30.07.2010. / 12:02

Autor: Nacionalova redakcija , Hina

Dobar posao u Koprivnici: Podravka ostvarila rast dobiti od čak 80 posto

Komentirajući poslovne rezultate predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković kazao je kako Grupa Podravka posluje stabilno i u teškom gospodarskom okruženju pokazuje prednosti značajne internacionalizacije svoga poslovanja

Grupa Podravka u prvom je polugodištu ostvarila neto dobit od 31,2 milijuna kuna, što je značajan rast od čak 80 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, izvijestili su danas iz koprivničke prehrambene tvrtke u polugodišnjem financijskom izvješću objavljenom na Zagrebačkoj burzi.

Po tim podacima, neto dobit Grupe bez izvanrednih stavki veća je za 61 posto i iznosi 57 milijuna kuna.

Ukupna prodaja Grupe Podravka u prvoj polovici godine iznosila je 1,66 milijardi kuna i manja je za 4 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 1,3 milijarde kuna, što je pad od 4 posto, dok je prodaja SPP Farmaceutika iznosila 346,9 milijuna kuna i smanjena je za 6 posto.

Usprkos padu prodaje na domaćem tržištu, inozemna tržišta ostvarila su rast od 2 posto, navodi se u objašnjenjima izvješća.

Na tržištu Hrvatske ostvarena je prodaja u iznosu od 792,1 milijuna kuna, što je pad za 11 posto u odnosu na prvo polugodište lani, dok je prodaja na inozemnim tržištima iznosila 870,6 milijuna kuna što je porast za 2 posto, a time je i udjel inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji Podravke porastao na 52,4 posto.

Operativni troškovi Grupe Podravka u prvih šest mjeseci iznosili su 1,56 milijardi kuna, što je pad za 92,9 milijuna kuna ili za 6 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Najveći pad imali su opći i administrativni troškovi i to za 19 posto, na 118,6 milijuna kuna.

Iz Podravke ističu kako se s uspostavljanjem nove organizacije u idućem razdoblju očekuje daljnji pad udjela općih i administrativnih troškova u operativnim troškovima.

Komentirajući poslovne rezultate predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković kazao je kako Grupa Podravka posluje stabilno i u teškom gospodarskom okruženju pokazuje prednosti značajne internacionalizacije svoga poslovanja.

Trenutno smo fokusirani na kategorije i inozemna tržištima s najvećim potencijalom rasta, a da aktivno radimo na tome vidi se iz projekta uvođenja specijalnih dodataka jelima na tržištu Poljske, što predstavlja ulazak u novu kategoriju kroz ekspanziju branda Vegeta. Uz odlične rezultate prodaje na tržištima srednje i zapadne Europe, Grupa Podravka je u prvoj polovici godine poboljšala profitabilnost značajnim smanjenjem operativnih troškova. Efikasnije upravljanje troškovima rezultat je rada Uprave, ali i svih zaposlenika Grupe, koji su nam dali podršku u daljnjoj racionalizaciji poslovanja, izjavio je Vitković.

Vezane vijesti

Podravka organizira e-learning konferenciju

Podravka organizira e-learning konferenciju

"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika