07.04.2011. / 13:30

Autor: Nacional.hr

Portal Toshiba Places postaje dostupna korisnicima

Opsežan i praktičan koncept "prodajnog centra" sa jednom registracijom i interakcijom kroz usluge i uređaje

Toshiba PlacesToshiba PlacesToshiba Europe GmbH danas je najavila početak masovne dostupnosti platforme sa sadržajem i uslugom, portal Toshiba Places, za prijenosna računala i TV.

Baš kao u 'šoping centru', kupci mogu posjetiti različite"lokale" i pristupiti različitoj ponudi brojnih odabranih partnera, uz korisničko iskustvo, te odabrati najprikladniji sadržaj i uslugu za svoj uređaj. Toshiba Places je platforma u oblaku, koja je dostupna putem standardnog web pretraživača na PC-u i preko posvećenog korisničkog sučelja na TV-u. Dodatno, uz Music Place, koji je pokrenut u siječnju 2011. za osobna računala, korisnici mogu uživati u raznim sadržajima i uslugama kao što su novi lokali za video, vijesti, igre, aplikacije i usluge, koristeći za sve samo jednu prijavu. Dodatno, lokal "društvo" (Social Place) omogućava dijeljenje fotografija i video materijala između različitih korisnika i uređaja. Ovi lokali će biti dostupni u većem broju europskih zemalja i kategorija proizvoda tijekom 2011. sa prvim predstavljanjem u travnju.

Poslovanje se odvija iznad hardvera

"Portal Toshiba Places proširuje Toshiba aktivnosti digitalne zabave i područje računalstva iznad svojih temeljnih poslovnih aktivnosti koje se temelje na hardveru", rekao je Thomas Teckentrup, General Manager Software and Services, Toshiba Europe. "Iako smo već počeli nuditi glazbu i dodatne usluge za PC, Toshiba Places sada čini sve usluge jednostavno dostupnim na zajedničkoj platformi. Također, dodaje nove kategorije sadržaja kao što je video i softver. TV je bio logično naš sljedeći glavni proizvod koji smo povezali sa platformom, s obzirom da potrošači sada žele više načina za pristup zanimljivom sadržaju - upravo ono što Toshiba Places isporučuje!"

Toshiba Places portfelj

Pristup portalu Toshiba Places nije ograničen samo za Toshiba kupce nego je otvoren za svakoga. U trenutku predstavljanja, Toshiba Places uključuje sljedeće lokala:

  • Video Place (na TV i PC): Pristup video materijalima i uslugama na zahtjev za pretplatu ili plaćanje po gledanju. Partneri uključuju Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment i poznata vlasništva od Turner Broadcasting Group kao što su Cartoon Network, Boomerang i Boing.

  • Music Place (na TV i PC): Preuzimanje i direktna reprodukcija glazbe. Podržan na osobnim računalima putem7digitala, također će u ponudi imati ComFM Internet radio i podcast portal naTV.

  • Social Place (na TV i PC): Korisnici mogu izvesti svoje video materijale i fotografije te ih jednostavno podijeliti sa obitelji i prijateljima. Podržano putem Flickr i Dailymotion.

  • News Place (na TV): Pristup vijestima, sportskim i drugim servisima informacija. Partneri uključuju L'Équipe, Pages Jaunes i još mnogo toga.

  • TV Place (na TV): Pristup TV vodičima i uslugama televizije na zahtjev kao što su BBC iPlayerin UK ili INA i NRJ u Francuskoj.

  • Game Place (na PC): Igre za online igranje ili preuzimanje. Podržano putem Wildtangent.

  • App Place (na PC): Kupnja ili preuzimanje softwarea u Toshiba online trgovini.

  • Services Place (na PC): Proširenja kupnja i pojačana jamstva, usluge obnavljanje podataka i još puno toga u Toshiba online trgovini.

Jedna registracija za najbolju moguću pogodnost

Jednom kada su potrošači kreirali Toshiba ID, mogu pristupiti sadržaju i uslugama različitih partnera preko različitih uređaja bez potrebe za ponovnom registracijom za svaki pojedinačni lokal. "Dodatna pogodnost, sveobuhvatan portfelj i odlična iskustva kupaca, kod kiruštenja svakog uređaja je apsolutni prioritet u dizajniranju portala Toshiba Places", ustvrdio je Teckentrup.

Jedinstveno iskustvo, bez obzira koji uređaj se koristio

Toshiba je pažljivo razmotrila korisničko iskustvo kada je dizajnirala Toshiba Places. "Za PC, kupci jasno koriste Web okruženje ali sve više traže vodiča ili savjetnika u cilju pronalaska dobrog sadržaja," izjavio je Thomas Teckentrup. "Stoga, nudimo iskustvo sa Web-a ali sa zajedničkom navigacijom, izgledom i osjećajem te samo sa jednom registracijom za sve trenutno dostupne lokale." Na TV je drugačija priča - sadržaj treba upravljati jednostavno koristeći daljinski upravljač. "Korisnici koji pristupaju Toshiba Places kroz različite uređaje će uvidjeti obiteljsku sličnost i uživati u pogodnostima jedne registracije i mogućnosti pristupa istom sadržaju sa različitih uređaja. Oni čak mogu podijeliti neke sadržaje sa drugim korisnicima bez obzira na koji način su oni pristupili. "Korisničko iskustvo je optimizirano za svaki uređaj. To je jedinstveno za Toshibu," nastavio je Teckentrup.

KaiHenniges, CEO o fViewster AG, je rekao: "Toshiba je izgradila pametnu platformu koja omogućava ljudima da uživaju u Viewsterovoj izvanrednoj ponudi televizije na zahtjev bilo kojeg uređaja. A mi ćemo biti u mogućnosti implementirati ubrzo nove sadržaje koje će dalje pojačati praktičnost naših usluga naviše zaslona."

Pogled unaprijed

Toshiba planira proširiti Toshiba Places tijekom 2011. proširivanjem ponude za nove države; izgradnja Toshiba Places u sve veći broj kategorija u uređaju; i dodavanjem novih Places - na primjer, dijeljenje sadržaja putem popularnih društvenih mreža i oblaka za pohranu. Na TV, Toshiba Places planira razviti centralni ured koji će spojiti emitiranje, široko pojasne i lokalne mreže s ciljem isporuke jedinstvenog središnjeg sadržaja svojim korisnicima. U budućnosti, nova generacija aplikacija će omogućiti više interakcija i dijeljenje iskustva među brojnim korisničkim elektroničkim uređajima a koje nudi Toshiba.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika