06.09.2010. / 15:27
Video: Toshiba obogatila Multi Screen vision s Toshiba Places
Pristup, kupovina i dijeljenje sadržaja olakšano je upotrebom TVa, prijenosnih računala i ostalih uređaja
Toshiba PlacesDanas je u sklopu IFA 2010 događanja, Toshiba najavila sljedeći veliki korak - pretvaranje Multi Screen Vision u stvarnost. Do nedavno, naglasak je bio na povezivanju lokalnih uređaja - npr. s Toshiba Media Controller koji olakšava pristup i prijenos sadržaja s jednog uređaja na drugi unutar kućne mreže.
Sada pak ''Toshiba Places'' obogaćuje Multi Screen vision omogućujući korisnicima jednostavnu kupnju i prijenos web sadržaja gdje god se nalazili- putem vlastitih uređaja te s prijateljima i obitelji. Prošle godine Toshiba Francuska razvila je Toshiba Places koji sada zauzima važno mjesto uz niz Toshiba uređaja na sve većem broju tržišta u Europi, Srednjem Istoku i Africi.
Evolucijski korak Multi Screen vision prema uslugama internetskih oblaka
"Uz Toshiba Places, Multi Screen vision čini evolucijski korak naprijed prihvaćajući web usluge'', izjavio je Alan Thompson, predsjednik Toshiba Europe GmbH. ''Ovaj portal idealan je za korisnike sa sve većom željom za prijenosom sadržaja ne samo putem lokalnih uređaja već s prijateljima i obitelji diljem svijeta. Također, Toshiba Places predstavlja naš primaran cilj; kreirati usluge koje nadilaze područje hardvera i obogaćene su servisima, softverom i sadržajem.
Namjensko grafičko korisničko sučelje prilagođeno karakteristikama uređaja
Upotreba različitih uređaja za pristup internetu je u porastu. Osim putem računala, tableta i pametnih prijenosnika, korisnici imaju potrebu za gledanjem internetskog sadržaja i putem svojih televizora: oko 60% anketiranih korisnika u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji izjavilo je kako im je ova mogućnost važna. Toshiba Places je online sadržaj i uslužni portal te omogućuje korisnicima pristup web sadržaju i uslugama kroz različite vrste uređaja. Iako sučelje zadržava isti ''izgled i osjećaj'' putem uređaja, prilagođen je individualnim karakteristikama svake vrste uređaja. Npr. sučelje za TV (trenutno dostupno putem Toshiba set-top paketa) uvelike olakšava pristup i upotrebu online sadržaja putem daljinskog upravljanja. Uključuje opcije pregleda programskog vodiča, nedavno odgledanih programa i ostale TV funkcije koje nisu prikladne za verziju računala.
Dijeliti, spremati i pristupiti sadržaju jednostavno putem uređaja koji najbolje odgovara trenutku
Jednom ulogirani na Toshiba Places, korisnici mogu slati vlastiti sadržaj direktno virtualno, putem popularnih web mreža - npr, Flickr i DailyMotion u Francuskoj - uz samo jedan login. Tada je moguće pristupiti tome sadržaju s vlastitih uređaja, kao što je TV, prijenosno računalo ili tablet prijenosnik. Također mogu poslati obavijest odabranim ljudima na osobnoj kontakt listi, omogućujući im pristup istom sadržaju. Uz Toshiba Places, korisnici mogu kreirati vlastitu privatnu socijalnu mrežu.
Toshiba Market Place: pristup novom sadržaju i uslugama
Zahvaljujući Toshiba Places, "Toshiba Market Place" omogućuje korisnicima kupnju glazbe, filmova i ostalih usluga koji se odmah dostavljaju korisniku digitalnim putem. Ovisno o uređaju i lokaciji korisnika, izbor sadržaja, Toshiba i drugih aplikacija uključuje glazbu, video materijale, eBooks, igrice, vijesti, chat, produktivan softver, online trgovine, usluge jamstva itd. U Francuskoj, Toshiba njeguje partnerstvo s VideoFutur (video sadržaj na zahtjev), L'Equipe.fr (sportske novosti) i PagesJaunes, lokalno oglašavanje i informiranje (poslovni imenik). Kroz Toshiba Places, servisi i usluge redovito će se proširivati lokalnim I regionalnim partnerima.
Novi nastavak pretvaranja Multi Screen Vision u stvarnost
Toshiba Places razbija barijere među uređajima, lokacijama i generacijama. Toshibina vizija je povezati nekoliko uređaja koji se koriste prilikom pristupa ili dijeljenja sadržaja. Uz Toshiba Places stvaramo novu epizodu pretvaranja vizije u stvarnost.
Vezane vijesti
INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display
Innovation Network Corporation of Japan ("INCJ"), Hitachi, Ltd. ("Hitachi"), Sony Corporation ("Sony") i Toshiba Corporation ("Toshiba") potpisali su… Više
- Japanska katastrofa srušila Toshibine financijske rezultate
- Toshiba AT100 tablet dolazi u Hrvatsku
- IFA Berlin: Toshiba predstavila ultra tanki tablet i 3D televizor za koji ne trebaju naočale
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu