15.11.2010. / 10:08

Autor: Hina

Evolucija prodaje: Preporuči na Facebooku i Twitteru

U Fordu su toliko oduševljeni takvim načinom oglašavanja da ponovno traže 100 ljudi koji provode puno vremena na društvenim mrežama, kako bi testirali novi 2012 Focus po Madridu

Facebook i Twitter postali su i platforme za marketingFacebook i Twitter postali su i platforme za marketingProdavači automobila davno su otkrili dobitnu kombinaciju. Plati nekoj poznatoj ličnosti da se vozi u tvom automobilu po gradu i da ga na sav glas hvali u tvojim reklamama. No, kako se mediji razvijaju, postalo je jasno da je za nove medije poput društvenih mreža potreban nešto drugačiji pristup.

Tako su nastali plaćeni blogeri i 'tviteraši'. Njihova je jedina zadaća hvaliti proizvod koliko je god to moguće i informacije o njemu širiti do što većeg broja ljudi.

Wall Street Journal ističe kako proizvođači automobila sve češće posežu za internetskim zvijezdama - čitanim blogerima ili tviterašima koji za relativno malo novca šire informaciju o novom proizvodu. Američki zakoni takvu vrstu reklamiranja dopuštaju, uz napomenu da bloger mora napomenuti da mu je za hvaljenje dotičnog proizvoda plaćeno.

Koliko je takav način "gerilskog marketinga" isplativ najbolje govore podaci Fordove kampanje za novu Fiestu. Prošle su godine unajmili 100 mladih vozača koji su dobili na korištenje automobile, a svoje su dojmove trebali podijeliti sa svijetom putem YouTuba, Flickra i Twittera. Končani rezultat je bio impresivan. Više od 130 tisuća ljudi posjetilo je web stranicu s podacima o automobilima, a od toga više od 80 posto nikad nije posjedovalo Ford.

U Fordu su toliko oduševljeni takvim načinom oglašavanja da ponovno traže 100 ljudi koji provode puno vremena na društvenim mrežama, kako bi testirali novi 2012 Focus po Madridu. I u BMW-u idu tim smjerom u sklopu promidžbe svog električnog automobila ActivE koji bi se na tržištu trebao pojaviti sljedeće godine.

Vezane vijesti

Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"

Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"

Društvena mreža Facebook pristala je isplatiti 10 milijuna dolara nakon tužbe korisnika kojom ju optužuju da je koristila njihove fotografije i… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika