30.11.2010. / 14:55

Autor: Nacional.hr

Last minute oglašavanje: Dobitna kombinacija i za oglašivače i za medije

Mileis smatra kako domaćem tržištu nedostaju jeftinije i transparentne ponude oglasnog prostora, što je bio i glavni razlog pokretanja LMA web servisa, svojevrsnog one-stop shopa za potencijalne oglašivače

Tomislav MileisTomislav Mileis"Last minute" u načelu se veže uz jeftinija putovanja koja se ugovaraju u posljednji trenutak. No, "last minute" u oglašavanju do sad nije bio poznat pojam u Hrvatskoj. S druge strane, koncept last-minute oglašavanja u svijetu nije nepoznat pojam, te se odnosi na oglasni prostor ili vrijeme koje pojedini mediji redovnim putem i po standardnoj cijeni nisu u stanju prodati.

Mediji, u želji da prodaju oglasni prostor, često nude značajne popuste kako im isti oglasni prostor ne bi propao. Posebno je to slučaj sa medijima češće periodike i zadanog formata, posebice tiskovinama. U slučaju "last minute oglašavanja" riječ je o «win-win» poziciji jer oglašivači na ovaj način mogu kupiti inače skup medijski prostor za manje novca, a i mediji su na dobitku jer su, unatoč popustima, uspjeli prodati svoj oglasni prostor.

"U ova nestabilna poslovna vremena, većini tvrtki pogotovo onih manjih i srednje velikih, marketinške aktivnosti nisu pri vrhu prioriteta. U odnosu na prethodne godine, ulaganja u promotivne aktivnosti doživjela su značajniji pad. No imamo i situaciju gdje je oglašavanje po pojedinim medijima raslo i do iznenađujućih 30%. Kako je to moguće? Odgovor je zapravo jednostavan, a nalazi se u činjenici da je određen broj medija svoj oglasni prostor nudio po višestruko nižim cijenama od navedenih u službenom cjeniku", ističe Tomislav Mileis, direktor tvrtke LMA Propaganda.

Mileis smatra kako domaćem tržištu nedostaju jeftinije i transparentne ponude oglasnog prostora, što je bio i glavni razlog pokretanja LMA web servisa, svojevrsnog one-stop shopa za potencijalne oglašivače. Uz pregled i odabir ponuda za oglašavanje, kupcima se nudi mogućnost detaljnog informiranja o pojedinom mediju (naklada, teritorijalna pokrivenost, posebnost branda...) a servis će nuditi i pomoć pri samom kreiranju oglasa onim kupcima koji se možda po prvi puta upuštaju u oglašavanje svojih proizvoda i usluga.

"Na jednom mjestu medijima omogućujemo efikasno isticanje last-minute ponuda oglašavanja, što kao posljedicu ima vidljivost ponude kod većeg broja potencijalnih kupaca. Ovaj servis medijima otvara ulaz u segment malih i srednjih tvrtki, koje do sada nisu bile prisutne na tržištu oglašavanja. Već i sam broj tvrtki koje čine SME segment daje za pravo tvrditi kako je riječ o tržištu s iznimnim potencijalom", zaključuje Mileis.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika