29.10.2010. / 10:38

Autor: NCL Promo

24sata.hr dobio novi dizajn

U cilju zadovoljenja potreba korisnika te ponesen sloganom „Evolucija, a ne revolucija", projektni tim 24sata usredotočio se na dobre strane prijašnjeg portala koje su dodatno unaprijeđene i nadopunjene novim mogućnostima i alatima

Najposjećeniji hrvatski web portal dnevnih novina, 24sata.hr, ima novo lice. Redizajnom postaje portalom koji još brže servira vijesti, sadrži sve informacije koje korisnika zanimaju te potiče interakciju.

Nakon tri godine i prvog redizajna koji je Hrvatskoj predstavio revolucionarni „no-scroll" portal, a 24sata donio četiri svjetske nagrade, nova verzija portala 24sata.hr preglednijom strukturom i bogatijim sadržajem čitateljima omogućava još lakšu i potpuniju konzumaciju vijesti.

Boris Trupčević, član Uprave 24sata: "24sata je brand i tvrtka koja snažno vjeruje u razvoj, i uvijek ulaže u razvoj. Nakon više od tri godine postojećeg portala 24sata, došlo je vrijeme za novi iskorak i nove inovacije. Digitalni svijet mijenja se velikom brzinom. Mijenjaju se i potrebe naših korisnika koje želimo pratiti još boljim proizvodom."

U cilju zadovoljenja potreba korisnika te ponesen sloganom „Evolucija, a ne revolucija", projektni tim 24sata usredotočio se na dobre strane prijašnjeg portala koje su dodatno unaprijeđene i nadopunjene novim mogućnostima i alatima. Sadržaj, brzina i interakcija stupovi su novog 24sata.hr, a promjena koju će korisnici prvu zamijetiti postojanje je scrolla.
"Zadržali smo prepoznatljivost portala osmislivši 'one page' koncept u kojem su glavne vijesti i dalje u prvom ekranu, a do dodatnih sadržaja se scrolla", objašnjava Filip Topol, voditelj projekta.

Ostali noviteti su: bolja povezanost s društvenim mrežama, više live-sadržaja, poboljšana navigacija, integracija vijesti s 24sata TV-a i iz drugih medija, nove rubrike i mnogi drugi. Jedan od važnijih noviteta je uvođenje rubrike Reporteri što omogućava još bolju suradnju s čitateljima koji sudjeluju u kreiranju vijesti 24sata od samih početaka.

Već nakon prvog redizajna, 24sata.hr zauzeo je poziciju najposjećenijeg portala dnevnih novina. Tu poziciju drži i danas s 660.000 jedinstvenih korisnika mjesečno (gemiusAudience), a novim redizajnom 24sata.hr bliži se svome cilju - postati vodeći hrvatski news portal i središnje mjesto informiranja na webu.

"Navikli smo na uspjehe, i vjerujemo da će i relaunch našeg portala ponovno biti sjajno prihvaćen format koji predvodi i diktira trendove na tržištu. ", zaključuje Trupčević.

Web portal 24sata.hr pokrenut je 2005. godine kao promotivni alat za dnevnik 24sata. Nakon dvije godine, portal je pod vodstvom člana Uprave 24sata, Borisa Trupčevića, doživio svoj prvi redizajn kojeg je obilježio inovativni "no-scroll" koncept. Ovaj je dizajn 24sata donio četiri svjetske nagrade: tri godine zaredom od strane Svjetskog foruma urednika proglašen je jednim od pet najbolje dizajniranih portala dnevnih novina svijeta, a dobio je i Europsku novinsku nagradu za online izdanje. Portal zauzima petu poziciju po posjećenosti svih hrvatskih web stranica (Gemius), te prvu među portalima dnevnih novina. Prema posljednjim podacima, 24sata.hr posjećuje više od 660.000 stvarnih korisnika mjesečno (gemiusAudience, rujan 2010).

Planirano je širenje 24sata na nove komunikacijske platforme, poput iPada, Android mobitela, društvenih medija i sl. čime se nastavlja ispunjavati vizija 24sata: Sadržaj dostupan svakome, u svakom trenutku, gdje god se nalazili!

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika