17.08.2011. / 17:09

Autor: Deutsche Welle

Otvoren Gamescom 2011 - Raj za ljubitelje računalnih igrica

U Kölnu se do 21.8.2011 održava najveći svjetski sajam za računalne igrice - Gamescom. To je mjesto gdje se mogu vidjeti novosti u tom segmentu za računala, konzole i mobilne telefone, tu se mjeri i "puls“ publike.

Gamescom je postao središte igračke industrijeGamescom je postao središte igračke industrijeOve godine neće biti novih senzacionalnih proizvoda. Iako su igrice brže i kompleksnije, vizualni prikaz je oštriji i sa više boja, a sve zahvaljujući tome što je tehnika još razvijenija - novih koncepta digitalne zabave ove godine nema.

Svaki treći Nijemac stariji od deset godina je digitalno opremljen, i to tako što ima računalo, konzolu ili mobilni telefon. U skoro svakom drugom domaćinstvu u kojem ima djece - igra se elektronskim putem.

Njihove potrebe za softverom pokriva oko 10. 000 kreativaca koji rade u industriji igrica, i to samo u Njemačkoj. Prošle godine su zaradili skoro dvije milijarde eura.

Gamescom - sajmom superlativa do stare slave

Sajam ipak ima dosta superlativa: nikada nije bilo toliko izlagača i raznih zemalja. Prije svega je porastao broj gostiju s one strane oceana.

Gerald Böse, šef sajma u Kölnu kaže: "Izlagači iz Kine, Francuske, Irana, Koreje, Kanade, Nizozemske, Skandinavije, Tajvana i Meksika također su prvi put prisutni pod nacionalnim zastavama."

Očekivanja vezana za razvoj poslovanja na tržištu igrica su podijeljena. Savezno Udruženje za telekomunikacije i nove medije, Bitkom, predviđa stagnaciju.

Savezno udruženje za interaktivni softver za zabavu je nešto optimističnije. Olaf Volters je šef i kaže: "Igrice za računala su posao koji raste. Imali samo 2 posto više zarade, a prodali smo osam posto više igrica."

Online prodaja i bolja kvaliteta

Ljudi nove igrice ne kupuju samo po trgovinama, već sve više preko interneta, kaže Olaf Volters: "Vrijedno pažnje je to da bilježimo 45 posto povećanja kod digitalne distribucije. To znači da sve bolje funkcioniraju i online poslovni modeli."

Prošle godine industrija je 18 posto svojih prihoda ostvarila na ovaj način. Međutim, povećanoj prodaji ne doprinosi samo softver, već i hardver. Ralf Haupter iz Bitkoma kaže: "Kod konzola se promijenio životni ciklus proizvoda, zapravo je produžen. Ranije se svakih pet godina na tržištu pojavljivala nova generacija konzola, u međuvremenu konzole žive više u ciklusu od sedam do osam godina. "

Na "Gamescomu 2011" svoje proizvode predstavlja 550 izlagača. To je 10 posto više nego prošle godine. Kada se sajam 21. kolovoza zatvori, organizatori se nadaju, da će moći da se pohvale sa više od 250 000 posjetitelja.

Autor: Dirk Kaufmann/Dijana Roščić

Deutsche Welle

Vezane vijesti

Breivik se računalnim ratnim igricama uvježbao za napade

Breivik se računalnim ratnim igricama uvježbao za napade

Norveški ubojica Anders Behring Breivik rekao je u četvrak da je zbog teškoća u nabavi eksploziva morao smanjiti prvotni plan o izvedbi čak tri… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika