08.11.2010. / 16:30

Autor: Nacional.hr

Adidas planira rast prodaje od 45% do 50% do 2015. godine

Dok je adidas usmjeren na natjecateljske sportove sa svojom Sport Performance divizijom temeljenom na inovaciji i tehnologiji te Sport Style divizijom usmjerenom na sportski način života i modne navike potrošača, Reebok postaje fitness i trening brand za aktivne i povremene sportaše

Sjedište AdidasaSjedište Adidasaadidas Grupa danas je na danu ulagača u njemačkom Herzogenaurachu predstavila svoj strateški i poslovni plan do 2015. godine. Nazvan "Put 2015", u usporedbi s očekivanim rezultatima za 2010., plan do 2015. godine za cilj ima rast poslovanja cijele grupe za 45 do 50 posto, na 17 milijardi eura.

U svom priopćenju adidas Grupa ističe kako teži nadmašiti ukupni tržišni rast te u sljedećih pet godina planira nadmašiti svoje glavne konkurente i na taj način postaviti temelje za vodstvo u industriji sportskih dobara. Grupa cilja na složenu godišnju stopu rasta od 15% te želi doseći održive operativne marže od 15% do najkasnije 2015. godine.

"Uspjeh branda predstavlja uspjeh adidas Grupe i zato moramo odrediti naše poslovne ciljeve prema našem snažnom brand portfoliju," kaže Herbert Hainer, CEO adidas Grupe. "Želimo postići kvalitetan i održiv rast stvarajući vodeće brandove u percepciji potrošača. U sljedećih nekoliko godina, investirat ćemo u naše brandove kako bi dostigli naše ambiciozne, ali ostvarive ciljeve. Uvjeren sam kako će nas naš strateški poslovni plan uvesti u novu uspješnu eru adidas Grupe."

Kao dio strateškog poslovnog plana, adidas i Reebok zauzimaju jasnu poziciju na tržištu. Dok je adidas usmjeren na natjecateljske sportove sa svojom Sport Performance divizijom temeljenom na inovaciji i tehnologiji te Sport Style divizijom usmjerenom na sportski način života i modne navike potrošača, Reebok postaje fitness i trening brand za aktivne i povremene sportaše.

Područja unutar adidas i Reebok brandova koja su ključna za održivi rast adidas Grupe uključuju: uspostavljanje Reeboka kao vodećeg branda za fitness i treniranje, dobivanje prodajnog i tržišnog udjela u odjelima košarke i trčanja unutar adidas Sport Performance divizije, proširenje adidas Sport Style-a u segmentu modnog poslovanja s NEO brandom i vođenje industrije u segmentu prilagođavanja i interaktivnosti.

Uz kapitalne projekte unutar adidas i Reebok brandova, nekoliko velikih inicijativa unutar Globalne Prodaje (uključujući Own Retail, eCommerce i Retail Space Management) te projekta učinkovitosti u Grupi (uključujući Planiranje, Virtualizaciju i Organizacijsku učinkovitost) dodatno će podržati adidas Grupu na putu ka kvalitetnom rastu i dugoročnom uspjehu. U pogledu geografske distribucije, Sjeverna Amerika, Šire područje Kine, Rusija/CIS, Južna Amerika, Japan, UK i Indija identificirane su kao ključna tržišta.

Strateški poslovni plan je najopsežniji plan adidas Grupe do sad te uključuje sve brandove, kanale prodaje te funkcije Grupe na globalnoj razini.

Herbert Hainer: "Otkad smo pokrenuli našu prvu inicijativu rasta 2001., iz temelja smo redefinirali kompetitivno okruženje naše industrije te smo kreirali ono što je danas poznato kao "Two-horse race". Od 2001. do 2010., naše prodaje su se udvostručile na više od 11 milijardi eura. Naši neto prihodi u istom razdoblju gotovo su se utrostručili do očekivanih prihoda između 560 i 565 milijuna eura u 2010. Stoga smo sada spremni za ulazak u novu fazu rasta temeljenu na našem putu do vodeće kompanije sportskih dobara u svijetu."

Vezane vijesti

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika