27.08.2010. / 18:22

Autor: Totalsport

FOTO: Obnaženi Carlos Moya ukrasio bocu piva

Španjolski tenisač Carlos Moya novo je zaštitno lice promotivne kampanje za Cruzcampo, najraširenije pivo na španjolskom tržištu. Novi proizvod pivovare koja je danas unutar Heinekenove korporacije jest Cruzcampo Light. Krasi ga smanjena gorčina i manji broj kalorija, kao i reducirani postotak alkohola (2.4%). Stoga su u kompaniji odlučili krenuti u promotivnu kampanju pod sloganom "Cruzcampo Ligudht al desnudo", što bi u prijevodu značilo "Ogoljeni Cruzcampo Light".

Foto: CruzcampoFoto: Cruzcampo

Vezane vijesti

Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.

Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.

Ako biste rado probali pivo staro 170 godina, ne gubite nadu jer finski istraživači možda uspiju obnoviti pivo iz 1840. zahvaljujući tome što su u… Više

Komentari

registracija
23/7/05

vkrstul4, 27.08.10. 22:53

Odvratno širenje homoseksualnog duha


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika