Objavljeno u Nacionalu br. 807, 2011-05-03

Autor: Plamenko Cvitić

Euroline propada, a glavni menadžer iz Njemačke prima plaću od 25 tisuća eura mjesečno

Premda je sredinom prošle godine Daimlerova središnjica u Stuttgartu kao svojevrsnog "spasitelja" postavila za predsjednika uprave u Eurolineu 49-godišnjeg Jochena Dimtera, on u nepunih godinu dana nije uspio popraviti stanje u tvrtki

Milorad Radovanović vlasnik je Eurolinea, nekoć jedne od najmoćnijih tvrtki na hrvatskom automobilskom tržištuMilorad Radovanović vlasnik je Eurolinea, nekoć jedne od najmoćnijih tvrtki na hrvatskom automobilskom tržištuVeć punih godinu dana traje poslovna agonija tvrtke Euroline, nekoć jedne od najmoćnijih tvrtki na hrvatskom automobilskom tržištu, a stanje u tvrtki, po svemu sudeći, nije uspio riješiti ni lani postavljeni njemački predsjednik uprave Jochen Dimter. Tvrtki Euroline, glavnom zastupniku Daimlera za Hrvatsku, odnosno vozila Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep i Dodge, početkom ove godine blokiran je račun zbog duga za kredit od 80 milijuna kuna koji, prema nekim informacijama, još nije otplaćen. Drastičan pad ove tvrtke većinom se pripisuje jednoj od najgorih recesija u povijesti automobilske industrije koja je dovela do strelovitog pada prodaje vozila.

Uoči recesije, tijekom 2008., u Hrvatskoj je prodano čak 1870 Mercedesa, no već iduće godine ta brojka pala je na 1141, a tijekom prošle Euroline je uspio prodati samo 823 vozila. Od 1. siječnja do kraja ožujka ove godine prodana su samo 134 Mercedesa. Premda je sredinom prošle godine Daimlerova središnjica u Stuttgartu kao svojevrsnog "spasitelja" postavila za predsjednika uprave u Eurolineu 49-godišnjeg Jochena Dimtera, on u nepunih godinu dana nije uspio popraviti stanje u tvrtki.

U zagrebačkim poslovnim krugovima postoje i glasine da njegovi slabi poslovni rezultati nisu slučajnost, nego da on namjerava preuzeti posao Eurolineovu dosadašnjem vlasniku Miloradu Braci Radovanoviću. Dimteru funkcija u Eurolineu nije prvi posao u Hrvatskoj, jer je od 1998. do 2002. godine bio na čelu Debis leasinga, pa se očekivalo da će u godinu dana uspjeti preokrenuti negativne poslovne trendove u tvrtki, no on to, premda je s navodnom plaćom od 25.000 eura jedan od bolje plaćenih stranih menadžera u Hrvatskoj, ipak nije uspio učiniti.

Vezane vijesti

Neprijateljski udar na Euroline iznutra

Neprijateljski udar na Euroline iznutra

U pozadini poslovnih poteškoća s kojima se posljednjih mjeseci bori tvrtka Euroline, glavni zastupnik Daimlera za Hrvatsku, možda se nalazi tajni… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika