13.02.2012. / 12:53

Autor: Nacional.hr

Generalturist dao zahtjev za pokretanje stečajnog postupka

Napominju da su u korist Generalturista opterećene i nekretnine sa Generalturistom povezanih društava, koja su jamci za kredite Generalturista

Zoran Pečarević (Foto: Žarko Bašić/PIXSELL)Zoran Pečarević (Foto: Žarko Bašić/PIXSELL)Uprava Generalturista priopćila je danas kako je dala zahtjev za pokretanje stečajnog postupka, jer je Generalturist pogođen krizom i padom prometa, koji se u posljednje dvije godine prepolovio. Time je okončano dugogodišnje poslovanje hrvatske najstarije turističke agencije.

"Sadašnja recesija i kriza na ograničenom tržištu pogodili su izuzetno intenzivno Generalturist kao outgoing turističku agenciju, čije se poslovanje temeljilo najvećim dijelom na putovanju domaćih putnika i kompanija u inozemstvo, i to intenzivnije od tzv. incoming agencija, koje svoje poslovanje usredotočuju na pružanje servisa inozemnim turistima u Hrvatskoj", ističu u priopćenju koje potpisuje Zoran Pečarević.

Iscrpljene vlastite financijske mogućnosti vlasničke strukture

Ističu kako su u traženju kvalitetnih rješenju Uprava i vlasničke strukture Generalturista su uložili velike napore, iscrpivši sve izvore i vlastite mogućnosti poput ulaganja vlastitih sredstava i osobnih garancija. No, poslovanje se nije moglo održati na profitabilnoj razini i samo društvo je postalo nelikvidno.

Napominju da su u korist Generalturista opterećene i nekretnine sa Generalturistom povezanih društava, koja su jamci za kredite Generalturista.

Neuspjelo traženje strateškog partnera

"Tokom zadnje dvije godine pokušao se iznaći kvalitetan strateški partner. Vođeni su pregovori sa četiri potencijalna partnera - dva inozemna kao što su TUI i Odien (fond koji u vlasništvu ima velikog češkog touroperatora ) te dva domaća - Adriatica.net grupom i na kraju, o čemu je javnost obaviještena, agencijom Uniline", ističe se u priopćenju.

Međutim, niti sa jednom od spomenutih kompanija nije nađen prihvatljivi poslovni model koji bi omogućio daljnje poslovanje. Naime, niti jedan od kontaktiranih partnera nije izrazio spremnost da uloži nova sredstva za podmirenje barem dijela dospjelih obveza prema dobavljačima bez kojih društvo ne može dalje poslovati.

Razumijevanje nisu iskazale ni poslovne banke, koje, upoznate u cijelosti sa problemima, nisu odobrile određene mjere podrške i reprogramiranje Generalturistovih obveza.

Putnici zaštićeni policom osiguranja

"Svim putnicima, dosadašnjim klijentima i dobavljačima upućujemo na kraju svoju iskrenu javnu ispriku.

Napominjemo da su putnici Generalturista, koji su uplatili svoje turističke aranžmane a zbog stečaja ih objektivno neće biti u mogućnosti konzumirati, osigurani policom Croatia Osiguranja za osiguranje i jamčevinu turističkih aranžmana. Polica je aktivirana kako bi se zaštitili putnici i pristigli zahtjevi se već obrađuju.

Ovim putem pozivamo još jednom sve putnike, koji do sad nisu još kontaktirani, da se obrate poslovnicama Generalturista ili na broj telefona 01/480 55 60 ili 01/480 55 85", ističu na kraju iz Generalturista.

Vezane vijesti

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika