01.06.2011. / 12:59

Autor: Nacional.hr

Google u Hrvatskoj otvara ured za regiju Adriatic

Google je već prilagodio lokalnim potrebama petnaestak proizvoda namijenjenih pojedincima i tvrtkama na hrvatskom, slovenskom i srpskom tržištu

Joško MrndžeJoško MrndžeGoogle je najavio širenje poslovanja u Hrvatskoj i regiji Adriatic. Otvaranjem ureda u Zagrebu u lipnju 2011. godine Google namjerava osigurati veću ponudu proizvoda, bolje rezultate pretraživanja i efikasnija rješenja oglašavanja za klijente i partnere u Hrvatskoj i regiji. Zagrebački ured tvrtke Google, na čijem je čelu Joško Mrndže, bit će uz hrvatsko, zadužen i za tržišta Srbije i Slovenije.

Ovim potezom Google potvrđuje strategiju koja se zasniva na pomoći pojedincima i tvrtkama u ostvarivanju koristi od razvoja Interneta. Nakon ograničene prisutnosti u Hrvatskoj tijekom prijašnjih godina, zagrebački će ured neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima omogućujući im da profitiraju od pojave digitalne ekonomije.

"Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtjevniji, ali i sve aktivniji online. Google je to prepoznao i trudi se ponuditi najbolje inovativne online alate prilagođene lokalnim jezicima. Isto vrijedi i za tvrtke koje posluju u regiji Adriatic. Google je prepoznao velike mogućnosti koje se razvijanjem online prisutnosti nude lokalnim tvrtkama, a mi smo tu da pomognemo u realizaciji tih mogućnosti" izjavio je Joško Mrndže, direktor tvrtke Google za regiju Adriatic.

Google je već prilagodio lokalnim potrebama petnaestak proizvoda namijenjenih pojedincima i tvrtkama na hrvatskom, slovenskom i srpskom tržištu. Među njima se nalaze Google Apps, Google Maps s LBC, Google Translate i drugi proizvodi koji olakšavaju poslovanje. Namjera je tvrtke Google da dodatno proširi podršku i ponudu lokalnim tvrtkama.

Budući da broj korisnika koji informacije traže online raste, tražilica Google može poslužiti i kao pokazatelj najnovijih trendova i ekonomske dinamike. Google nudi poseban besplatan alat za informiranje o trendovima pretraga: Insights for Search www.google.hr/insights/search ili Google Trends www.google.hr/trends. Tvrtke tako mogu saznati koji se pojmovi najčešće pretražuju i prilagoditi svoju online kampanju ili webstranice kako bi što bolje odgovorili potrebama potrošača.

Budući da se online oglašavanje dokazalo kao učinkovito i sve popularnije, Google nudi nekoliko opcija za lokalne tvrtke. Kako bi povećali vizibilitet i korist od online oglašavanje, mogu se poslužiti relevantnim oglašavanjem u tražilici - Google AdWords - koji prikazuje oglase povezane s korisnikovim upitom u tražilici Google. Za dodatnu zaradu mogu se priključiti Google Content Networku - Google AdSense - i unovčiti sadržaj vlastite webstranice, prikazujući na njima relevantne Google oglase. Google također nudi savjete tvrtkama kako učinkovito koristiti AdWords na svojim blogovima na hrvatskom jeziku http://adwords-hr.blogspot.com.

Otvaranjem ureda u Zagrebu, Google želi proširiti svoju podršku lokalnim tvrtkama te se veseli proširenju poslovanja u regiji Adriatic.

Vezane vijesti

Google između dvije vatre

Google između dvije vatre

Google je prošle godine iz svojih raznovrsnih ponuda na internetu obrisao više od pet milijuna sadržaja, internetskih stranica i adresa. Mjesečno ova… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika