Objavljeno u Nacionalu br. 833, 2011-10-31

Autor: Tomislav Grdić

Dodijeljeni Oscari za jumbo-plakate

Apsolutni pobjednik je reklamna agencija Imago koja je osvojila nagrade u svih šest kategorija

Darko Bosnar iz reklamne agencije ImagoDarko Bosnar iz reklamne agencije ImagoDa su veliki plakati koji nas prate ulicama grada i svojevrsna umjetnička djela, svjedoči 11. po redu Outward - dodjela nagrada za najbolji dizajn velikih plakata koju je tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent pokrenula 2001. godine. Tada im je bio cilj potaknuti i nagraditi kvalitetu i kreativnost plakatnog dizajna, a koliko je danas važna nagrada Outward, kažu organizatori, najbolje pokazuje činjenica da je iz godine u godinu interes agencija, dizajnerskih studija i tvrtki sve veći. Naime, agencije, dizajnerski studiji i tvrtke za ovu su dodjelu kandidirale čak 61 rad, a uvjet koji je prijavljeni rad morao zadovoljiti jest da je objavljen, odnosno plakatiran na području Hrvatske na bilo kojoj službenoj plakatnoj površini između kolovoza 2010. i kolovoza 2011.


Ovogodišnji Outward održan je prošlog tjedna u zagrebačkoj Tvornici kulture gdje je žiri, koji su činili stručnjaci iz marketinških agencija i tvrtki, dodijelio nagrade najboljima u šest kategorija.

Od ukupnog broja pristiglih radova stručni žiri odabrao je osam pobjednika: tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta te plakat u novoj kategoriji - najbolja iskoristivost outdoor medija. Posebna nagrada publike, koja je glasala putem interneta, odnosila se na billboard, a građani su najboljim ocijenili plakat "Pokret je život" agencije Kreda d.o.o, izrađen za klijenta Bauerfeind. Apsolutni pobjednik ovogodišnje dodjele Outward nagrada je Imago reklamna agencija koju je žiri nagradio u čak šest kategorija za klijente Raiffeisen bank i Mobis electronic. Imago je nagradu dobio u kategorijama serija billboarda, city light, serija city light, megaboard i najbolja iskoristivost outdoor media, a zauzeo je i drugo mjesto u kategoriji billboard. Prvu nagradu u pojedinačnoj billboard kategoriji odnijela je agencija Bruketa & Žinić OM s radom "Last chance to pick up a virgin", za klijenta OPG Sandi Chiavalon, dok je treću nagradu u istoj kategoriji dobio McCann Erickson i "Remek-djelo", billboard za festival židovskog filma.

Tvrtka organizator dodjele nagrada Outdoor akzent, dobitniku nagrade za najbolji billboard, odnosno jumbo plakat, namijenila je 50 besplatnih plakatnih mjesta u razdoblju od 14 dana. Direktorica Outdoor akzenta, Gabriela Klarić, naglasila je da je organizacija Outwarda svake godine poseban izazov te da je svaka godina specifična i drugačija jer se politička i ekonomska zbivanja vrlo često preslikavanju na trenutačne tendencije u oglašivačkoj industriji.

"Posebno nas veseli što je Outward dobro prihvaćen od struke i time se pretvorio u izbor koji ima sve veći značaj u razvoju i poticanju kreativnosti i inovativnosti, a kroz kreativno izražavanje na plakatu jača se i pozicija vanjskog oglašavanja", naglasila je Gabrijela Klarić. Dodaje da se svake godine pokušava na nov način pristupiti izboru, kao što je, primjerice, prije nekoliko godina uvedena nagrada publike koja je uvelike dinamizirala i popularizirala izbor. "Ove godine smo pokrenuli nekoliko specijalnih projekata koji su plakat kao medij učinili još interaktivnijim, projekte poput Majlonke kojim smo popularizirali duple formate (za njega smo nedavno dobili i nagradu Effie u kategoriji specijalnih projekata te isto tako na ovogodišnjem Outwardu drugu nagradu za billboard i najbolju iskoristivost outdoor medija, koji je ove godine nova kategorija Outwarda", istaknula je Gabrijela Klarić, direktorica Outdoor akzenta.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika