20.07.2011. / 17:52
Avon predstavio svoje boje za kosu
Pri predstavljanju pomoći će svakako i zvjezdana podrška pjevačice Fergie
Fergi je zaštitno lice Avonovih boja za kosuKozmetička kuća Avon predstavila je svoju prvu liniju profesionalnih boja za kosu te tako ušla u novi tržišni segment unaprijedivši portfelj kolekcije Advance Techniques koja se dosad sastojala od šampona, balzama, proizvoda za styling i posebnih tretmana kose. Avon vjeruje da će, zahvaljujući visokoj kvaliteti svojih boja za kosu i direktnim, osobnim pristupom kojim dolazi do svojih korisnika, preuzeti značajan udio u ovom tržišnom segmentu. Pri predstavljanju pomoći će svakako i zvjezdana podrška pjevačice Fergie.
„U Avonu su potrebe potrošača uvijek na prvom mjestu pa stalnim ulaganjima u istraživanja i razvoj te u naš tim stručnjaka nastojimo stvoriti inovativne proizvode i biti korak ispred trendova. Zato kontinuirano širimo naš asortiman proizvoda kako bi na taj način ostali ukorak s naprednom tehnologijom, a potrošačima pružili proizvode visoke kvalitete", naglasio je Sebastian Bako, izvršni direktor Avonove Dunavske regije.
Inovativnost Avonovih profesionalnih boja za kosu leži u jednostavnom načinu bojenja u tri koraka te tehnologiji Lock-in. Prednosti profesionalne boje za kosu Advance Techniques potvrdilo je i 96% ispitanih žena koje su se složile da kosu nakon uporabe Avonove boje karakteriziraju bogatije nijanse te zdraviji izgled.
Prema Nielsenovom mjerenju maloprodaje, unatoč negativnoj gospodarskoj slici u zemlji i činjenici da boje za kosu nisu proizvod nužan za svakodnevni život, ova je unatrag godinu dana relativno stabilna te vrijednosno (-1,3 posto) i količinski (-1,0 posto) bilježi tek blagi pad. Od siječnja do prosinca 2010. kategorija boja za kosu ostvarila je prodaju od 4,87 milijuna komada u vrijednosti od 139,37 milijuna kuna.
Udio boja za kosu u prodaji kozmetičkih proizvoda na razini regije srednje i istočne Europe za 2011. godinu iznosi 5,7 posto, što je povećanje od 0,3 posto u razdoblju od pet godina, dok se za 2012. predviđa jednaki udio. Udio boja za kosu u kozmetičkoj industriji u Hrvatskoj iznosi 8,3 posto, što predstavlja smanjenje od 0,3 posto u petogodišnjem razdoblju.
Vezane vijesti
Postoji li globalni ideal ljepote?
"Stvarno mi je dosta ove tiranije u modi. Zbog toga sad živim u Berlinu. Berlin je puno slobodniji", tvrdi španjolsko-kolumbijski modni dizajner… Više
- Jamnica d.d. lansirala novi Juicy prirodni voćni sok 100 posto jabuka
- Foto: Lily vraća ljeto
- Foto: Neodoljiva Kolumbijka Carla Ossa
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu