17.12.2004. / 00:00

Autor: Ante Mihić

HRVATSKA

DVOTJEDNA INTERNET VIP GLOBESENSATION KAMPANJA DOSEGNULA SVOJ VRHUNAC


Dvotjedna internet kampanja VIP Vodafone Globesensation party kulminirala je u petak na dan samog događanja na Zagrebačkom velesajmu. Na preko 20 najposječenijih web stanica, preko nekoliko različitih tipova oglasa, posjetitelji mogu jednostavnim upisom osobnih podataka podići ulaznice za večerašnji party. Httpool internet marketing u suradnji sa Invent multimedia studijom te marketinškom agencijom Grey Worldwide Zagreb osmislio je i realizirao internet kampanju koja je pokazala koliko je Internet kao i marketinški komunikacijski kanal dobar i učinkovit za najbržu i efikasnu dvosmjernu komunikaciju sa javnošću. Korišten je jedan od najatraktivnijih načina marketinškog komuniciranja na internetu: tzv. Floating banneri kako bi se privukli ljudi na party, i kako bi im se omogućilo da sudjeluju na jednom od najvećih događaja ove godine.

Vezane vijesti

Operateri 'šokirani' i 'razočarani' Vladinom odlukom

Operateri 'šokirani' i 'razočarani' Vladinom odlukom

Odluka Vlade kojom je u Sabor poslan prijedlog Zakona o naknadi za pružanje usluga u pokretnim elektroničkim komunikacijskim mrežama i kojim se… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika