17.12.2010. / 17:27

Autor: Nacional.hr

U Arena Centru otvoren HP Brand store

HP Brand Store jedna je od 6 novih trgovina koje su otvorene ili se planiraju otvoriti širom regije Europe, Bliskog Istoka i Afrike do kraja ove kalendarske godine

Eric Lallier, PSG Manager za EEM regiju i Gordana Puhelek, direktorica tvrtke Mikronis Centar (Foto: T. Smoljanović)Eric Lallier, PSG Manager za EEM regiju i Gordana Puhelek, direktorica tvrtke Mikronis Centar (Foto: T. Smoljanović)Hewlett-Packard, najveća svjetska tehnološka tvrtka, jučer je svečano otvorila prvu specijaliziranu trgovinu u Hrvatskoj - HP Brand Store. Svečanom otvorenju, uz predstavnike tvrke HP Erica Lalliera, PSG Managera za EEM regiju i Igora Folia, Country Managera PSG-a u Hrvatskoj, prisustvovali su i HP-ov ambasador za 2011. godinu Slaven Bilić, izbornik Hrvatske nogometne reprezentacije te naša poznata skijašica Nika Fleiss, koja se našla u ulozi promotorice VIP Snow Queen Trophy-ja.

Prilikom otvorenja HP Brand Store-a Eric Lallier, PSG Manager za EEM regiju je izjavio: "Moda, dizajn, ali i vrhunska kvaliteta ključni su kriteriji kupnje za klijente, a tvrtka HP je iznimno posvećena opskrbljivanju ljudi tehničkim proizvodima koji odražavaju njihov stil i ispunjavaju sve njihove računalne potrebe. Iznimno nam je drago što smo upravo u Hrvatskoj, za nas jako bitnom tržištu, otvorili jedan od svojih HP Brand Store-ova koji će to omogućiti".

Igor Fiolić, Country Manager za PSG u Hrvatskoj tom je prilikom izjavio: „Otvaranje HP Brand Store-a u Hrvatskoj - naše prve specijalizirane trgovine, u skladu je s ciljem zadržavanja i osnaživanja liderske pozicije u Hrvatskoj. Time želimo našim sadašnjim i budućim korisnicima prenijeti svoju strast prema tehnologiji te dodatno predstaviti sve naše vrijednosti i kvalitete, kao i novitete."

Foto: T. SmoljanovićFoto: T. SmoljanovićHP Brand Store jedna je od 6 novih trgovina koje su otvorene ili se planiraju otvoriti širom regije Europe, Bliskog Istoka i Afrike do kraja ove kalendarske godine. Točnije, tri trgovine novog koncepta su otvorene tijekom zadnjih mjesec dana u Rumunjskoj, Srbiji i Španjolskoj te jučer u Hrvatskoj, dok se skora otvorenja očekuju još u Češkoj i Kazahstanu. Tijekom zadnje dvije godine, tvrtka HP uvela je gotovo 4.000 zona potrošačkog iskustva u regiji Europe, Bliskog Istoka i Afrike, što je uključivalo160 "trgovina u trgovinama" i 5 HP-ovih trgovina potrošačkog iskustva otvorenih s partnerima na odabranim lokacijama kao što su London Harrods, Casablanca ili Moskva. Trenutno tvrtka HP osvježava ideju dizajna HP trgovine kako bi omogućila potrošačima da iskuse tehnologiju u direktnoj interakciji te da kupuju u jedinstvenom i uslužnom okruženju.

Dizajn HP-ovih trgovina inspiriran je idejom stvaranja toplog, privlačnog i zanimljivog okruženja u kojem HP može prenijeti svoju strast prema tehnologiji svojim klijentima te je planirano da se razlikuje od tipičnih elektroničkih trgovina ili trgovina računalima na način da daje posjetiteljima više mjesta, svjetlosti i inspirativan dizajn trgovine, kao i više mogućnosti interakcije. To je mjesto gdje potrošači i vlasnici malih poduzeća mogu jednostavno uspostaviti interakciju sa širokom lepezom HP-ovih proizvoda uz podršku stručnih timova trgovine, čiji je cilj pomoći klijentima odabrati najbolje proizvode koji će odgovarati njihovim stvarnim potrebama i željama.

Vezane vijesti

Snaga IT-ja u ženskim rukama

Snaga IT-ja u ženskim rukama

U organizaciji tvrtke Hewlett-Packard održana je konferencija pod nazivom „Snaga IT-ja u ženskim rukama". Konferencijom je promovirana važnost… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika