28.02.2012. / 10:43

Autor: Nacional.hr

Heissam Hartmann s eBaya - predavanje o faktorima uspjeha internetskih tvrtki!

Ekskluzivno na konferenciji Web::Strategija 13: Heissam Hartmann - bivši njemački menadžer internetskog diva eBaya predaje o faktorima uspjeha internetskih tvrtki!

EBay je sa preko 97 milijuna aktivnih korisnika najveća svjetska online tržnica, a svoj udio u njegovom rastu imao je njemački stručnjak online prodaje Heissam Hartmann, ekskluzivno i predavač na domaćoj konfernciji s međunardnim djelovanjem, na "Web::Strategiji 13 - Kupac zvan čežnja", koja se održava od 08. - 10. 03. 2012. u zagrebačkom Hypo centru.

Heissam Hartmann gradi svoju karijeru u online prodaji i općenito web industriji više od 12 godina, od najvećeg njemačkog online shopping kluba brands4friends pa sve do velikog eBaya, gdje je do 2005. razvijao posao u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj. Hartmann je trenutačno podpredsjednik za jugoistočnu Europu svjetski raširene kompanije Rebate Networksa, a kao investitor sudjelovao je u pokretanju Kolektive, Kuponvilaga, Mydeala i mnogih drugih grupnih kupovina. Na osnovi velikih iskustava u dosadašnoj karijeri, održat će inspirativno i vrlo poučno predavanje na konkretnim strategijama uspjeha brojnih internetskih tvrtki u kojima je radio, u koje je investirao te koje je osnovao.

"One of the Main Reasons why I like to be involved in this Region is because I love the fact that Magnus EmilsonMagnus Emilsonthe Internet & eCommerce Market is just at the beginning.There is a huge potential to develop this region and build great companies. Especially for the young, hungry and entrepreneurial people. I hope I can show them some interesting examples about what different companies did to become successful. For example how Rebate Networks build DailyDeal Companies in 30 Countries in less then one year" - izjavio je Heissam Hartmann povodom svog predavanja na Web::Strategiji 13.

Očekuju vas i brojna predavanja stručnjaka iz Hrvatske i regije!

Uz Hartmann iz eBay-a, ne propustite i brojna zanimljiva predavanja hrvatskih i regionalnih stručnjaka od kojih navodimo samo neka: Najbolje prakse u dizajnu turističkih stranica višestruko nagrađivanog Gorana Peuca u kojem ćete saznati kako kvalitetnim dizajnom pretvoriti posjetitelje u turiste, Monopol < Oligopol < Konkurentopol Vladimira Nikolića iz Limunda koji će objasniti kako konkurenciju pretvoriti u korist; Tko izgubi dobitak, dobije gubitak Siniše Moškova pokazat će kako svojim web shopom konkurirati klasičnoj trgovini, a u predavanju Visitor meet the web Nikole Jellačića turistički djelatnici mogu saznati sve o konverziji, trackingu i mjerenju na turističkim web stranicama; A gdje ste ono ostavili broj kreditne kartice? Marka Jerteca i Igora Gregureca otkrit će tajne o sigurnosti kartičnog poslovanja, dok će o email marketingu kao alatu pričati Elmira Majerić u svom predavanju Engaged with Email! Finally!.

Cjelokupni program konferencije možete pogledati ovdje.

Publika je pozorno slušalaPublika je pozorno slušalaKao i do sada, Web::Strategija je konferencija na kojoj se osim kvalitetnih predavanja puno polaže na interakciju svih sudionika - posjetitelja i predavača - u ležernoj atmosferi za ručkom ili kavom u prostorijama Hypo centra, kako bi razmijenili poslovna iskustva i obogatili susret novim poslovnim kontaktima i vezama.

Stoga se registrirajte još danas, jer broj mjesta je ograničen.

Rame uz rame s brojnim partnerima!

Trinaeste Web::Strategije ne bi bilo bez potpore Turističke zajednice Grada Zagreba i Hrvatske gospodarske komore - HGK, zatim zlatnog sponzora: tvrtka za izradu web stranica VIRTUS DIZAJN, srebrnih sponzora: studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge i tvrtka za izradu web sustava Trikoder, te brončanog sponzora: tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta.

Konferenciju medijski prate zlatni partneri: tisak i online izdanja Nacional, Story, Cosmo, ELLE i VIDI, zatim portali Dnevnik.hr, Jutarnji.hr, Index.hr, Monitor.hr, Net.hr, Rep.hr, te stručni medijski partneri Croatian Traveller, MAKSI, Turizam info i Poslovni Turizam, na kraju i regionalni medijski partneri Hello, Serbia! i ITdogađaji.

Za korisnički vizualni doživljaj konferencije pobrinula se tvrtka Manifest, za fotografije HosteseHosteseFotosvijet.com, prostor omogućava Mozaik grupa Hypo centar, tisak Timgraf Media, a Akcija je zaslužna za interaktivno upravljanje društvenim mrežama. U organizaciji konferencije pomažu i drugi brojni partneri: Omega studio, Avalon Premium Hosting, Zimo.co, OH! Okusite Hrvatsku, Eversys, Uklanjanjevirusa.com, Web Marketing Akademija, Refleksoterapija Flatz, World Class Health Academy, i Vinarija Štampar.

Vezane vijesti

Oceani, prašume, ugrožene vrste na prodaju

Oceani, prašume, ugrožene vrste na prodaju

Kupite koji ocean, amazonsku prašumu ili tigra sa Sumatre za smiješne svote koje nećete požaliti, ponuda je jedne nevladine organizacije koja je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika