata posljednjih dana u punom je jeku, a ministar unutarnjih poslova Tomislav Karamarko… Više

Komentari

registracija
14/11/07

laufer, 28.06.10. 21:14

Kako zgodno zvuči - "vojnici NDH".
Mislite ustaše - ratni zločinci i izdajnici, koji su četiri godine ubijali i činili nezamislive zločine, koji su poklonili pola Hrvatske i osramotili hrvatski narod?
Sva ta koljačka ekipa - ustaše 1945. i likovi kao Milošević i Karadžić danas - sjete se ljudskih prava i međunarodnih zakona tek kada im vrag zakuca na vrata.
Za takve neljude ne vrijede ljudski zakoni.


registracija
28/6/10

dadalon, 28.06.10. 21:34

Laufere, čemu tolika zlonamjernost. Svi u uniformama su vojnici, bilo na kraju da su poraženi ili pobjednici.
Ali poanta je u tome da su to bili ranjeni vojnici. RANJENICI,
Pokušaj se boriti protiv svoje zloće.


registracija
30/9/09

davor12345, 28.06.10. 22:23

Kakvih ovdje ima junaka!


registracija
30/9/09

davor12345, 28.06.10. 22:31

Nikako neće priznati da su partizani radili masovne zločine po uzoru na druga Staljina! Ista meta, isto odstojanje! Drug Staljin je pobio koliko ono Poljaka u okolici Katyinske šume??? A kakve su oni zločini učinili! U vojsci NDH je bilo najviše nevinih, običnih vojnika, većinom domobrana ali i Ustaša koji nisu bili zločinci, pored onih koji jesu. Partizani su ih putem iscrpljivali i ubijali ne čineći razliku! Ustaškim koljačima je trebalo suditi i onda ako im se dokaže krivnja, strijeljati ako treba. A ne ubijati mlade dečke od 18-20 godina koji su tek obukli odoru! Recite jesu ako imate imalo stida. Nisu svi partizani činili zločine! Mnogi su ih i spasili, kao i mog djeda jedna partizanka koja nije davala ubijati zarobljenike! Krasan je to čin bio; pobiti što više Hrvata da se lakše može poslije vladati! Zbilja prekrasno! Partizani trebaju kazati...među nama je bilo zločinaca, mi to ne podržavamo, oni koji su to radili nisu radili u naše ime i slično! A ne samo trla baba lan - svi su zločinci i trebalo ih je zato bez suđenja pobiti da bi se dobio koji bod kod druga Staljina!


registracija
14/11/07

laufer, 28.06.10. 22:35

Dadalone, to nije zlonamjernost - to su činjenice.
Oni koji su ubijali po konclogorima, žene, djecu, starce, koji su ubijali sve one koji im nisu bili po ukusu - nacionalno, vjerski, politički ili iz nekih drugih idiotskih razloga - oni se ne mogu nazivati vojnicima.
Vojnici se bore protiv vojnika, a ova bagra, kao i svi slični neljudi, bili su najhrabriji protiv nenaoružanih ili slabo naoružanih.


registracija
8/7/09

bankar, 28.06.10. 23:09

to vojnici nisu niti su ljudi zaslužili su što su dobili to sigurno


registracija
8/2/10

nik, 28.06.10. 23:36

...vjecita rasprava...pa ajmo na krbavsko polje otkapati ljudi i optuziti turke za pokolj....pa svaku lubanju koju nademo odmah partizane...pa koliko ratova je proslo kroz balkan i europu....da ne spominjem križarske ratove,iskopamo par lubanja i kostiju i ajmo optuziti sve krscane za pokolj.....milijunima godina se vode ratovi i ubijaju ljudi i milijuni ljudskih ostataka je svugdje po europi ali samo mi iskopamo kosti u četvrtak a u petak se vec zna da su partizani to napravili...pun kura c vise i ustasa i partizana i cetnika i prvog i drugog svjetskog rata i jasenovca i bleiburga...to nam je najbitniji tema zadnjih 20 godina,a sto nemamo za hranu i sto nas kradu i lazu i rade majmune od nas to nije bitno...jebala vas proslost da vas jebala!!!!!!!!!!!!!!


registracija
9/8/09

vinko12, 29.06.10. 02:57

ranjenike kao na Ovcari. Sta se je moglo i drugo ocekivati od komunjara i cetnika. Partizani u globalu kao i domobrani i ustase nisu bili zlocinci. Vrhunsko vodstvo je bilo zlocinaco, ustasko a posebno partizansko vodjeno boljsevicima. Njihova je ideologija i danas zlocinacka, jer im je taktika uvelicavat zlocine druge strane i eliminari protivnika. Komunisti nisu branili nikoga osim svoju ideologiju, cak su bili u Hitlerom (i jugokomunisti), dok im je odgovaralo, ali kad je napao ruse, okrenuli su se protiv njega. Da ne duzim, zlocinci su Pavelic, Broz a pojedini strasni zlocini bili su vise individualni i lakse ostvarivi u sklopu opceg zlocinackog rezima. Komunisti su ideologiji zlocinci i boljevici-staljinisti su vec 1940 imali preko 50 milona zrtava i oduzimanja imovine i kolhoze. Tko se nebi borio protiv takovih terorista, pljackasa nazadnjaka? Pa nas gospodarski danasnji sustav je isti kao u NDH nakon pedeset godina robovanja glupom boljsevizmu i marsiszmu. Domobrani su ako se sve uzme u obzir najpravednija vojska bez ideologije ali s domoljubljem. Zato neka se svatko pokloni svakoj zrtvi a osudi vodje zlocince


registracija
30/5/10

Heli, 29.06.10. 03:19

Prvo sudjenje, utvrdjivanje krivnje, pa onda strijeljanje.Medju tolikim borjem ubijenih, bilo je sigurno i onih koji nisu zasluzili takvu smrt.


registracija
14/11/07

laufer, 29.06.10. 09:38

Izjednačavati partizane i partizanski pokret sa ustašama i njihovim pajdama četnicima može samo potpuni neznalica ili zlonamjeran čovjek.
Ustaštvo (kao i nacizam i fašizam) imaju jasne odrednice: ubijanje ljudi zbog "krive" nacije, vjere ili mišljenja.
I to nisu činili "pojedinci", nego je donošenjem državnih zakona i odredbi ubijanje ozakonjeno i postalo obveza za "vojnike NDH".
Što su oni zdušno i marljivo činili kroz sve četiri godine.


registracija
14/11/07

laufer, 29.06.10. 09:54

Još nešto: uspoređivati hrvatske branitelje iz devedesetih, žrtve Ovčare, sa ustašama, je sramotno i uvredljivo za te ljude.
Hrvatski branitelji su se borili protiv (srpskog) fašizma i četništva, dok su ustaše bili saveznici sa fašistima i tim istim četnicima.
Republika Hrvatska, zahvaljujući svojim partizanima, učestvuje na proslavama iskrcavanja u Normandiji, paradi pobjede u Moskvi i drugim proslavama pobjede nad nacizmom i fašizmom WWII, zajedno sa ostalim pobjednicima nad zlom.
Za razliku od njih, nevjerojatno da u današnjoj Hrvatskoj ima kretena koji slave ustaštvo, poklanjaju se zločincima u Bleiburgu i silom guraju Republiku Hrvatsku među luzere i zločince drugog svjetskog rata.
I u tome se ti "veliki Hrvati" u potpunosti slažu sa onima koji su ubijali i rušili Hrvatsku devedesetih.
Ali to nije ništa novo. Kao što su se ustaše četrdesetih godina sjajno slagali sa nacistima, fašistima i ondašnjim četnicima, tako to čine i današnji novokomponirani ustaše i četnici.


registracija
9/8/09

vinko12, 29.06.10. 14:05

lauferu ti si ideoloski bolesnik i jednostrani idiot, na nivou Sjeverne Koreje ili poslijeratne boljsevicke jugoslavije, te je svaka diskusija s tobom glupost.


registracija
14/11/07

laufer, 29.06.10. 17:31

Pozdrav i tebi, Vinko.
U nedostatku argumenata, ostaju uvrede.
Razumijem ja tebe. Teško je biti ustaški pušioničar, prije šezdeset godina je svijet povukao vodu za vama, a isto to su opet učinili hrvatski glasači na posljednjim izborima.
Boli to.
Nego, ajde ti lijepo opet pod onaj kamen ispod kojeg si ispuzao, pali svijeće Paveliću i uživaj u svom malom, bolesnom svijetu.


registracija
29/6/10

SIRARMUR, 29.06.10. 19:19

laufer! Ja sam Hrvatski Branitelj a stvari o kojima ti pišeš nemaju veze sa zdravim razumom, što ti misliš koje su oznake nosili većinom oni protiv kojih smo se mi borili od 91-96 godine !
Partizančino stara još uživaš prvoboračku mirovinu i provociraš poštene ljude . Ti si prema tvojim člancima čisti pacijent a potrudi se da nađeš mjesto gdje se takvima pruža pomoć . Mislim da ti je najbliža aderesa u Srbiji .


registracija
14/11/07

laufer, 29.06.10. 23:31

Ah, Sirarmur, hrvatski branitelj!
Vrhunski argument!
Pa, što? I ja sam branitelj, dragovoljac. I što sad?
Kakve to veze ima sa ČINJENICAMA koje sam naveo? Što je pogrešno?
Kakve veze ima "JNA" iz 1990. sa partizanima 1941-45? Nose petokraku?
Ono što je meni potpuno nerazumljivo, da ljudi koji kažu da vole Hrvatsku, veličaju ustaše - one koji su prihvatili talijansku krunu, odrekli se pola Hrvatske, postali saveznici najgorem čovjeku i režimu u ljudskoj povijesti, koji su počinili nezapamćene zločine i osramotili hrvatski narod i što je najtragičnije, surađivali sa četnicima.
Ti i slični "branitelji" pljujete po partizanskim mirovinama i povlasticama, a SUBNOR je bio mala beba prema milijun današnjih kojekakvih braniteljskih udruga koje piju krv ovoj državi i njenim građanima.


registracija
30/11/09

Dugoprugas, 30.06.10. 15:00

Korekcija to nisu bili partizani,vec presvuceni cetnici.Da opet mogu oni bi to i dalje radili.


registracija
19/12/09

tricycle, 01.07.10. 18:05

Laufer, nema isprike ni oprosta ni razumijevanja za one koji su ubijali nakon rata bez sudskog pravorijeka razoružane, vezane, ranjene, klince, kao što nema ni za ubojice obitelji Zec, na primjer...


registracija
8/4/08

starakajla, 04.07.10. 12:12

Sramota je za hrvatski narod da je imao branitelje koji su kao ti laufer.Ipak se nadam da si bio u domovinskom ratu ali na drugoj strani.


registracija
14/11/07

laufer, 04.07.10. 13:05

Starakajla, u pravu si.
Doista sam bio na drugoj strani od onih koji su uzdizali ustaše, pljačkali i palili kuće, ubijali starce, grebali se za stanove, mirovine, državne položaje, kupovali na povlasticu bijesne automobile, a istovremeno se busali u herojske "zaslužne" velikohrvatske grudi.
Bio sam i ostao s onima koji su bez pompe uzeli pušku kada je trebalo, borio se dok se trebalo boriti, a onda bez galame skinio uniformu i nastavio živjeti i boriti se sam za svoju egzistenciju.
Za mene i veliku većinu branitelja, obrana zemlje je pravo i dužnost, a ne sjajna prilika za bogaćenje i uhljebljenje na državni račun.


registracija
19/6/10

odimidodjimi, 06.07.10. 15:22

potpisujem svaku rijec "lauferovu" od slova do slova, jer svaka mu je zlata vijedna. Moj pokojni otac, dvije godine nakon rata nije se vratio kuci, iz prostog razloga jer na nasim prostorima kraj rata zapravo nije bio kraj rata, nego se islo u ciscenje buntovnika koji su u cetnickim i ustaskim "odorama" (odurne odore na zlotvorima, bolja je rijec nego vojne uniforme) nastavili orgijati po nasoj domovini, a njihovoj zlotvorini. Zar vam nije poznato da je Odžak (uzimam ga samo za primjer) bio najvece ustasko uporiste u drugom svjetskom ratu i da je pao tek 22.05.1945 sto dokazuje da se zlotvori nisu dali procesuirati kao sto se nisu dali ni Karadzic i Mladic. Metak u celendru je bio najbolje, najbrze , najednostavnije i najjeftijije rjesenje za spomenutu bagru, a kopalo ih se zamo zato da ne sire zarazu kad istruhnu


registracija
27/6/10

Pirimir, 10.07.10. 09:41

Treba povijesne stvari promatrati prema prilikama u momentu kada su se događale .To je 1945 godina , početak svibnja a 30.travnja se ubio najveći zločinac u povijesti Adolf Hitler .On je htio uništiti Slavena kao nižu rasu . E u toj njegovoj "genijalnoj ideji" učestvovali su neki Slaveni i iz sveg srca su mu pomagali .Neki Hrvati su mislili da rade pravu stvar ako ubijaju srpske civile a neku Srbi su mislili da rade pravu stvar ako ubijaju hrvatske i muslimanske civile .Kako su se oni zvali svi znamo i nosili su vojničke odore .Partizani su ih jednostavno likvidirali jer su ih smatrali ljudskim ološem i talogom .Bez obzira što su nosili vojničke odore ustaše i četnici se nisu ponašali u skladu sa ženevskim konvencijama . Hitler je napujdavao Čehe na Slovake , Ruse na Poljake , Bugare na Srbe , Hrvate na Srbe i obrnuto . To je bila jedna promišljena politika .Nijemci su uništavali Židove i Slavene .


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika