01.10.2002. / 00:00
NEW YORK: Vrijeme za reklame, koje postoji u prekidima emitiranja pojedine epizode serije “Friends”, najskuplje je reklamno vrijeme na američkoj televiziji. Trideset sekundi tog reklamnog vremena oglašivače stoji čak 455.700 dolara, što je najveća cijena reklamnog vremena u redovitom tjednom programu u povijesti američke televizije. Drugo najskuplje reklamno vrijeme su prekidi za reklame u epizodama bolničke serije “ER”, gdje pola minute reklama stoji 438.524 dolara, a na trećem mjestu se nalazi reality show “Survivor”, gdje pola minute reklamnog prostora košta 418.750 dolara.
Prošle godine na prvom je mjestu bio “Survivor”, ali ga je sada prestigla serija “Friends”, jer ima izvanredno veliku gledanost. Prvu epizodu ovogodišnje sezone gledalo je 34 milijuna ljudi, i to one dobne skupine između 19 i 49 godina, koja oglašivače najviše i zanima. Seriju “Friends” gledaju mlađi, urbani, bolje situirani ljudi, koji kao potrošači više troše, pa oglašivači žele emitirati reklame upravo unutar serija, koje se obraćaju takvoj publici. Sada se prikazuje deveta sezona serije “Friends”, koja će – vjerojatno – zauvijek završiti na kraju ove sezone u svibnju, pa se očekuje da će se sljedećih mjeseci gledanost još i povećati.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu