16.09.2011. / 13:56

Autor: Nacional.hr

Završen IBM Forum: Budućnost računalstva nalazi se u oblaku

Deveti IBM Forum okupio je više od 400 sudionika koji su u dva dana sudjelovali na pet konferencijskih nizova i 50 predavanja te okruglim stolovima, čime se Forum ponovno dokazao kao jedan od najvažnijih poslovnih i IT događaja u Hrvatskoj

IBM Forum održavao se u UmaguIBM Forum održavao se u UmaguDanas je zatvoren deveti po redu IBM Forum koji se ove godine održao pod sloganom „Stoljeće iskustva za pametnija rješenja" i koji je okupio više od 400 sudionika. IBM-ovi stručnjaci iz zemlje i inozemstva, poslovni partneri i korisnici tijekom dva dana u pet konferencijskih nizova kroz 50 predavanja predstavili su najnovija IBM-ova poslovna rješenja, usluge i tehnologiju.

Posebnu pažnju završnog dana IBM Foruma 2011 privuklo je predstavljanje rezultata globalnog istraživanja perspektive današnjih direktora informatike - IBM 2011 CIO Study. Najnovije istraživanje IBM 2011 CIO Study, koje je obuhvatilo više od 3,000 direktora informatike pokazalo je kako je 60 posto organizacija već spremno primjenjivati tehnologije računalstva u oblacima. Tijekom slijedećih pet godina oni će cloud computing koristiti za rast poslovanja i postizanje konkurentske prednosti. Kako potražnja za informacijama kojih ionako ima sve više neprestano raste tvrtke traže jednostavan i izravan pristup podacima te aplikacije koje se putem platformi cloud computinga mogu koristiti na troškovno učinkovit način i stalno, putem mreže. Uporaba cloud tehnologija koja počinje primjenom takvih platformi prvo unutar samih tvrtki sve više raste i između organizacija te njihovih partnera i korisnika.

Ovogodišnje istraživanje pokazuje dramatičan porast potražnje cloud tehnologija posebno među tvrtkama iz svijeta medija i zabave (rast za 73 posto). Potražnja u automobilskom sektoru porasla je 70, a u telekomunikacijama 69 posto. Istraživanje tvrtke IBM, do sada najveće koje je provedeno u svijetu, pokazuje kako sve više direktora informatike koristi analitički softver u potrazi za dodatnom vrijednošću u velikim količinama podataka i složenim sustavima.

IBM 2011 CIO Study najopsežnije je istraživanje koje se provodi među direktorima informatike i proizvod je živih razgovora sa svakim pojedinim menadžerom iz organizacija raznih vrsta i veličina iz 71 zemlje i 18 industrija.

Raznolikost ovogodišnjeg IBM Foruma dokazana je i okruglim stolom na temu Marketing novog (digitalnog) doba kojega je moderirao novinar i voditelj Zoran Šprajc. Sudionici okruglog stola bili su Gorana Alpeza - Zagrebačka banka, Igor Kršić - Allianz Zagreb d.d., Jerko Dumanić - ISKON, Igor Strmečki - Coca Cola HBC Hrvatska i Vatroslav Škare - Ekonomski fakultet Sveučilište u Zagrebu.

Nakon zanimljive rasprave zaključeno je da su društvene mreže nova era personaliziranog marketinga koju su prihvatile tvrtke iz različitih područja poslovanja. Marketing kakav otprije poznajemo nimalo se ne razlikuje od marketinga novog digitalnog doba, osim što je marketing putem društvenih mreža brži i pristupa svakom korisniku individualno.

Devetu godinu za redom IBM Forum dokazao je da nije samo konferencija koja donosi pregled najnovijih tehnologija, rješenja i usluga, već predstavlja mjesto važnih poslovnih susreta na kojem se dogovara buduća suradnja i ostvaruju novi kontakti.

Vezane vijesti

Hrvatska može i mora postati konkurentnija

Hrvatska može i mora postati konkurentnija

U Umagu je otvoren 9. IBM Forum pod motom "Stoljeće iskustva za pametniji planet". Tijekom dva dana konferencije IBM i njegovi partneri predstaviti… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika