11.11.2010. / 15:08

Autor: Nacional.hr

Podravka pokreće proizvodnju Goveđeg gulaša u Americi

Podravkini proizvodi prodaju se u svim većim gradovima Amerike i Kanade, a nakon aktivne marketinške kampanje u tisku i na američkim TV kanalima Food Network i PBS, s Vegetom kuha sve više Amerikanaca

Podravka će Amerikancima prodavati goveđi gulašPodravka će Amerikancima prodavati goveđi gulašIz Podravke su priopćili kako započinju s proizvodnjom Goveđeg gulaša u SAD-u. Popularni Podravkin Goveđi gulaš u Americi se proizvodi po svojoj originalnoj recepturi i prepoznatljivom brandu kakav se kupuje u Hrvatskoj, brojnim europskim zemljama i Australiji.

Američka agencija za hranu i lijekove FDA prije nekoliko je godina zbog zaraznih bolesti zabranila uvoz proizvoda s kokošjim i goveđim mesom iz svih europskih zemalja pa tako i Podravkinog Goveđeg gulaša. Za potrebe američkog tržišta koje je Goveđi gulaš prepoznalo kao kvalitetan i stoga tražen prehrambeni proizvod, Podravka je do sada proizvodila u Australiji iz koje je zakonski dopušten uvoz mesnih prerađevina.

Za Podravkina partnera u Americi izabrana je tvrtka Giovanni Appetizing Foods sa sjedištem u Richmondu, Michigan.

"Naš američki partner ima dugogodišnje iskustvo u proizvodnji konzerviranih proizvoda i održava visoku razinu kvalitete što je bio najvažniji uvjet da nakon prošlogodišnjeg pokretanja proizvodnje Kokošje paštete, čija je prodaja iznad plana, pokrenemo i proizvodnju Goveđeg gulaša", ističe Domagoj Kero, direktor Podravkina predstavništva u Americi.

S ovim projektom Podravka obogaćuje široku lepezu svojih proizvoda na američkom i kanadskom tržištu te time povećava prodaju, odnosno hrvatski izvoz.

Podravka je najveći hrvatski izvoznik prehrambenih proizvoda na američko i kanadsko tržište čiji je izvoz u ovoj godini porastao za 15 posto.

"Naše ambicije ne prestaju s goveđim gulašom jer već sljedeće godine planiramo pokrenuti proizvodnju novih proizvoda prilagođenih zahtjevnom i konkurentnom američkom tržištu", napominje Domagoj Kero.

Podravka je prisutna na američkom i kanadskom tržištu već više od 15 godina pa je zbog razvoja poslova i porasta izvoza prije pet godina osnovala i svoje predstavništvo u New Yorku. Najviše se prodaje popularna Vegeta, ali na američkom tržištu su zastupljene i sve druge poznate Podravkine kategorije proizvoda poput juha, mesnih proizvoda, dječje hrane, povrća, džemova, slastica.

Podravkini proizvodi prodaju se u svim većim gradovima Amerike i Kanade, a nakon aktivne marketinške kampanje u tisku i na američkim TV kanalima Food Network i PBS, s Vegetom kuha sve više Amerikanaca.

Vezane vijesti

Podravka organizira e-learning konferenciju

Podravka organizira e-learning konferenciju

"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika