08.11.2010. / 16:30
Adidas planira rast prodaje od 45% do 50% do 2015. godine
Dok je adidas usmjeren na natjecateljske sportove sa svojom Sport Performance divizijom temeljenom na inovaciji i tehnologiji te Sport Style divizijom usmjerenom na sportski način života i modne navike potrošača, Reebok postaje fitness i trening brand za aktivne i povremene sportaše
Sjedište Adidasaadidas Grupa danas je na danu ulagača u njemačkom Herzogenaurachu predstavila svoj strateški i poslovni plan do 2015. godine. Nazvan "Put 2015", u usporedbi s očekivanim rezultatima za 2010., plan do 2015. godine za cilj ima rast poslovanja cijele grupe za 45 do 50 posto, na 17 milijardi eura.
U svom priopćenju adidas Grupa ističe kako teži nadmašiti ukupni tržišni rast te u sljedećih pet godina planira nadmašiti svoje glavne konkurente i na taj način postaviti temelje za vodstvo u industriji sportskih dobara. Grupa cilja na složenu godišnju stopu rasta od 15% te želi doseći održive operativne marže od 15% do najkasnije 2015. godine.
"Uspjeh branda predstavlja uspjeh adidas Grupe i zato moramo odrediti naše poslovne ciljeve prema našem snažnom brand portfoliju," kaže Herbert Hainer, CEO adidas Grupe. "Želimo postići kvalitetan i održiv rast stvarajući vodeće brandove u percepciji potrošača. U sljedećih nekoliko godina, investirat ćemo u naše brandove kako bi dostigli naše ambiciozne, ali ostvarive ciljeve. Uvjeren sam kako će nas naš strateški poslovni plan uvesti u novu uspješnu eru adidas Grupe."
Kao dio strateškog poslovnog plana, adidas i Reebok zauzimaju jasnu poziciju na tržištu. Dok je adidas usmjeren na natjecateljske sportove sa svojom Sport Performance divizijom temeljenom na inovaciji i tehnologiji te Sport Style divizijom usmjerenom na sportski način života i modne navike potrošača, Reebok postaje fitness i trening brand za aktivne i povremene sportaše.
Područja unutar adidas i Reebok brandova koja su ključna za održivi rast adidas Grupe uključuju: uspostavljanje Reeboka kao vodećeg branda za fitness i treniranje, dobivanje prodajnog i tržišnog udjela u odjelima košarke i trčanja unutar adidas Sport Performance divizije, proširenje adidas Sport Style-a u segmentu modnog poslovanja s NEO brandom i vođenje industrije u segmentu prilagođavanja i interaktivnosti.
Uz kapitalne projekte unutar adidas i Reebok brandova, nekoliko velikih inicijativa unutar Globalne Prodaje (uključujući Own Retail, eCommerce i Retail Space Management) te projekta učinkovitosti u Grupi (uključujući Planiranje, Virtualizaciju i Organizacijsku učinkovitost) dodatno će podržati adidas Grupu na putu ka kvalitetnom rastu i dugoročnom uspjehu. U pogledu geografske distribucije, Sjeverna Amerika, Šire područje Kine, Rusija/CIS, Južna Amerika, Japan, UK i Indija identificirane su kao ključna tržišta.
Strateški poslovni plan je najopsežniji plan adidas Grupe do sad te uključuje sve brandove, kanale prodaje te funkcije Grupe na globalnoj razini.
Herbert Hainer: "Otkad smo pokrenuli našu prvu inicijativu rasta 2001., iz temelja smo redefinirali kompetitivno okruženje naše industrije te smo kreirali ono što je danas poznato kao "Two-horse race". Od 2001. do 2010., naše prodaje su se udvostručile na više od 11 milijardi eura. Naši neto prihodi u istom razdoblju gotovo su se utrostručili do očekivanih prihoda između 560 i 565 milijuna eura u 2010. Stoga smo sada spremni za ulazak u novu fazu rasta temeljenu na našem putu do vodeće kompanije sportskih dobara u svijetu."
Vezane vijesti
Rastu prihodi u ligama 'Petice'
Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više
- Vlahović: Adris grupa spremna za novi poslovni iskorak
- Lenovo ostvario rekordne poslovne rezultate
- VIP ostvario veće investicije i prihode kroz širenje poslovanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu