17.12.2004. / 00:00
HRVATSKA
DVOTJEDNA INTERNET VIP GLOBESENSATION KAMPANJA DOSEGNULA SVOJ VRHUNAC
Dvotjedna internet kampanja VIP Vodafone Globesensation party kulminirala je u petak na dan samog događanja na Zagrebačkom velesajmu. Na preko 20 najposječenijih web stanica, preko nekoliko različitih tipova oglasa, posjetitelji mogu jednostavnim upisom osobnih podataka podići ulaznice za večerašnji party. Httpool internet marketing u suradnji sa Invent multimedia studijom te marketinškom agencijom Grey Worldwide Zagreb osmislio je i realizirao internet kampanju koja je pokazala koliko je Internet kao i marketinški komunikacijski kanal dobar i učinkovit za najbržu i efikasnu dvosmjernu komunikaciju sa javnošću. Korišten je jedan od najatraktivnijih načina marketinškog komuniciranja na internetu: tzv. Floating banneri kako bi se privukli ljudi na party, i kako bi im se omogućilo da sudjeluju na jednom od najvećih događaja ove godine.
Vezane vijesti
Operateri 'šokirani' i 'razočarani' Vladinom odlukom
Odluka Vlade kojom je u Sabor poslan prijedlog Zakona o naknadi za pružanje usluga u pokretnim elektroničkim komunikacijskim mrežama i kojim se… Više
- Vipnet u Dok-ingu predstavio integriranu ponudu
- Vipnet prvi u Europi korisnicima ponudio SMS Službu za korisnike
- VIP-ov božićni koncert u zagrebačkom HNK-u
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu