30.08.2010. / 13:17

Autor: Nacionalova redakcija

Istraživanje: U prosjeku ljudi 35 posto slobodnog vremena provedu pred televizorom

Barem jednom tjedno, 93 posto ispitanika još uvijek gledaja uobičajeni TV program, no uloga televizije se mijenja zahvaljujući uvođenju novih distribucijskih kanala

Mijenja se način na koji ljudi gledaju televizijski programMijenja se način na koji ljudi gledaju televizijski programEricssonov ConsumerLab objavio je rezultate nedavne studije pod nazivom "Multi Screen Media Consumption 2010". Podaci su prikupljani u Kini, Njemačkoj, Španjolskoj, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u. Uzorak u studiji predstavlja više od 300 milijuna korisnika.

Studija pokazuje da ljudi troše do 35 posto svog slobodnog vremena gledajući TV i video sadržaje, a korisnici su sve svjesniji novih tehnologija što stvara nove obrasce u konzumiranju medija.

Barem jednom tjedno, 93 posto ispitanika još uvijek gledaja uobičajeni TV program, no uloga televizije se mijenja zahvaljujući uvođenju novih distribucijskih kanala. Više od 70 posto ispitanih korisnika koristi streaming, učitavanje ili gledanje snimljenog TV programa na tjednoj osnovi, a 50 posto koristi internetske usluge TV/video sadržaja na zahtjev svaki tjedan.

TV program uživo još je uvijek vrlo važan korisnicima, no mogućnost odluke kada i kako gledati TV program utjecat će na ulogu televizije u narednom razdoblju. Korisnici u budućnosti žele personalizirane, lake za korištenje i visokokvalitetne usluge na zahtjev bez oglašivačkih stanki.

Vezane vijesti

TV prava za Premierligu prodana za 1,5 milijardi eura više

TV prava za Premierligu prodana za 1,5 milijardi eura više

Engleska nogometna liga EPL je u srijedu objavila prodaju televizijskih prava za utakmice Premier League za razdoblje od 2013. do 2016. godine za… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika