21.12.2010. / 16:42

Autor: Nacional.hr

Istraživanje: Žene brigu o limenim ljubimcima prepuštaju muškarcima

Kada je potrebno zasukati rukave i zavući se ispod haube, žene još uvijek nerado same provjeravaju je li sve u redu s njihovim automobilom. Samo trećina ispitanih žena to samostalno radi, (Hrvatska 26%, Slovenija 28% i Srbija 38%), dok se većina još uvijek oslanja na godišnje održavanje kod mehaničara

Chevrolet je proveo međunarodno istraživanje o navikama održavanja automobila koje je potvrdilo da se vozači dobro brinu o svojim „limenim ljubimcima".

Vremenski uvjeti poput snijega, leda i mokre ceste zahtijevaju posebnu pripremu vozila za zimske uvjete. Rezultati istraživanja pokazali su sličnosti u navikama vozača susjednih zemalja. Čini se kako nedavni snijeg i skliske ceste nisu iznenadili vozače s obzirom da je većina njih zamijenila ljetne gume zimskima već na jesen. 57% vozača u Hrvatskoj je promijenilo gume na vrijeme, dok su se slovenski (74%) i srpski (72%) vozači pokazali odgovornijima u ovom smislu, posebice kad se ima na umu da 22% hrvatskih ispitanika uvijek čeka prvi snijeg kako bi obavili zamjenu guma.

Istraživanje je pokazalo da kada je riječ o održavanju automobila, značajan broj ljudi smatra kako čini dobar posao - 61% u Hrvatskoj, 66% u Srbiji dalo je sebi dvije najbolje ocjene dok su slovenski vozači nešto skromniji - 40% ih se ocijenilo prosječnima.

Kada je potrebno zasukati rukave i zavući se ispod haube, žene još uvijek nerado same provjeravaju je li sve u redu s njihovim automobilom. Samo trećina ispitanih žena to samostalno radi, (Hrvatska 26%, Slovenija 28% i Srbija 38%), dok se većina još uvijek oslanja na godišnje održavanje kod mehaničara.

Rezultati istraživanja također su pokazali kako 20 posto vozača svoj automobil pere jednom u dva tjedna dok 46 posto vozača u Hrvatskoj automobil pere jednom mjesečno. Čini se da slovenski vozači to rade nešto rjeđe, gotovo je 60% onih koji svoj automobil peru jednom mjesečno dok izgleda da srpski vozači više obraćaju pozornost na čistoću svojih automobila s obzirom da ih peru jednom tjedno (42%) te jednom svaka 2 tjedna (32%).

U sve tri zemlje otprilike pola ispitanih žena izjavilo je kako simpatizira male slatke gradske automobile. Chevroletov potpuno novi gradski automobil Spark mijenja sva pravila. Koliko je on zabavan i šminkerski automobil, toliko je i funkcionalan. Nudi stil kao i najmoderniju i zabavnu opremu u unutrašnjosti automobila te praktičnost, malu potrošnju goriva kao i nisku emisiju štetnih plinova. Također, ima izvrstan omjer cijene i kvalitete. Za usporedbu, unatoč uobičajenoj pretpostavci da muškarci rađe biraju brze sportske automobile, istraživanje je pokazalo da muškarci ove regije više cijene udobnost velikih obiteljskih automobila (Hrvatska 35%, Slovenija 38%, Srbija 46% te jačinu terenaca (Hrvatska 25%, Slovenija 20%, Srbija 13%).

Ovo istraživanje provedeno je na 1300 vozača u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji dok je sveukupno 4700 vozača sudjelovalo u Chevroletovom istraživanju koje je obuhvatilo 11 zemalja koje je uz Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju uključilo i Mađarsku, Rumunjsku, Bugarsku, Češku, Slovačku, Estoniju, Litvu i Latviju.

Vezane vijesti

'Žene su neiskorišteni gospodarski potencijal'

'Žene su neiskorišteni gospodarski potencijal'

Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras je izjavio kako će sadašnja vlada pomagati razvoj ženskoga poduzetništva u Hrvatskoj, jer je, kako je… Više

Komentari

registracija
8/7/09

bankar, 21.12.10. 17:58

eh a da su im pičke limene


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika