10.11.2010. / 16:18

Autor: Nacional.hr

Ministarstvo nakon Baretićeva komentara: 'Dođi u Hrvatsku' neće biti naš marketinški slogan'

"Danas su, kao i prijašnjih godina, za aktivnosti unutar programa, prikazanog u okviru Akcijskog plana hrvatskog turizma, korištena opisna imena (nazivi). Spomenuti nazivi programa, stoga, niti prije, niti sada, nisu (bili) korišteni kao marketinški slogani, već je riječ o opisnim nazivima za te aktivnosti"

Ministar turizma Damir BajsMinistar turizma Damir BajsMinistarstvo turizma Republike Hrvatske reagiralo je na komentar Renata Baretića objavljen u srijedu na portalu Nacional.hr, a u kojem naš kolumnist piše između ostalog i o navodnom novom sloganu hrvatskog turizma "Dođi u Hrvatsku".

Međutim, iz ministarstva tvrde kako "Dođi u Hrvatsku" nije novi marketinški slogan koji će se koristiti u promidžbi hrvatskog turizma već je samo radni naziv aktivnosti unutar programa u okviru Akcijskog plana hrvatskog turizma.

"Danas su, kao i prijašnjih godina, za aktivnosti unutar programa, prikazanog u okviru Akcijskog plana hrvatskog turizma, korištena opisna imena (nazivi). Spomenuti nazivi programa, stoga, niti prije, niti sada, nisu (bili) korišteni kao marketinški slogani, već je riječ o opisnim nazivima za te aktivnosti. Sukladno marketinškoj strategiji, osmišljavanje slogana kojima se promovira hrvatski turizam, ulazi u djelatnost agencija, zaduženih za marketinšku promidžbu", stoji u priopćenju iz Ministarstva turizma.

Vezane vijesti

Banana u državi

Banana u državi

Zamišljam očaj onih likova koji su otišli u Poljsku da bi se tamo pijani tukli, pijani švercali bengalke na stadione, pijani ih tamo bacali na teren… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika