06.09.2010. / 15:27

Autor: Nacionalova redakcija

Video: Toshiba obogatila Multi Screen vision s Toshiba Places

Pristup, kupovina i dijeljenje sadržaja olakšano je upotrebom TVa, prijenosnih računala i ostalih uređaja

Toshiba PlacesToshiba PlacesDanas je u sklopu IFA 2010 događanja, Toshiba najavila sljedeći veliki korak - pretvaranje Multi Screen Vision u stvarnost. Do nedavno, naglasak je bio na povezivanju lokalnih uređaja - npr. s Toshiba Media Controller koji olakšava pristup i prijenos sadržaja s jednog uređaja na drugi unutar kućne mreže.

Sada pak ''Toshiba Places'' obogaćuje Multi Screen vision omogućujući korisnicima jednostavnu kupnju i prijenos web sadržaja gdje god se nalazili- putem vlastitih uređaja te s prijateljima i obitelji. Prošle godine Toshiba Francuska razvila je Toshiba Places koji sada zauzima važno mjesto uz niz Toshiba uređaja na sve većem broju tržišta u Europi, Srednjem Istoku i Africi.

Evolucijski korak Multi Screen vision prema uslugama internetskih oblaka

"Uz Toshiba Places, Multi Screen vision čini evolucijski korak naprijed prihvaćajući web usluge'', izjavio je Alan Thompson, predsjednik Toshiba Europe GmbH. ''Ovaj portal idealan je za korisnike sa sve većom željom za prijenosom sadržaja ne samo putem lokalnih uređaja već s prijateljima i obitelji diljem svijeta. Također, Toshiba Places predstavlja naš primaran cilj; kreirati usluge koje nadilaze područje hardvera i obogaćene su servisima, softverom i sadržajem.

Namjensko grafičko korisničko sučelje prilagođeno karakteristikama uređaja
Upotreba različitih uređaja za pristup internetu je u porastu. Osim putem računala, tableta i pametnih prijenosnika, korisnici imaju potrebu za gledanjem internetskog sadržaja i putem svojih televizora: oko 60% anketiranih korisnika u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji izjavilo je kako im je ova mogućnost važna. Toshiba Places je online sadržaj i uslužni portal te omogućuje korisnicima pristup web sadržaju i uslugama kroz različite vrste uređaja. Iako sučelje zadržava isti ''izgled i osjećaj'' putem uređaja, prilagođen je individualnim karakteristikama svake vrste uređaja. Npr. sučelje za TV (trenutno dostupno putem Toshiba set-top paketa) uvelike olakšava pristup i upotrebu online sadržaja putem daljinskog upravljanja. Uključuje opcije pregleda programskog vodiča, nedavno odgledanih programa i ostale TV funkcije koje nisu prikladne za verziju računala.

Dijeliti, spremati i pristupiti sadržaju jednostavno putem uređaja koji najbolje odgovara trenutku

Jednom ulogirani na Toshiba Places, korisnici mogu slati vlastiti sadržaj direktno virtualno, putem popularnih web mreža - npr, Flickr i DailyMotion u Francuskoj - uz samo jedan login. Tada je moguće pristupiti tome sadržaju s vlastitih uređaja, kao što je TV, prijenosno računalo ili tablet prijenosnik. Također mogu poslati obavijest odabranim ljudima na osobnoj kontakt listi, omogućujući im pristup istom sadržaju. Uz Toshiba Places, korisnici mogu kreirati vlastitu privatnu socijalnu mrežu.

Toshiba Market Place: pristup novom sadržaju i uslugama

Zahvaljujući Toshiba Places, "Toshiba Market Place" omogućuje korisnicima kupnju glazbe, filmova i ostalih usluga koji se odmah dostavljaju korisniku digitalnim putem. Ovisno o uređaju i lokaciji korisnika, izbor sadržaja, Toshiba i drugih aplikacija uključuje glazbu, video materijale, eBooks, igrice, vijesti, chat, produktivan softver, online trgovine, usluge jamstva itd. U Francuskoj, Toshiba njeguje partnerstvo s VideoFutur (video sadržaj na zahtjev), L'Equipe.fr (sportske novosti) i PagesJaunes, lokalno oglašavanje i informiranje (poslovni imenik). Kroz Toshiba Places, servisi i usluge redovito će se proširivati lokalnim I regionalnim partnerima.

Novi nastavak pretvaranja Multi Screen Vision u stvarnost

Toshiba Places razbija barijere među uređajima, lokacijama i generacijama. Toshibina vizija je povezati nekoliko uređaja koji se koriste prilikom pristupa ili dijeljenja sadržaja. Uz Toshiba Places stvaramo novu epizodu pretvaranja vizije u stvarnost.

Vezane vijesti

INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display

INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display

Innovation Network Corporation of Japan ("INCJ"), Hitachi, Ltd. ("Hitachi"), Sony Corporation ("Sony") i Toshiba Corporation ("Toshiba") potpisali su… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika