10.12.2010. / 11:08

Autor: Nacional.hr

Agenciji Ketchum priznanje AMEC-a za doprinos PR industriji

Nagradu za doprinos u postavljanju novih načela mjerenja uspješnosti odnosa s javnošću primio je Ketchumov direktor istraživanja dr. David Rockland

David RocklandDavid RocklandNa drugom Europskom summitu o mjerenju uspješnosti u odnosima s javnošću održanom održanom u srpnju u Barceloni krovna strukovna udruženja za odnose s javnošću donijela su deklaraciju koja određuje nova načela mjerenja uspješnosti odnosa s javnošću. Za izniman doprinos u kreiranju jednog od ključnih dokumenata za daljnji razvoj PR industrije dr. David Rockland, direktor istraživanja agencije Ketchum, primio je nagradu Međunarodnog udruženja za mjerenje i evaluaciju komunikacija (AMEC) na dodjeli održanoj 17. studenog u Londonu.

Na Europskom summitu u Barceloni definirano je ukupno sedam načela za mjerenje uspješnosti odnosa s javnošću, od kojih je vjerojatno najvažnije ono koje definira kako oglasna vrijednost medijskog prostora nije mjerilo vrijednosti odnosa s javnošću te da se multipliciranje vrijednosti, kojim se želi prikazati veće vrijednost dobivenog u odnosu na plaćeni mediski prostor, ne bi smjelo primjenjivati bez unaprijed dogovorene metrike, koja bi trebala uzimati u obzir i kvalitetu medijskog pokrića, kao i moguće negativne učinke.

Drugo važno načelo definira da mjerenje uspješnosti odnosa s javnošću u medijima mora biti kvalitativno i kvantitativno, tj. da broj članaka i pojavljivanja sam po sebi nije relevantan pokazatelj uspješnosti. U kvalitativne parametre mjerenja pripadaju ton, kredibilnost, relevantnost medija za dionike i publiku, uspješnost prenošenja poruke, uključivanje treće strane i slično. Prema očekivanjima, nove smjernice mjerenja uspješnosti odnosa s javnošću uključuju i mjerenje društvenih medija, gdje se kao ključ uspjeha, za razliku od ostalih smjernica, navode eksperimentiranje i testiranje. Mjerenje u ovom segmentu treba se fokusirati na "konverzaciju" i "zajednice", a ne samo na "pokrivenost".

Vezane vijesti

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Prema novom Ketchumovom indeksu digitalnog življenja (Ketchum Digital Living Indeks), jednostavnost je ono što ljudi žele od pametnih telefona,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika