10.12.2010. / 11:08
Agenciji Ketchum priznanje AMEC-a za doprinos PR industriji
Nagradu za doprinos u postavljanju novih načela mjerenja uspješnosti odnosa s javnošću primio je Ketchumov direktor istraživanja dr. David Rockland
David RocklandNa drugom Europskom summitu o mjerenju uspješnosti u odnosima s javnošću održanom održanom u srpnju u Barceloni krovna strukovna udruženja za odnose s javnošću donijela su deklaraciju koja određuje nova načela mjerenja uspješnosti odnosa s javnošću. Za izniman doprinos u kreiranju jednog od ključnih dokumenata za daljnji razvoj PR industrije dr. David Rockland, direktor istraživanja agencije Ketchum, primio je nagradu Međunarodnog udruženja za mjerenje i evaluaciju komunikacija (AMEC) na dodjeli održanoj 17. studenog u Londonu.
Na Europskom summitu u Barceloni definirano je ukupno sedam načela za mjerenje uspješnosti odnosa s javnošću, od kojih je vjerojatno najvažnije ono koje definira kako oglasna vrijednost medijskog prostora nije mjerilo vrijednosti odnosa s javnošću te da se multipliciranje vrijednosti, kojim se želi prikazati veće vrijednost dobivenog u odnosu na plaćeni mediski prostor, ne bi smjelo primjenjivati bez unaprijed dogovorene metrike, koja bi trebala uzimati u obzir i kvalitetu medijskog pokrića, kao i moguće negativne učinke.
Drugo važno načelo definira da mjerenje uspješnosti odnosa s javnošću u medijima mora biti kvalitativno i kvantitativno, tj. da broj članaka i pojavljivanja sam po sebi nije relevantan pokazatelj uspješnosti. U kvalitativne parametre mjerenja pripadaju ton, kredibilnost, relevantnost medija za dionike i publiku, uspješnost prenošenja poruke, uključivanje treće strane i slično. Prema očekivanjima, nove smjernice mjerenja uspješnosti odnosa s javnošću uključuju i mjerenje društvenih medija, gdje se kao ključ uspjeha, za razliku od ostalih smjernica, navode eksperimentiranje i testiranje. Mjerenje u ovom segmentu treba se fokusirati na "konverzaciju" i "zajednice", a ne samo na "pokrivenost".
Vezane vijesti
Tehnologijom do jednostavnijeg življenja
Prema novom Ketchumovom indeksu digitalnog življenja (Ketchum Digital Living Indeks), jednostavnost je ono što ljudi žele od pametnih telefona,… Više
- Veliki marketinški seminar 2012 godine
- Ankica Mamić brine se o Čačićevom medijskom imidžu
- Meblo: Madraci nove generacije na akcijskom popustu
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu