Objavljeno u Nacionalu br. 765, 2010-07-13

Autor: Ante Mihić

MARKETINŠKI MAĐIONIČARI

Majstori reklame i zvijezde sporta u pustinji u Zagrebu

Luminos studio upotrijebio je 50 tona pijeska kako bi u Zagrebu stvorio pustinju za snimanje reklamnog spota

MARKO LOVRENČIĆ ima
glavnu ulogu u spotu,
a pomoću napitka Isosport
on traži put za
bijeg iz pustinjeMARKO LOVRENČIĆ ima glavnu ulogu u spotu, a pomoću napitka Isosport on traži put za bijeg iz pustinjeTvrtka Luminus studio Zagreb nedavno je snimila novi, uzbudljivi i raskošni TV spot za Vindijin izotonični sportski napitak Isosport. Zagrebački Luminus dobitnik je nagrade Emmy za uvodne špice filmske nagrade Oscar te finalne utakmice američke NBA lige, a i u novom je Vindijinu spotu pod nazivom “Povratak” dokazao svoju kreativnost, maštovitost i kvalitetu u snimanju najzahtjevnijih TV reklama. Pripreme za spot trajale su nekoliko mjeseci, reklama je snimana dvjema filmskim kamerama, a za spot u trajanju jedne minute snimljeno je čak 100 minuta materijala. Koliko je spot bio zahtjevan najbolje će pokazati činjenica da se ekipa Luminusa svakodnevno susretala s različitim problemima, od lokacija na kojima su snimali do vremenskih neprilika i popratnih efekata koji su trebali reklamu učiniti što atraktivnijom.


LUMINUS GRUPA predstavlja reklamu koja bi mogla donijeti novu dimenziju u snimanju reklamnih TV spotova u Hrvatskoj. Reklama se prvi dan snimala na zatvorenom klizalištu na Velesajmu u Zagrebu, a da bi se naknadno računalnim efektima dočarala velebna sportska arena, dvorana je s vanjske strane potpuno prekrivena s nekoliko stotina metara tamnog platna, čime je dnevni ambijent klizališta pretvoren u noćni. Drugi dan reklama se trebala snimati u pjeskovitim područjima pokraj Đurđevca, no snimanje je zbog kiše prebačeno u filmski studio pokraj Remetinca. Za postizanje efekta pustinje u studio je dovezeno više od 50 tona pijeska, te je pomoću drvenih rampi sagrađena velika pustinjska dina. Zbog velike vlage pijesak se ventilatorima sušio čak pet dana. Tvorci reklame bili su inspirirani stalnom potrebom sportaša za tekućinom, pa i ovaj spot predstavlja priču o sportskom uspjehu i borbi protiv žeđi. Glavnu ulogu u spotu ima napadač hokejaškog kluba Medveščak Marko Lovrenčić koji se u punoj hokejaškoj opremi probija kroz Saharu. Putem mu se pridružuju klupski suigrači i mnogi drugi vrhunski hrvatski sportaši, te grupa sportaša traži izlaz iz pustinje. O tome kakav je izazov bio snimati takav spot i koliko su zadovoljni napravljenim poslom razgovarali smo s najodgovornijim osobama za realizaciju i snimanje ovog spota, režiserom Kristijanom Petrovićem, producentom Hrvojem Boljkovcem te Renatom Grgićem koji je osmislio i dao cjelokupnu ideju za snimanje spota.

LUMINUS GRUPA
ZAGREB Renato Grgić
osmislio je izgled spota,
Kristijan Petrović ga je režirao, a producent
spota je Hrvoje
BoljkovacLUMINUS GRUPA ZAGREB Renato Grgić osmislio je izgled spota, Kristijan Petrović ga je režirao, a producent spota je Hrvoje Boljkovac“SNIMANJE SPOTA trajalo je dva dana, a ideja o pustinji došla je kao nekakva asocijacija na žeđ, a s obzirom na to da se priča vrti oko izotoničnog Vindijina napitka Iso-sport, smatrali smo da je to možda odlična poveznica. Bilo je vrlo zahtjevno dovesti 50 tona pijeska u jedan mali studio, ali uspjeli smo maksimalno iskoristiti kapacitete prostorije u kojoj smo snimali. Pomoću računala smo uspjeli postići specijalne efekte, pa svi gledatelji koji gledaju reklamu imaju dojam da je sve snimljeno u pustinji, što je i bio cilj na početku snimanja, ali nismo znali kako ćemo sve uspjeti posložiti s obzirom na probleme na koje smo nailazili tijekom snimanja”, rekao je Grgić.

ČLANOVI LUMINUS GRUPE vrlo su zadovoljni onim što su napravili, a sami sebi dali bi visoku ocjenu jer su postigli ono što su željeli. Vrlo dobar “feedback” gledatelja te čelnih ljudi Vindije na njihovu reklamu pokazatelj je da su ispunili njihova očekivanja. “Snimanje ovakve reklame zahtijeva veliku logistiku i na snimanju je sudjelovalo 40-ak ljudi. Spot se snimao dvjema filmskim kamerama kako bi se pokrili svi kutovi potrebni za potpuni doživljaj, a snimali smo u high speed i u normalnoj brzini kako bismo si omogućili komociju tijekom biranja najboljih scena. Svakako bih pohvalio i sve sportaše koji su sudjelovali u spotu jer su bili super susretljivi, pa iako im je ponekad bilo i dosadno, sve su odradili na visokoj razini. Ovo je vrlo zahtjevan visokobudžetni spot koji je zahtijevao puno odricanja i prilagodbe na trenutačne situacije, ali je na kraju ispao baš onakvim kakvim smo ga zamislili”, rekao je producent spota Hrvoje Boljkovac.

VISOKO BUDŽETNI
SPOT Na snimanju
spota sudjelovalo je čak 40-ak osoba; reklama
je snimana dvjema filmskim kamerama, a za
jednu minutu trajanja spota trebalo je snimiti
100 minuta materijalaVISOKO BUDŽETNI SPOT Na snimanju spota sudjelovalo je čak 40-ak osoba; reklama je snimana dvjema filmskim kamerama, a za jednu minutu trajanja spota trebalo je snimiti 100 minuta materijalaKAKO SE SNAŠAO U PUSTINJI na klizaljkama i kakvo mu je iskustvo snimanje ovakvog spota pokušali smo saznati od Marka Lovrenčića, koji u novoj Vindijinoj TV reklami predvodi egzodus sportaša iz “Sahare”. “Snimanje ovakve reklame bilo je za mene novo iskustvo. Najteži dio snimanja bila je činjenica da je u pojedinim trenucima bilo puno praznog hoda, što je za ovakve projekte normalno, ali na što mi glumci amateri nismo navikli. Zadovoljan sam reklamom, a još više me veseli to što su zadovoljni moji prijatelji. Okolina je puna pozitivnih reakcija, što je samo potvrda da smo svi skupa napravili jako dobar posao”, rekao je Lovrenčić.

Vezane vijesti

Hokejaši Medveščaka u rujnu u pulskoj Areni

Hokejaši Medveščaka u rujnu u pulskoj Areni

U rujnu ove godine hokejaši zagrebačkog KHL Medveščak u rimskom amfiteatru u Puli odigrat će dvije hokejske utakmice u sklopu regionalne lige EBEL. U… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika