30.09.2010. / 14:21

Autor: Martina Čizmić

HT pokrenuo novi mobilni brand Bonbon i obećao: Bez sitnih slova

Iako je Bonbon HT-ov brand, ističu kako će imati potpunu autonomiju i na tržištu će nuditi ono što ne pokrivaju Simpa i T-mobile

Nino Majder, Johan H.M. Busé i Lordan KondićNino Majder, Johan H.M. Busé i Lordan KondićHrvatski telekom i službeno je predstavio svoj novi mobilni brand, Bonbon. Novi brend, koji će imati predbroj 097, namijenjen je mladima, ali i svima onima koji se osjećaju mladima u srcu.

Kako su istaknuli na konferenciji za novinare, s lansiranjem branda započeli su prošlog tjedna, dok će službeno lansiranje mreže krenuti s prvim danom listopada. Ističu kako su odlučili unijeti nešto svježine u mobilne komunikacije u Hrvatskoj.

Iako je Bonbon HT-ov brand, ističu kako će imati potpunu autonomiju i na tržištu će nuditi ono što ne pokrivaju Simpa i T-mobile.

Za razliku od drugih mobilnih brandova na tržištu, Bonbon ima jednostavniju SIM karticu koja nema PIN, a prilikom kupnje kartice koja će stajati 20 kuna korisnik ne dobiva mobilni broj. Broj se generira tek prilikom prvog poziva nakon čega korisniku dolazi SMS poruka s brojem.

Kako bi privukli nove korisnike, Bonbon nudi posebnu promotivnu ponudu. Svi korisnici koji aktiviraju svoju karticu do kraja ove godine ulaze u promotivnu akciju koja će trajati čak 10 godina. Tijekom tog razdoblja korisnici će svakog mjeseca dobivati 1000 minuta za razgovore unutar Bonbon mreže.

Posebna je novost "dnevni paket" koji za samo sedam kuna nudi korisnicima sve što im treba u trajanju od 24 sata.

Bonbon će u osnovnoj tarifi imati jednaku cijenu poziva prema svim mrežama, neće imati naknadu za uspostavu poziva, a obećavaju i najpovoljnije cijene razgovora (70 lipa prema svim mrežama), SMS-a (20 lipa) i MMS-a (80 lipa). Također, s Bonbonom će biti moguće i razgovarati u roamingu i to po cijenama od 1,5 do pet kuna.

Bonovi će se prodavati na kioscima, bankomatima, ali i u kafićima i klubovima i to u apoenima od 10, 20, 40, 80 i 160 kuna, a trajanje im je isto toliko dana.

Za razliku od ostalih mobilnih brandova, Bonbon će imati i korisničku podršku na društvenim mrežama, a cilj im je stvoriti vlastitu Bonbon zajednicu.

Iako je za sad okrenut isključivo prepaid ponudi, u budućnosti ne isključuju mogućnost i postpaid usluge.

Također, nuditi će mobilne uređaje koji će biti srednjeg cjenovnog razreda, a prvi bi se takvi uređaji mogli na tržištu naći oko Božića. Do tad, korisnici Bonbona mogu svoje kartice koristiti u svim T-mobile uređajima.

Vezane vijesti

H1 ulazi i u mobilnu telefoniju

H1 ulazi i u mobilnu telefoniju

Nakon tri mobilna operatera i jednog virtualnog, Hrvatska će uskoro dobiti još jednu virtualnu mobilnu mrežu. H1 Telekom dobio je od HAKOM-a… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika