18.01.2012. / 15:00

Autor: Nacional.hr

Radikalni diskurs umjerene ministrice

Pusić: 'O glavu nam je, ljudi!'

"Propast ćemo ovako i onako! Ako ne provedemo reforme, ako ne znamo osmisliti projekte, zakone i ne iskoristimo ovu priliku", izjavila je ministrica

Vesna Pusić Vesna Pusić Ministrica vanjskih poslova Vesna Pusić jutros je gostovala u programu radija Antene Zagreb i izrekla neke alarmantne izjave.

Naglasila je da "ako ne uđemo u Uniju, nećete dobiti mirovinu" i pozvala građane da zaokruže da, za pristupanje EU. "Ne bi htjela biti preokrutna, ali ako ne uđemo u Uniju, nećete dobiti mirovinu! Mogu vam ja biti antipatična, ali nemojte da vam bude antipatičan vlastiti život. O tome se radi! O glavu nam je, ljudi! Glasajte za budućnost ove zemlje! Ako glasamo za neulazak u EU, taj tjedan gubimo kreditni rejting. Što znači da nismo u mogućnosti vraćati svoje dugove. Mirovine ovise o zdravoj ekonomiji. Ako ne možete vraćati dugove, rastu vam kamate. Stvari su vrlo jednostavne", rekla je Pusić

Nekoliko puta je ponovila tvrdnju o propasti države. "Propast ćemo ovako i onako! Ako ne provedemo reforme, ako ne znamo osmisliti projekte, zakone i ne iskoristimo ovu priliku", izjavila je ministrica.

Nastavila je s lobiranjem i istaknula kako prema informacijama kojim raspolaže njeno ministarstvo i vlada , trenutno je za ulazak u Europsku uniju oko 60 posto hrvatskih građana, a 30 posto je protiv. Procjenjuje se kako je deset posto neodlučnih.

Vezane vijesti

Europska unija postaje savezna država

Europska unija postaje savezna država

Priča oko poreza u Europskoj uniji vodi se već godinama, a ona se intenzivirala posljednjih mjeseci u okviru napornih pregovora o novom proračunu… Više

Komentari

registracija
28/4/10

Zvonko, 18.01.12. 16:03

Vesna Pusić je očito postala jako nervozna u zadnjem tjednu pred referendum. Očito oni postotci potpore kojima su politika i mediji baratali ne drže vode pa sada u naj nedemokratskijem izdanju plaši/prijeti narod/u.

Osobno važem i nisam na čisto kojim razlozima dati veću prednost te zaokružiti DA, a iz kojih razloga reći NE. Mislim da je dvojba i više no jasna, imajući u vidu tu političke ili gospodarske aspekte.

Ove prijetnje zaslužuju poseban osvrt. Njima se proeuropska političarka Vesna razotkrila do kraja. Kad je recimo to tako stijerana u kut i javnost ne misli kao ona poseže za ovakvim prijetnjama. Voli naglasiti da su ljudi na izborima rekli svoje po pitanju proeuropske politike kukurikavaca, a što ne stoji, jer je i prethodna vlada jednako tako bila sluganska Bruxellesu. Znači da sasvim drugi razlozi leže u pobjedi kukurikavaca.

Dok se oko mnogih tema ljude jednostavno može pročitati kako misle o nekim pitanjima, referendum o EU je nešto specifično. Kako inače zamisliti da su na istim stranama Igor Mandić i Anto Đapić a na drugoj opet Vesna Pusić i Jadranka Kosor.

Ali, nebili naciji kao samoj, poradi njenog općeg zdravstvenog stanja i suočavanja sa istinama bilo i bolje doživjeti katarzu o kojoj govori Vesna pa da napokon lupimo glavom od zid i shvatimo da ne možemo više ovako?


registracija
23/8/09

xaron, 18.01.12. 17:33

Stvarno je antipaticna. Veca je najveca prepreka za EU, te
Bi bilo posteno od nje da odmah da ostavku.


registracija
26/10/11

eezy, 18.01.12. 17:51

Vesnice, dekretom!!! Ti to znaš!


registracija
11/1/10

fluid, 18.01.12. 18:17

Zvonko i xaron@ Pitao bih vas obadvojicu bez ikakvih tenzija,ako je moguće. Dakle,možete li objasniti koliki je udio i uloga Vesne Pusić u dosadašnjoj pljački Hrvatske?Ne da navedete neke parcijalne gluposti kako je ona ukrala, sredila ili neznam šta li već,neki iznos za neki posao i sl.Nego generalno.O čemu je do sada Vesna uopće suodlučivala u svezi toga a da je iz njenog djelovanja proizišla neka šteta za Hrvatsku.Šteta o kojoj ovdje sada govorimo!Koliko ja znam,ona ni u čemu nije odlučivala a da bi to bilo nešto što danas Hrvatsku svrstava gdje je sada!?Nije bila 20 godina uopće na vlasti i o čemu uopće vas dvojica pričate?Sada kada kaže to što kaže,a kaže otvoreno i razumljivo,kakvi su to komentari.?Zvonko govori o Vesninom strahu od referenduma a ti xaron o tome kako ti je odvratna!?Ok ,nemorate je uopće voljeti ni simpatizirati ali to što navodite nema nikakve veze sa njenoj odgovornosti za stanje Hrvatske,u gospodarskom smislu.Osobno smatram da je malo tko u toj kratkoj hrvatskoj povijesti,otvoreno rekao kao Vesna;"Ako budemo glupi i nebudemo znali,propasti ćemo i ovako i onako"! Pa ja vidim samo istinu u tim riječima.Ma tko da ih je izgovorio.To je naša istina i naša situacija.Nije sudjelovala u pljački,nije ni o čemu odlučivala a država je u takvom stanju,da zaista neće biti za mirovine.Jer mirovine već odavno isplaćujemo iz kredita a ne iz stvorenih vrijednosti propale i uništene industrije.Kreditni rejting je tu vrlo važan,ako ne i najvažniji faktor.Vesna je rekla istinu i jedini mogući izlaz,to jest pokušaj i šansa koja nam je jedino ostala.Nebih se složio sa tobom Zvonko kako treba tresnuti nosom pa da se Hrvati osvijeste.Nije to lupiti nosom jedan mjesec nego je apsolutna upitnost višegodišnjih nemogućnosti isplate bilo čega.A tko je doveo zemlju do toga?A tko ima zadaću to ispraviti?A koja je to ,po vama,treća mogućnost?Vesna je rekla istinu pa kome bilo pravo kome krivo,no to je naša stvarnost i ona ju je neuvijeno i rekla.Što se Vesne tiče,ne vjerujem da bi ona osobno bila ugrožena propašću Hrvatske "i ispod dna"..Ali da ona može mnogo više nego oni pametnjakovići u Saboru,u to sam siguran.Pozdrav ma kako god vas dva odreagirali na ovaj tekst.


registracija
5/3/10

starimudrac, 18.01.12. 21:20

ja više ne želim pasoš! jeli to jasno? niti putovnicu, također! ostanemo li svoji na svome, jedini i ponosni vlasnici nigdje i nićega, biti ćemo uskoro jedina europska zemlja koja mora imati pasoš, ako želimo igdje iz svojeg na svome putovati. naravno, i europejci će upravo zbog našeg odbijanja biti primorani imati pasoš, ako žele doći na naš jadran. dakle, za oćekivati je da nam se počne smanjivati turistički promet jer oni , za razliku od nas, imaju cijeli mediteran u svom dvorištu. a mi nećemo moći ni u brežice po gumu bez pasoša. možda i vize, ako budemo dovoljno prgavi! ko je tu lud?


registracija
28/4/10

Zvonko, 18.01.12. 21:21

fluid,
znam da s posebnom pažnjom i senzibilitetom pristupaš svakomu tko skoči na Vesnu ili Čačića. Kao HNS-ovac, je to i razumljivo. No, malo si promašio cijelu priču.
Moj osvrt je uglavnom bio na njenu izjavu tj. prijetnju, koja je čak i kažnjiva Kaznenim zakonom. Ono što sam naveo mogu i ponoviti.
Htio sam ukazati na onu staru: "Ako nekoga želiš bolje upoznati, daj mu vlast" i Vesna se danas potrudila toj mudroj dati za pravo.

Vesna je danas u vladajućoj koaliciji i ona mora donositi odluke zbog kojih nam ima biti bolje. Budući njen resor nema direktnog dodira sa gospodarstvom njena pomoć je teško mjerljiva ali po svom prvom potezu o povlačenju tužbe za genocid jasno je da nju zanimaju neki drugi aspekti više od gospodarskih. Ne laje nitko od njih radi mene i tebe nego radi vlastitih guzica.

Ne bih prognozirao ishod referenduma ali činjenica jest da je Vesna pokazala nervozu. Činjenica. U zadnjih par dana dolaze nam svakojake prijetnje. Prvo nas se plaši rejtingom ako ne skinemo 9 milijardi proračun, sad nas plaše rejtingom ako pukne referendum, pa nas plaše isplatama mirovina. Ako za 10 godina pregovaranja oni nisu u stanju suvislo i običnom čovjeku razumljivo, ali konkretno, reći zašto da damo glas ZA, nego pribjegavaju prijetnjama, pitam se čemu uopće ulaziti u EU.

Ako se sjećaš Mesićeve: "Neće Hrvatska biti taoc Gotovine", pa ZERP, pa Piran, pa Haag, pa sa svim su nas plašili. Ili EU-ili a, ili EU-ili b, ili EU-ili c....
Ako se dobro sjećam, jednom si kao olakotnu okolnost za DA EU-u, naveo putovanje bez putovnice i kupovina na e-Bayu. Nisam siguran da imamo i slična očekivanja o nečega što se zove ulazak u EU.

A što se tiče odgovornosti Vesne za sadašnju situaciju je deplasirano. Ona se sama natjecala za sabor i kao izabrana je dužna rješavati probleme a ne, u nedostatku argumenata, prijetiti građanima. Nama trebaju ljudi koji rješavaju probleme. S tobom se u malom dijelu slažem po pitanju odgovornosti za današnje stanje, ali eto, tu smo gdje jesmo. Ići nam je naprijed a i Vesnina će se pamet brzo pokazati.

Ti si jedini HNS-ovac koji je rekao da voli Hrvatsku. Stvarno ne znam šta radiš među tim poštenjacima!


registracija
14/11/07

laufer, 18.01.12. 22:55

Vesna Pusić je iznijela konkretne činjenice.
Činjenice - pad kreditnog rejtinga, nemogućnost servisiranja kreditnih obveza u situaciji kada se iz proračuna financiraju mirovine, uz sve druge negativne stvari koje slijede.

I tu ne pomaže lupanje u domoljubna prsa, patetična zaklinjanja u Hrvatsku i laprdanja o "izdajnicima".
Bez zaduživanja ne možemo vratiti ni kamate, a o nekakvim investicijama da ne govorim. Ako nam padne rejting, to znači skuplji kredit i još veći ponor.
To znači bankrot države.

Interesantno da protiv EU najviše galame oni koji su i upropastili ovu zemlju - veliki "domoljubi" koji žive na grbači proračuna (kredita) i kojima su usta puna Hrvatske a ruke (do lakata) u pekmezu.

Ali siguran sam da će ovaj narod imati - kao i na predsjedničkim i parlamentarnim izborima - dovoljno mudrosti da učini pravu stvar za Hrvatsku.

Na žalost gubitnika iz kluba minus 5%.


registracija
11/1/10

fluid, 19.01.12. 01:37

Zvonko@ Sada niti branim sebe niti imam namjeru braniti bilo koga.Neka se brane sami.Bilo tko.To što oni rade za svoje guzice to je ok jer i ja i ti radimo za svoje guzice-kako si slikovito opisao.No ONI nama kroje gaće a mi njima ne.E tu je razlika.U srazu svih logika koje su na hrvatskojh sceni već 20 godina,pokušao sam konstatirati da prozivanje Pusićke nemože biti isto kao i prozivanje onih koji su zemlju do sada upropastili.Ona jednostavno nije imala šansu za takvo što do sada.Također,po mojem praćenju situacije,ono što je rekla ,apsolutno stoji.Ako je reći istinu plašenje naroda,tada sam mišljenja da se ovaj narod nema više čega plašiti.No ostati i bez elementarnih mogućnosti preživljavanja,kao što su mirovine npr.,pa to nije plašenje lažima.To je realnost.Ili ti i o tome imaš neku svoju drugu koncepciju?Možda nije baš diplomatski tako reći-ali je ISTINA.Jebiga,ni meni se ne sviđa ali zaista stvari stoje tako.Juče sam se debelo posvađao(ali ne i razišao)sa jednim svojim prijateljem i borcem.Pitam ga tko mu daje penziju.On će-država.Probam mu objasniti da je to iz kredita a ne iz zarade ali džabe.Popili smo po još jednu kavicu i razišli se sa suprotnim mišljenjima.No smatram da on uopće ne razumije odakle hrvatske pare za mirovine.Čačića ne branim.Branim situaciju svakoga od nas potencijalnih ubojica u prometu.Pokušavam objasniti kazneno djelo iz umišljaja i razliku od kaz.djela iz nehaja.To je ipak nebo i zemlja.Za nehaj počinitelj može biti čak i oslobođen od krivnje.Vjeruj mi ili to pronađi u zakonima.Što se Čačićeve arogancije tiče,ni meni se to ne sviđa.Eto,jesam bio jasniji?I mislim da nisi u pravu kako sam ja jedini HNS-ovac koji voli Hrvatsku.Takva tvrdnja je degutantna i nisi u pravu.Mnogi vole ovu zemlju više nego oni što imaju ruku na srcu.A kojoj ja stranci pripadam,na ovom četu to je samo moja stvar.I ta činjenica ništa bitno ne mijenja u mojem stavu prema onom što smatram pogrešnim.Bez obzira o kome se radilo.To si već morao uočiti.Pozdrav i hvala što nisi bio agresivan(kao Čačić npr.).


registracija
11/1/10

fluid, 19.01.12. 01:47

Zvonko@ Moram na još nešto tvoje odgovoriti.Nisam ja za EU samo zbog Ebay-a ili putovnica.To je više simbolika slobode kretanja.Bio sam jedno duže razdoblje vani i vidio standard zapada kao i njihovu "skupoću"življenja.Dabogda nam bilo tako "loše"kao što je u Evropi.Zatvoreni u granicama kao kosovari u svojim zidinama,osuđeni smo na monopoliste tipa Todorić i ini koji nas deru do besvijesti.Ali uz pomoć preskupe i iracionalne države,naravno.Otvorenost granica i protoka roba bez tog groznog nameta(carine),zaista očekujem jeftiniju robu bilo koje vrste.A to je za nas "sitnozube"i najvažnije,zar ne ?A oni drugi "se svejedno za sebe pobrinu"!


registracija
1/3/11

Laudate, 19.01.12. 07:26

Svi mi želimo europske vrijednosti.
Pitanje za sve: Što su učinili naši političari da naciju koja je 45 g inficirana jednoumljem i kulturom zabušavanja, zatim poharana ratom, potom opljačkana u privatizaciji koja je (privatizacija) velikim dijelom uvjetovana izvana da nas što brže i lakše kupe dok smo jeftini........Što su učinili političari da pripreme državu za sraz sa divovima?
Veliko NIŠTA.
Propale tvornice nisu samo rezultat privatizacijske pljačke nego i nagle otvorenosti tržištu bez prilagođavanja za utakmicu sa jakim igračima.

Otvorimo se potpuno, kupovati ćemo jeftino dok imamo zaliha novca, ali sami nećemo moći nikome ništa prodati ili vrlo malo, nema zarade.... samo propadamo.

Sada će pametnjakovići reći pa neka poprave produktivnost, bolje se organiziraju itd. Točno to treba, ali to traži vrijemei brigu o tome.

Dok nacija pod dirigentskom palicom medija brine (namjerno ili slučajno?) o aferama, seksualnim nastranostima i prošlosti dotle nema tko brinuti o organizaciji gospodarstva i društva općenito koje bi se moglo nositi na potpuno otvorenom tržištu.


registracija
1/3/11

Laudate, 19.01.12. 07:29

Kada bi svaki treći dan umjesto tekstova PROTIV Crkve bili afiramtivni članci ZA moralne i druge vrijednosti bilo bi nam svima bolje.
Hranimo se negativnim emocijama, napajamo mržnju a htjeli bi da smo uzorni. Ne ide.


registracija
24/11/09

friz, 19.01.12. 09:15

mislim da zahvaljujući ovoj "dami" i njezinim izjavama raste euroskepticizam kao kvasac!Mada euroskepticizam raste prije svega zbog situacije koja se nadvila nad EU!!!Šta želi postići time što plaši narod prijeti,neznam,ali da smo se tako plašili 91-ve,nebi bilo ni Hrvatske,a niti dosta nas!!Tako da se prestane bahatiti,jer ovim svojim izjvama dobila je barem novih par tisuća euroskeptika!!


registracija
16/2/11

pro, 19.01.12. 10:10

Protiv čega? njih ili sebe ili RH !

- da ti zemlja EU mora procesirati zločine u tvom
oslobodilačkom ratu, jer ti to nisi mogao
- da ti stranka održava jedno jutro skup "na rivi" i ruši vlasti, a drugo jutro identificira, procesurira i izruči iste te za koje
se je borila
- da je normalno da stranka obeća kako će revizirati pretvorbu i onda ne mrdne prstom
- da je normalno da više afera pronađe 10 novinara nego cijelo državno odvjetništo
- da je normalno ako netko obajvi aferu (vidi točku prije), da državano odvjetništvo provodi "informativne" ragovore nad novinarima,
a ne provodi svoju istragu
- da ti građani traže pravdu na sudovima RH
- da ti je prst u guzici - rukovanje
- da ti je protuzakonito prodavati ustaška obilježja, ali ih je zakonito prodavati
- da smiješ privatizirati i opljačkati HR i nikom ništa
- da smiješ prodavati nacionalna dobra
- da misliš kako je u redu (krasti, potkupljivati) zato što to čini i tvoj prvi susjed
- da misliš kako imaš pravo na prosvjed, ali jedini put kad si prosvjedovao jest za Radio 101
- da se za referendum mora skupiti 10% svih birača u 15 dana jer glas naroda je bitan
- da možeš u mirovinu na 1 dan jer si ti to zaslužio
- da možeš u mirovinu sa 35 i 40 i onda pričati kako ti loše živiš
- da možeš završiti faks i ne naći posao godinama
- da je normalno se zaposliti preko veze, a ne s svojim sposobnostima
- da možeš studirati što hoćeš - svake godine stvorimo upišemo još 2000 ekonomista, 2000 filozofa, zato što fakulteti žele
novce od školarina, a zapravo za te ljude posla neće biti
- da možeš besplatno studirati (bolonjski, poslije bolonjski i doktorat) godinama, a to će plaćati tko?
- da možeš pričati kako ti je loše (sindikati) i svaki put se dogovoriti s vladom
- da su radnici zaštićeni kao lički medvjedi, smiju ne raditi, dolaziti na posao, biti na bolovanju, ali zato uvijek
uredno moraju dobivati plaću
- oko za oko i zub za zub, ali ti si 90% katolička zemlja
- da si 90% katolička zemlja, a političari lažu samo 10%
- da ti je normalno kako ti je država po ekonomska sloboda, sloboda građana svrstana na kraju ljestvice
- da ti država određuje da li smiješ raditi nedjeljom i/ili prekovremeno u svojoj vlastitoj firmi
- da ti je desna stranka lijevija od lijeve jer provodi čisti socijalizam
- da ti predsjednik smijeni demokratski izabranog gradonačelnika jer nije u redu da si ti na vlasti
- da ti je najveća firma u RH zapravo vlasnik države
- da ti država izjavi kako je interes države jednak najvećem monopolistu u RH
- da ti je normalno liječniku dati čokoladu, kavu i vino zato što je ispravno odradio svoj posao za koji je plaćen i dao zakletvu
- da ti je korupcija normalna činjenica u životu (vidi točku ranije)
- da ti se usred najveće recesije bankarski, telekomunikacijki sektor može hvaliti kako su zaradili više nego godinu prije kad recesije nije bilo, a ti i dalje misliš kako je to sve u redu
- da se ti isti sektori bune kad ih se želi oporezivati jer premalo zarađuju
- da se može izabrati najbolja banka dok je recesija
- da ti se usred najveće recsije crkva gradi palaču od zlata (oniksa)
- da ti je normalno ako ti se u zemlji ubijaju i premalčuju novinari
- da ti je normalno kako se u novinama više piše o tko je hodao špicom na lijep sunčan dan, nego kakvo je
financijsko stanje u zemlji tj. kako je loše u zemlji
- da ti je normalno da tvoji sugrađani kopaju smeće tražeći nešto kako preživjeti, a pri tome vlada ukida jedini način kako oni mogu preživjeti
- da ti je normalno da novinari pišu kako vani x.y.z nije dao ostavku kad je pronevjerio 10kn, a li je u redu kad
se to kod nas radi
- da ti je normalno da osobu koju uhvate u bijegu, puste na slobodu jer nema razloga za bijeg
- da ti je normalno da državni odvjetnik 6 godina svog mandata plete, a nakon toga pohapsi 3 čovjeka i onda je junak godine
- da ti je normalno da ti premijer(ka) kaže kako "je jedino njezina vlada bori protiv korupcije" i time krši osnovno pravilo
demokracije odvojenost sudstva od vlade
- da su sportski savezi izvan svih zakona o tijeku novca
- da ako učiniš jedno dobro, sve zlo više ne postoji (pokrao si miljunje, a uložio 10 kn - ti si kralj)
- da ljudi imaju imovinu, za koje ne mogu polagati račune
- da kad se osuđeni ratni zločinac kandidira za sabor, ustavni sud mora reći kako to nije ispravno
- da se u državnoj upravi ne smiju zapošljavati osobe koje imaju kaznene prijave, ali se zato mogu kandidirati u sabor
- da se ustav tvoje države mijenja, kako bi se promijenili uvijeti ulaska u "savez" jer možda narod neće glasati kako treba na referendumu
- da niti jedna vlada u zadnjih 20 godina tvoje države nije prihvatila niti jedan amadman druge strane u saboru (osim jednog),
a navodno postoji demokracija
- da je najveća demokratska stranka u HR na svojim demokratskim izborima za stranku (unatrag 20 godina) nema niti jednog protukandidata jer su oni složni
- da ljudi idu preko granice kupovati proizvode proizvedene u RH jer su tamo jeftiniji
- da su ratni profiteri uzoriti građani RH i nitko ništa ne zna
- da je lihvarska kamata na kredite dvostruko veća nego preko granice
- da su kamate na stambene kredite do 3x veći nego preko granice
- da zapravo zaštita protošača postoji samo na papiru
- da je u normalno kako riječ "čast" ne postoji u riječniku javnih osoba
- da je normalno kako možeš pregazit čovjeka i ne završit u zatvoru zato što si iz "društveno prihvatljive obitelji"
- da je normalno kako možeš ubit čovjeka "vozilom" i nakon toga biti slobodan
- da želimo veće plaće, a pri tome ne želimo raditi jer nam je to Bogom dano
- da te 20 godina nakon raspada bivšeg saveza, plaše crvenom bojom
- da kako zakoni postoje, a regulatorna tijela ili ne postoje ili drže oči zatvorene
- da policija provodi zakone po svojoj volji i prema volji "dubokog novčanika"
- da te policija smije "lektimirati" tj. provoditi represiju ako šećeš ulicom i ne kršiš nikakav zakon
- da se država može unedogled zaduživati, a ne pokušavati naći uzrok i riješenje problema
- da ti 5 arbitara (nepoznatog podrijetla) određuje (bilo koje) granice po političkoj volji, bez obzita što si se krvavo borio za njih
- da ne zaštitiš svoje more bez obzira što si na to obvezan prema UNu
- da su trgovačke marže na proizvode tako velike, da trgovci skoro ne moraju raditi
- da se nagrađuju direktori firmi koji generiraju gubitke
- da je sudstvno sporije od puža

....

Ovo je samo dio onoga što je nama u redu, zar ne? Možda bi refrendsko pitanje trebalo promjeniti u jesi li za RH ili protiv s obzirom na
trenutno stanje u zemlji. Jer u redu je da smo promijenili zakone i regulative, koje diktira EU, jer se zakoni ionako ne provode.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika