Objavljeno u Nacionalu br. 781, 2010-11-02

Autor: Dean Sinovčić

ekskluzivno: MAJSTOR PORNIĆA SA STILOM

'Dolazim po prvu hrvatsku porno zvijezdu'

Na prvom erotskom sajmu u Zagrebu najveća zvijezda bit će redatelj Pierre Woodman: govori o svojim slavnim audicijama gdje seksom nagovara djevojke na pornokarijeru, o snimanju skupih filmova i grubom

Woodman s pornoglumicama
Poznat je po tome što ih je odabirao u zemljama
istočne Europe i po pornićima iz 90-ih snimanih za švedsku kompaniju Private, nakon čega je
režirao za američki HustlerWoodman s pornoglumicama Poznat je po tome što ih je odabirao u zemljama istočne Europe i po pornićima iz 90-ih snimanih za švedsku kompaniju Private, nakon čega je režirao za američki HustlerU Zagrebu će se od 26. do 28. studenoga održati prvi erotski sajam, a osim niza europskih pornoglumica koje će gostovati u Zagrebu, najveća zvijezda bit će Pierre Woodman, jedan od najvažnijih porno redatelja i producenata na svijetu koji je u ovom poslu već 20 godina. Ono što tog 47-godišnjeg Francuza izdvaja od gomile drugih pornoredatelja jest njegov atraktivan vizualni stil te vrlo visoki proračuni njegovih filmova. Ponajviše zbog njega, švedska pornokompanija Private za koju je Woodman radio postala je tijekom devedesetih jedna od najvećih pornokompanija na svijetu. U to vrijeme Woodman je postao poznat i zbog svojih odabira glumica. Odlazio je u zemlje istočne Europe i radio castinge, pri čemu je pokazivao na koji način mlade djevojke uvjerava da postanu porno glumice te da za početak moraju odmah imati seks upravo s njim.


Na vrhuncu slave, krajem devedesetih, bio je poznat i zbog braka s pornoglumicom Taniom Russof iz Litve. Ono što su danas Brad Pitt i Angelina Jolie, to su tada u pornosvijetu bili Woodman i Tania Russof. "Mnogo ljudi mi to danas govori, ali ja ipak nisam zgodan kao Brad Pitt", rekao je Woodman prošlog tjedna kada smo razgovarali za Nacional. Woodman je danas imućan pornoproducent koji posluje na internetu. Nije ni čudno što je bogat; kad je krajem 1999. napustio kompaniju Private, Larry Flynt platio mu je pet milijuna dolara da bi počeo režirati filmove za njegovu kompaniju Hustler. Nakon pet godina provedenih u Americi, Woodman se vratio u Europu i danas živi u Parizu s djevojkom Sophie Paris, 30-godišnjom pornoglumicom rođenom u Budimpešti.

NACIONAL: Prvi put dolazite u Hrvatsku, zemlju koja nema ni jedu pornoglumicu.
- Onda moram naći barem jednu.

NACIONAL: Znači li to da ćete organizirati casting u Zagrebu za pornoglumice?
- Da, ako će to biti moguće. Ne mora to biti službeni casting, bit ću na erotskom sajmu u Zagrebu i mogu popričati s djevojkama koje tamo sretnem jesu li zainteresirane za snimanje pornofilmova. Često tako prilazim lijepim djevojkama i rezultati znaju biti jako zanimljivi. Možda će se dogoditi iste stvari koje su mi se nedavno dogodile u Sofiji s Nikitom Bulgarijom i tako ćemo dobiti prvu hrvatsku pornozvijezdu. Nikitu Bulgariju upoznao sam na erotskom sajmu u Sofiji nazvanom Sexpo i ona je sada velika zvijezda. Isprva je rekla da nije zainteresirana a zatim sam je pozvao u Francusku i tako je počela svoju karijeru.

NACIONAL: Ako naiđete na lijepe djevojke zainteresirane za pornouloge, što im možete ponuditi?
- To ovisi o djevojkama. Ako je iznimno lijepa, mogu joj ponuditi jako puno novca. Trenutačno pripremam pornoverziju filma "Resident Evil" i u potrazi sam za djevojkom koja će dobiti glavnu ulogu. Za tu ulogu dobit će 10 tisuća eura.

NACIONAL: Kako ste postali pornoredatelj?
- Sve se dogodilo slučajno, nikada nisam planirao da ću jednog dana raditi u pornobiznisu. Od 1987. radio sam kao fotograf u modnoj industriji i nisam mogao zamisliti da ću ikada imati veze s pornom, a radio sam i na televiziji. Međutim, dobio sam otkaz na televiziji, ostao sam bez posla i čuo sam da se traži fotograf koji bi radio za ozbiljan pornomagazin koji bi izvještavao o novostima iz pornosvijeta. Bio je to magazin Hot Video koji je ubrzo postao najčitaniji europski pornomagazin. Zahvaljujući poslu fotografa u tom magazinu proputovao sam cijeli svijet, gledao sam kako se snimaju pornofilmovi, ali nikada nisam mislio da ću ih snimati. Mrzio sam video. Ja sam fotograf koji vidi uzbuđenje u tome što dok fotografiraš ne znaš kako će tvoje fotografije na kraju ispasti. Dok snimaš film, istog trenutka vidiš što si snimio, a meni to nije uzbudljivo. Smatrao sam da redatelji nisu umjetnici i da je snimanje filmova obično sranje. Međutim, 1990. u Stockholmu sam susreo Bertha Miltona koji mi je nekoliko mjeseci kasnije predložio da radim za njegovu kompaniju Private kao fotograf. Prihvatio sam taj posao, čak sam prihvatio da te godine režiram jedan film, ali to je bilo jako loše, izgubljen je novac na tom filmu. Nastavio sam raditi za Private surađujući s redateljem Michaelom Ricaudom koji se 1993. utopio na Sejšelima. Nakon toga mogao sam birati - ili ću raditi na organizaciji produkcije filmova za različite redatelje, što me nije osobito privlačilo, ili ću početi snimati filmove. Bio sam prestrašen, ali odlučio sam se za snimanje filmova i već s prvim sam postigao uspjeh. I tako od 1993. snimam filmove.

NACIONAL: Je li istina da ste prvo radili kao policajac?
SA SVOJOM OMILJENOM
GLUMICOM Caylan Curtis
Woodman snima na
egzotičnim mjestimaSA SVOJOM OMILJENOM GLUMICOM Caylan Curtis Woodman snima na egzotičnim mjestima- Da, to je istina. Sa 16 godina, 1979., počeo sam raditi kao konobar. Nakon toga sam radio nekoliko poslova i s 19 godina zaposlio sam se u policiji u Parizu gdje sam radio četiri godine. Bio sam policajac na periferiji grada, onaj kojeg nitko nije volio. Tada sam upoznao djevojku s kojom sam se poslije vjenčao, koja je imala prijatelje u show businessu i preko kojih sam postao fotograf za agenciju Sipa Press. Zatim sam počeo raditi kao fotograf u modnom svijetu.

NACIONAL: Na internetu postoje priče kako ste bili vrlo agresivan policajac koji je uniformu koristio za maltretiranje žena zbog čega ste na kraju dobili otkaz.
- Postoji puno sličnih priča. Pričaju da sam ja ubio Michaela Ricauda kako bih postao redatelj u Privateu, da sam silovao jednu od djevojaka, neki kažu da imam AIDS, neki da sam narkoman. Pazite, ne pijem, ne pušim, nikada nisam ni dirnuo drogu u životu. A da sam silovao neku djevojku, možete zamisliti što bi se dogodilo, istog trenutka bi me uhitili. Jedini problem koji sam imao dogodio se zbog snimanja filma u Litvi 1996., zbog čega je policija u Parizu došla po mene. Dakle, snimao sam pornofilm u Vilnusu u prostoru koji je povijesno bitan za Vilnus i Litvu. Platio sam jednoj osobi kako bismo snimali baš u tom prostoru, što je izazvalo ogroman skandal u Litvi. Litavska vlada tražila je moje izručenje od Francuske i prijetilo mi je 10 godina zatvora. Bio sam prestrašen, policija je došla po mene, ali u to vrijeme nije postojao ugovor između Francuske i Litve o izručenju osumnjičenika. Imao sam sreću, čak mi je i sutkinja u Parizu rekla da me to spasilo jer bih inače bio izručen. Imao sam problema i drugdje, bio sam uhićen na Baliju, u Egiptu i Brazilu, ali uvijek zbog snimanja pornofilmova, ne zbog toga jer sam nanio zlo nekoj drugoj osobi. Prošli mjesec bila je smiješna situacija u Parizu, vozio sam se biciklom i policija je blokirala jednu od ulica. Kada su me ugledali, tretirali su me kao predsjednika. Oslobodili su prolaz za mene i svi su se policajci rukovali sa mnom.

NACIONAL: Proslavili ste se serijom snimaka svojih castinga gdje na sebi svojstven način uvjeravate djevojke da postanu pornoglumce. Kako ste uvjerili na stotine djevojaka na castingu da uđu u pornobiznis?
- Ako malo bolje pogledate moje castinge, shvatit ćete kojom psihologijom se služim. Neki ljudi smatraju da to nije dobro, neki se slažu s mojim metodama. Kada djevojka sjedne meni nasuprot, vrata sobe su otvorena, ona može otići kad god hoće, nije obavezna snimiti ni jednu scenu. Upravo se to dogodilo sa Sophie Paris, koja je sada moja djevojka. Sjela je nasuprot meni, razgovarali smo nekoliko minuta, i ona je napustila sobu. Nitko je nije ni dirnuo, ona i ja nismo tri godine razgovarali. Problem nastaje kada neke djevojke pristanu na snimanje, a kasnije požale, što zbog svoje obitelj, što zbog svog dečka ili nekog treće razloga. Ali što ja da radim? Ja nastojim uspostaviti psihološki kontakt sa svakom djevojkom. Nisu sve djevojke iste. Ako je neka bogata, imat ću drugačiji pristup nego spram djevojke koja je upravo ostala bez posla. Mnogi ljudi misle da je najlakše odobrovoljiti djevojku time što ćeš joj ponuditi ogroman novac. To nije istina. Ako imaš pristojnu i lijepu djevojku ispred sebe i ponudiš joj novac, ona će smatrati da je smatraš kurvom. Novac nije ključ svega. Rekao sam vam da će djevojka u pornoverziji filma "Resident Evil" dobiti 10 tisuća eura. Ali ako djevojci ponudim samo novac, odbit će me jer će misliti da je smatram prostitutkom. Ali ako joj objasnim da će kroz tu ulogu doživjeti novo seksualno iskustvo, da će upoznati nove ljude, ojačati svoje samopouzdanje, onda je to nešto drugo. Novac ti ne može pomoći u pokušaju da naučiš dobro se seksati. Za djevojku je važnije da nauči kako zavesti i kontrolirati muškarca, kako da emocionalno bude jaka, to je deset puta vrednije od novca koji može dobiti. Kada djevojka to shvati, sama dolazi k meni. A ako naiđem na glupaču, mogu joj pet sati ovo objašnjavati, ali ona to neće shvatiti. U mom filmu "Seks City" glavnu ulogu imala je Xenia Lova, bogata djevojka iz Sankt Peterburga koja nije nikada ni sanjala da će glumiti u pornofilmu, ali je pristala zbog seksa. Danas je udana za ruskog oligarha, puna je love, ali nikada nije požalila zbog pornokarijere upravo zbog pornoiskustva.

NACIONAL: Devedesetih godina proslavili ste se snimajući pornofilmove za kompaniju Private. Zašto ste na kraju napustili tu kompaniju i otišli u Ameriku?
- Berth Milton, vlasnik kompanije Private, uništio je vlastitu kompaniju. On ne voli seks, on voli samo novac. On ima mozak za dionice ali nema mozak za žene i seks. Nas dvojica stalno smo se svađali, od prvog trenutka. Prihvatio sam posao kod njega, iskreno, zbog gomile novca koju mi je ponudio. U tom trenutku, početkom devedesetih, kompanija Private imala je puno problema, bila je na rubu bankrota. Kada sam došao u kompaniju, bili su poznati po svom pornomagazinu, ali ja sam ih nagovorio da ojačaju filmsku produkciju i počnu tražiti djevojke u Rusiji i ostalim zemljama istočne Europe. Kompanija je počela brzo rasti i već 1995. imali su 150 milijuna švedskih kruna profita. Berth Milton je tada gurnuo dionice Privatea na Nasdaq, ali mi smo se i dalje svađali. Stalno me gnjavio pitanjima poput "zašto snimaš porniće na brodu", jednom sam ga odveo na snimanje film na Sejšelima pa me pitao "Zašto more ima zelenu boju", "Zašto je tako vruće", i nakon tjedan dana otišao je kući. Pa kako u tim uvjetima da držim cijelu ekipu pet tjedana na brodu a da se međusobno ne posvađaju? Pokvario mi je snimanje, sve se pretvorilo u katastrofu. Kada sam u prosincu 1999. napustio Private i počeo raditi za kompaniju Hustler, Berth Milton mi je rekao "nikada više neću ni riječi progovoriti s tobom". Nakon pet godina, 5. prosinca 2004., istekao je moj ugovor s kompanijom Hustler, a dva dana kasnije nazvao me Berth Milton, tražio da se nađemo, i tako smo dogovorili snimanje filma "Sex City". To je i dan-danas najprodavaniji film kompanije Private. A na snimanju tog filma opet smo se svađali, doista je komplicirano raditi s nekim poput Miltona. Danas su filmovi kompanije Private obično smeće, kompanija se opet suočava s bankrotom, Berth Milton mora platiti milijune za dugove i porez, što je šteta jer je ta kompanija bila zlatni rudnik. Da se taj čovjek nije ponašao kao Adolf Hitler, kompanija bi danas zarađivala pola milijarde eura godišnje. Glupo mi je gledati američke pornokompanije kao što su Bangbros, Brazzers i Naughty America da zarađuju više od Privatea, ali oni su shvatili što ljudi žele.

NACIONAL: U to vrijeme snimali ste iznimno skupe pornofilmove. Koji su bili vaši najskuplji filmovi?
U PARIŠKOM
STANU s pogledom na
Eiffelov toranj gdje Woodman živi otkako se 2005. godine vratio iz AmerikeU PARIŠKOM STANU s pogledom na Eiffelov toranj gdje Woodman živi otkako se 2005. godine vratio iz Amerike- Film "Piramyd" je bio najskuplji, stajao je 1,2 milijuna dolara, bilo je to 1996. Da takav film poželim snimiti danas, stajao bi 2 milijuna eura. Posljednji skupi pornić koji sam snimio bio je "Perfekcionist" prije tri godine koji je stajao 250 tisuća dolara i na njemu sam zaradio 30 tisuća dolara. Iste godine, ali prije toga, snimio sam visokobudžetni pornofilm "Xcalibur" koji je stajao 800 tisuća dolara i na njemu sam izgubio više od 200 tisuća dolara. Morao sam već tada shvatiti, ali nisam, da DVD tržište odumire vrlo brzo. Ja sam tada, 2006., kada sam osnovao kompaniju Woodman Entertainment, mislio da će se DVD tržište pornofilmova održati do 2010. ili 2011. te da će nakon toga umrijeti. Bila je to velika pogreška. Ljudi su se okrenuli internetu a ja sam tada mislio da internet nije za mene. Sada sam vlasnik internetske kompanije i poslujem jako dobro. Nažalost, posljednji godina moja je kompanija na DVD-ima izgubila blizu 5 milijuna eura.

NACIONAL: Po čemu se razlikuje rad s pornoglumicama u Americi od onoga s pornoglumicama u Europi?
- Amerikanke su potpuno različite od Europljanki. Amerika je zemlja koja se temelji na površnosti, tamo je sve lažno. Za početak, ako u Americi želiš snimati pornofilmove, djevojke moraš tražiti u agencijama, a u Los Angelesu postoje tri velike pornoagencije. Kada nađeš djevojke, treba ti mjesec dana da počneš snimati film jer ćeš tih mjesec dana potrošiti na učenje glumica kako da kažu "Fuck my little Pussy" i kako da uzbude muškarca dok to izgovaraju. Da, izgledalo je kao da moraju naučiti Shakespearea napamet. Osim toga, u Americi djevojke postaju pornoglumice samo iz jednog razloga, a to je da postanu slavne, da objave knjigu, da možda odu u Hollywood, da odu na turneju po striptiz-klubovima gdje zarađuju jako dobar novac. Tamo vlada ogroman profesionalizam koji mi se ponekad nije sviđao. Naime, na castinzima sve djevojke lažu, imaju pripremljenu izmišljenu priču o sebi, sve te priče su iste tako da sam svakog dana slušao ista sranja. U Europi je drugačije, djevojke pronalaziš svagdje, pa i na ulici. To je u Americi nemoguće, ako djevojci na ulici daš svoju vizitku, možeš završiti u zatvoru. Sve mora ići preko agencija. U Europi sam pronalazio djevojke koje uopće nisu profesionalke, ali su stvarne. Volim razgovarati s njima, o njihovim životima, polako skidam njihov vanjski sloj da bih dopro do njihove unutrašnjosti, a to volim.

NACIONAL: Znači li to da vam se ne sviđa ni Sasha Grey, koja je više od pornozvijezde u Americi?
Woodman je poznat po svojim pornocastinzimaWoodman je poznat po svojim pornocastinzima- Poznajem Sashu Grey, pristojna djevojka, no ona je lažnjak svih lažnjaka. Ali uživa u seksu i jedna je od rijetkih američkih pornoglumica koja stvarno uživa u seksu. Postala je seksualna mašina, što odgovara američkoj pornosceni koja je postala seksualno destruktivna. Postoje snažne djevojke koje mogu izdržati kada ih okrutno seksualno uništavaju i one mogu biti zvijezde. U Europi je drugačije. U mojim filmovima ponekad ima grubog seksa, ali i to je način na koji djevojke mogu doći do orgazma, a to mi je najvažnije.

NACIONAL: Kako izgleda privatni život čovjeka koji je po cijele dane okružen pornoglumicama?
- Gotovo devet godina sam u vezi sa Sophie Paris i nikada se nismo posvađali, volimo se kao da smo se sreli jučer ujutro. Gotovo svi muškarci koje poznajem imaju ljubavnice, ali ja, zanimljivo, nemam. Ja ne trebam ljubavnicu jer volim Sophie Paris, ona je meni najvažnija na svijetu, uz moju kćer i moju majku. Imam osjećaj da je dobro da sam u pornobiznisu, to vam je poput slastičara koji ne jede kolače, tako sam i ja umoran od svih tih djevojaka koje viđam u pornobiznisu. Znam da je ljudima to teško shvatiti, oni misle da je moja djevojka jadna jer ja se mogu seksati sa svim tim djevojkama iz pornobiznisa. Međutim, istina je suprotna. I još nešto, moja kći iz prvog braka ne pije, ne puši, ne drogira se, a sa seksom je započela u 18. godini. Sve njezine prijateljice počele su se seksati s 13 i 14 godina, puše i piju. A ljudi su mislili da je moja kći tko zna kakva s obzirom na to da joj je otac pornoredatelj. Naravno, i u pornu ćete naći ljude koji piju i drogiraju se, ali ni manje ni više nego u svakom drugom poslu.

NACIONAL: Prije dva tjedna otkriveno je da je jedan američki pornoglumac HIV pozitivan, čime se ponovo počelo raspravljati o tome trebaju li ili ne svi glumci koristiti kondome na snimanju filmova. Koje je vaše mišljenje?
- Kondome ili stalno koristiš ili ih uopće ne koristiš. Ljudi znaju da se možeš zaraziti penetracijom u vaginu ili analnom penetracijom, i zato koriste kondome, ali ne koriste ih prilikom oralnog seksa iako se i tada mogu zaraziti. Nadalje, koliko se pornoglumaca u povijesti zarazilo HIV-om? Jedanaest, ovaj posljednji je dvanaesti. Ne znam tko je on, ali mogu vam sa sigurnošću reći da je on ili homoseksualac ili biseksualac. Možemo se kladiti u to. Nemam ništa protiv homoseksualaca, ali to je činjenica. Što se tiče djevojaka, pornoglumica, one koje su se zarazile bile su narkoovisnice.

Vezane vijesti

Kako pornografiju "učiniti boljom"

Kako pornografiju "učiniti boljom"

Najveći britanski filozof mlađe generacije Alain de Botton svojim će sljedećim projektom pokušati revolucionarizirati pornografiju kako bi ona… Više

Komentari

registracija
31/1/10

STTony, 06.11.10. 20:08

Legenda Woodman hehehe


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika