Objavljeno u Nacionalu br. 847, 2012-02-07

Autor: Ivan Pandžić

Gorivo više ne nestaje u Croatia Airlinesu

Nakon objavljivanja teksta u Nacionalu kojim se otvorio problem objavom procjena pilota da se na taj način gubi milijun dolara godišnje, kontrole su postrožene. I razlike između utočenog i plaćenog goriva su pale na uobičajenih 10-ak kilograma po rezervoaru umjesto prijašnjih 100 do 150 kilograma

Čuda se izgleda ipak događaju. Do prije dva tjedna nitko u Croatia Airlinesu i Ini nije znao zašto postoji razlika između utočenog i plaćenog goriva u zrakoplovima jedine domaće aviokompanije. Odgovornost se prebacivala u trokutu Ina-Uprava Croatia Airlinesa-piloti i nalazila su se razna obrazloženja zašto se to ne može promijeniti.

Nakon objavljivanja teksta u Nacionalu kojim se otvorio problem objavom procjena pilota da se na taj način gubi milijun dolara godišnje, kontrole su postrožene. I razlike između utočenog i plaćenog goriva su pale na uobičajenih 10-ak kilograma po rezervoaru umjesto prijašnjih 100 do 150 kilograma. Još nema obrazloženja tko je bio odgovoran zato što je prije gorivo nestajalo na zračnim lukama u Hrvatskoj. Tražimo li previše?

Vezane vijesti

Udružuju se Croatia Airlines i Adria Airways?

Udružuju se Croatia Airlines i Adria Airways?

Hrvatski nacionalni prijevoznik Croatia Airlines i slovenski nacionalni prijevoznik Adria Airways mogli bi uskoro početi razgovore o udruživanju,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika