29.02.2012. / 11:42

Autor: Nacional.hr

Pastoralni poziv na štrajk:

Nerad, licemjerje, bezosjećajnost

"Ti zaposlenici i posebice te radnice - majke, sestre i kćeri mnogih - u taj dan odmora ne će biti sa svojima i zbog njihove odsutnosti njihovi će domovi zjapiti prazni, sivi i sumorni. Stoga, kupovanje nedjeljom svojevrsni je oblik licemjerja i bezosjećajnosti s obespravljenima", stoji u priopćenju Kaptola

Za vrijeme HDZ-ove vlasti, odluka o radu nedjeljom također je bila na djelu, ali crkveni dužnosnici tada nisu pozivali na opće štrajkove i slične sindikalno-teološke akcije; Josip BozanićZa vrijeme HDZ-ove vlasti, odluka o radu nedjeljom također je bila na djelu, ali crkveni dužnosnici tada nisu pozivali na opće štrajkove i slične sindikalno-teološke akcije; Josip BozanićKomisija Iustittia et pax Hrvatske biskupske konferencije poziva vjernike i građane da se 4. ožujka pridruže širokoj akciji Europskog saveza za nedjelju koja okuplja radničke sindikate, političke stranke, građanske udruge i Crkve oko zahtjeva za poštivanjem nedjelje kao neradnog dana. Priopćenje koje potpisuje sisački biskup Vlado Košić, donosimo u cijelosti:

Poziv građanima

Komisija poziva hrvatske građane, navlastito kršćane, da se od tog dana suzdržavaju
od kupovanja nedjeljom, te barem tako pokažu da žele poštivati sve one radnice i radnike, koji su zbog slabosti hrvatske zakonske zaštite izloženi pritisku i prisiljeni raditi bez nedjeljnog odmora, ostajući izvan kruga svojih obitelji, svojih bližnjih i svoje djece. Jer ti zaposlenici i posebice te radnice - majke, sestre i kćeri mnogih - u taj dan odmora ne će biti sa svojima i zbog njihove odsutnosti njihovi će domovi zjapiti prazni, sivi i sumorni. Stoga, kupovanje nedjeljom svojevrsni je oblik licemjerja i bezosjećajnosti s obespravljenima.

Svetkovanje Dana Gospodnjeg

Ljudska osoba, koju demokratska vlast nema pravo - prezreti, a niti gospodarstvenici
u "socijalnom tržnom gospodarstvu" Europske unije - izrabljivati, nije samo proizvođač i
potrošač roba i usluga. Čovjek se kroz rad ostvaruje, dokazuje i održava, ali on je više od
radnika i, mnogo više i vrjednije od - potrošača. Osoba je biće duhovno, okrenuto
transcendenciji, ali i kulturi i umjetnosti, te sportskoj, rekreativnoj i, općenito, društvenoj i političkoj zauzetosti. Sve te potrebe, međutim, ljudi mogu ostvarivati samo bivajući i
djelujući zajedno s drugima, u isto vrijeme i u iste dane. A ako se ta mogućnost oduzme dijelu ljudi, onda ih se zakida u njihovim osnovnim pravima građana, roditelja i, jednostavno - integralnih osoba, a u društvu se smanjuje socijalna kohezija i volja-živjeti-zajedno. U tome svemu i jest smisao i vrijednost i potreba ne-djelje. Sve do novijih vremena nedjelja se i u nas poštivala, kako-tako čak i u doba komunističke diktature, koja je nažalost činila mnogo toga ne bi li udaljila, posebice mlade ljude, od svetkovanja dana Gospodnjeg.

Neoliberalna pohlepa


S nadolaskom demokracije opravdano se očekivalo da će poštivanje nedjelje postati
pravilom. Ali svjedoci smo da se pred naletom neoliberalne pohlepe razara i nedjelja, i to u našoj domovini, gdje se 91% građana izjašnjava kršćanima. Tako je i Ustavni sud, pred
pritiskom trgovačkih lanaca popustio i izišao iz europske tradicije i prakse, dopuštajući da
poslodavci sami određuju radno vrijeme trgovina i proizvodnih mjesta, ugrožavajući tako i
prava i zdravlje, tjelesno i duševno, hrvatskih građana. I tako su zakonodavac - hrvatski Sabor i njegov cenzor - Ustavni sud, još 2006. godine omogućili da privatni interes manjine prevlada nad javnom dobrobiti - zdravstvenom, socijalnom, obiteljskom i duhovnom - većine građana. Oni koji su nametnuli svoj stav cijeloj Hrvatskoj zacijelo ne žele razumjeti da bhrvatski građani ne će trošiti više, nego već troše na svoje potrebe, ako im se trgovine otvore - i nedjeljom. Jer građani će istu količinu novca trošiti od ponedjeljka do subote, budući da je subota već za većinu zaposlenika - neradni dan.

Nesreće na radu


Zašto onda još u ropski položaj stavljati svake nedjelje i blagdana desetke tisuća,
posebice žena, koje su kod nas najslabije zaštićena skupina u radnom odnosu? Konačno,
upitajmo se: nisu li s tradicionalnim radnim vremenom - od ponedjeljka do petka - oduvijek bila usklađena i nastava đaka i studenata? Uostalom, znamo li da Povelja o temeljnim pravima iz Lisabonskog ugovora EU u svom čl. 31. ozakonjuje "pravo na razdoblje dnevnog i tjednog odmora", a u čl. 91. pravo radnika na "radne uvjete koji poštuju njegovo zdravlje, sigurnost i dostojanstvo"? Ne nalaže li ista Povelja u čl. 93. svima još i dužnost "pomirenja obiteljskog i profesionalnog života"? Nije li, dakle, nedjelja jedino vrijeme koje nitko ne bi smio dirati i ugrožavati? Jer, istraživanja Međunarodne organizacije rada (ILO - OIT) i drugih institucija su pokazala da je "rad u neuobičajeno vrijeme, navlastito tijekom vikenda, škodljiv za sigurnost, zdravlje, dobrobit i ravnotežu između života i rada" te da je uzrok brojnih "nesreća na radu i obolijevanja".

Borimo se za sve - vjernike

Znamo, razumijemo i prihvaćamo da postoje službe od općeg i javnog interesa koje
moraju pružati usluge - zdravstvene, sigurnosne, urbane, prometne... i nedjeljom i
blagdanom. Znamo i to da je potrebno prihvatiti određenu fleksibilnost u turističkim
područjima, ali takva područja imaju i zemlje sa snažnom turističkom djelatnošću, pa ipak uspijevaju poštivati nedjelju. Ali kod nas vidimo da se širi agresivna i izrabljivačka tendencija u privatnim uslužnim djelatnostima koje nije potrebno pružati baš u nedjelju i blagdane i to prema tisućama žena, zaposlenima u trgovini, koje i inače rade prekovremeno - i vrlo često neplaćeno - ne samo svagdanom, nego i nedjeljom i blagdanom, za minimalne plaće od 2.500 kuna, ne imajući često ni jedan slobodan dan, ili pak dobivajući taj dan kad su njihova djeca u školama, a obitelji na poslu ili izvan kuće. I, na kraju, ne bježimo od činjenice da se ovim pozivom borimo i za pravo svih kršćanskih vjernika - ne samo katolika - da svetkuju dan Gospodnji pribivajući nedjeljnoj misi. Jer nije čovjek radi nedjelje, nego je nedjelja radi
čovjeka.

Uzvratit će im


Komisija Iustitia et Pax HBK podsjeća da se ona već u dva navrata, u lipnju 2000. i u
studenom 2004. godine živo zalagala za očuvanje kulture slobodne nedjelje i za ozakonjenje neradne nedjelje u Hrvatskoj. U tom smislu i duhu, Komisija poziva kršćane i sve ljude dobre volje u Hrvatskoj da se pridruže ovoj plemenitoj - građanskoj, ljudskoj i kršćanskoj - europskoj akciji solidarnosti i da je od 4. ožujka oživotvore svojim inicijativama i suzdržavanjem od kupovanja i obilazaka trgovinā nedjeljom, te da o tome izvještavaju Europski savez za nedjelju i hrvatske medije. I, na koncu, Komisija potiče, navlastito kršćanske i katoličke saveze i udruge, ali i sindikate i stranke, da se pridruže Europskom savezu za nedjelju - www.europeansundayalliance.eu - te da i oni podrže inicijative ovog velikog pokreta za slobodnu i ljudskiju nedjelju. Uvjereni smo da će to biti snažno svjedočenje solidarnosti sa žrtvama diktature profita, a za vjernike istovremeno i djelotvoran i autentičan znak korizmenog odricanja. „I Otac tvoj, koji vidi u skrovitosti, uzvratit će ti" (Mt, 6,18).

Vezane vijesti

Ping-pong sa sado-mazo svećenikom

Ping-pong sa sado-mazo svećenikom

Sisački biskup Vlado Košić razriješio je Marka Tomušića sa svećeničke sužbe privremenog upravitelja župe Uznesenja Blažene Djevice Marije u… Više

Komentari

registracija
21/9/11

nikip, 29.02.12. 12:36

gdje ste bili do sada licemjeri BOG ce vas kaznit za sutnju,kad se ginulo ,kralo ,tjeralo na ulicu sami KRSCANI uzimate od ovoga jadnog naroda koji je uspravno ginuo za pravicu i postenje za svoj opstanak na ovom kamenu zad dizete glas kad ste napunili kese......vise vam zlata visi oko vrata i prstenja po rukama nego sto je u narodnoj banci...


registracija
23/9/11

Ceraria, 29.02.12. 12:42

Gospodo, koji kritizirate crkvu ( i ja to cesto radim, razloga ima dosta ), ali ovo sto je receno, samo je za u POTPUNOSTI potpisat.


registracija
15/8/09

vergilia, 29.02.12. 13:13

Tako je! Žena treba biti u nedjelju doma i raditi badava - kuhati nedjeljni ručak, servirati, oprati suđe, pospremiti i onda ići na rekreaciju trčati po nasipu da se dobro oznoji i da joj glupe misli ne padaju na pamet..:)


registracija
26/12/06

capica, 29.02.12. 13:26

...njihovi će domovi zjapiti prazni, sivi i sumorni.....

Ja sam jedna od onih koji rade svagdanom i blagdanom.Naravno , ne radim u trgovini i imam potpisan ugovor s poslodavcem , a po ugovoru se nedjelja i praznik plaćaju dnevnica + 70% , a blagdan dnevnica+100%.Ako je nedjelja radna, subota je slobodna ili obrnuto.Dakle, to se može urediti, samo ako se poslodavac i radnik ( trgovine imaju masno plaćene sindikalce) dogovore. Ono što je kod nas u Hrvatskoj važno jest: radnika u trgovini ima oko 220.000 i da se ukinu radne nedjelje i da se subotu radi u jednoj smjeni, trebalo bi otpustiti 17 do 20% ljudi.Je li to biskupima jasno? No, isto tako je važno znati da mnogi ljudi rade pp (po potrebi posla) , znači cijele dane ih nema doma , pa kada da oni kupuju? Ja nasreću eto radim u smjenama, doma sam najkasnije do pola tri i ne moram kupovati nedjeljom , ali ima masa ljudi kojima je to jedini slobodan dan. Dok smo u deficitu s radnim mjestima , dok se ne ispoštuje rad od -do , dotle su radne nedjelje potrebne. A što se tiče domova koji zjape prazni.... e pa dok ja radim , moja obitelj za mene sprema ručak, pospreme stan i čekaju me oni i pas vani , pred zgradom, kud ćeš ljepše. Cijeli preostali dio dana smo doma zajedno , uz napomenu da subotom odemo makar na Jarun.


registracija
14/11/07

laufer, 29.02.12. 13:35

Kakvi demagozi!
U Hrvatskoj (i svakoj drugoj normalnoj zemlji) puno ljudi radi nedjeljom: javni prijevoz, policija, zdravstvo, elektroprivreda, vodoprivreda, poljoprivrednici, industrija koja ne može stati, ugostitelji, hoteli itd, da ne nabrajam dalje.
A Crkva se uhvatila trgovaca - a za mnoge ljude je nedjelja jedini dan kada mogu u miru obaviti kupovinu.
Ako rade do 15.00 ili 16.00 sati, dok dođu kući, nešto skuhaju, pospreme, tu su djeca (škola, zadaća), a treba se valjda i odmoriti.
Kada će ići u kupovinu?

A Crkva ukoliko nešto doista hoće učiniti za trgovce, neka traži provođenje zakona - PLAĆANJE rada nedjeljom i blagdanom i dan odmora preko tjedna, ako je čovjek radio u nedjelju.
To je sve jasno napisano u zakonu, ali se ne provodi.
Zašto Crkva javno ne prozove one koji se oglušuju o zakon?
Možda zato što onda neće biti ekstra "priloga" u crkvenoj blagajni?


registracija
12/12/10

hazl113, 29.02.12. 13:37

Ja sam definitivno za zabranu rada nedjeljom, ali to nema veze sa crkvom. Jednostavno smatram da obitelj ima pravo da bar jedan cijeli dan posveti sebi. Kada se sjetim, prije rata trgovine su radile u subotu do 15h. Nedjelja je bila neradna skoro svima, i prvi radni dan je bio u ponedjeljak. Kupovali smo kruh i mlijeko u subotu i nismo se žalili što ćemo drugi dan jesti stari kruh. Sada smo postali veliki kapitalisti sa dosta tajkuna koji haraju ovom državom pa tako i nama koji se pretvaramo u roblje. Sami smo si za to sve krivi. U ovo vrijeme jedino je mjerodavan NOVAC, a sve drugo je nevažno. Da sam znao da će ova država izgledat ovako, sigurno ne bi išao u rat. Tebao sam za 1 kunu kupit firmu, otpustit radnike i poslije je prodat za milijardu kuna. Sada bi me zvali uspješnim poslodavcem i poduzetnikom. Zato bagro radite i crnčite svaki dan 24h. Bitno da je nekima bar bolje, kada nije nama. FUJ


registracija
12/12/10

hazl113, 29.02.12. 13:49

@capica,
Da u trgovinama rade preko 200.000 ljudi i na burzi ih je kakti 340.000. Sve to ide u korist "poslovavcu" pa može ucjenjivat narod i državu kako hoće. Da smo malo pametniji narod što nismo, za par mjeseci bi nas molili da dođemo na posao. Što sam ja imao od toga kada sam prijavio gazdu radi ne plaćanja zdravstvenog i mirovinskog. Niišta. Dobio sam otkaz, a njemu nije ni vlas pala sa glave. Umjesto da država štiti nas, ona štiti lopove, i dok je njima dobro, dobro je i vlasti, a nas tko šiša. Kopamo po smeću i dobro je što ga i ima, ali što će biti kada jednog dana ni smeće ne bude.


registracija
8/4/08

arisa, 29.02.12. 14:04

Slažem se. Svima treba zabranit rad nedeljom.
Počnimo od svoga praga.
Crkve neće nedeljom raditi niti uzimati novac.
Babice neće nedeljom porađati djecu.
Kuvari neće raditi nedeljom.
...
Nedelja je samo za je...nje bližnjeg svog.


registracija
9/5/10

lolobrigita, 29.02.12. 14:08

Ali kad Crkva dijeli bonove u Sisku,onda ide preko Konzuma.Može i nedjeljom.
Vlasnik je veliki vjernik pa neka počne prvi.S plaćanjem prekovremenog i sl. umjesto bonova za plaću...


registracija
18/1/08

ankicascreiber, 29.02.12. 14:22

ja zbog svog posla ne mogu ići u trgovinu radnim danom, niti mogu ići u banku, ili skupljati kojekave dokumente po državnim uredima!

ja bih bila spremna paltiti nešto malo više ako treba samo da mogu birati kada želim ići u trgovinu! Hrvatska je pretrpana nezaposlenima, pa neka neki od njih dobiju priliku da rade tako što će trgovine biti otvorene nedjeljom, i zakon će OSIGURATI 40 sati rada tjedno!!!!


registracija
18/1/08

ankicascreiber, 29.02.12. 14:23

lolobrigita, odličan komentar.

usput rečeno ako se zabrani rad nedjeljom onda treba zabraniti i svečenicima, kao i radnicima koji rade na izgranji crkvenih objekata.


registracija
27/11/11

Culex, 29.02.12. 14:24

Običnom Hrvatu ovo je nesvatljivo licemjerje Komisije lustittia et pax pri HBK.Jučer biskup Bogović kaže za dr.Ivana Grubišića,svećenika i zastupnika u Hrvatskom saboru slijedeće:"Grubišić provocira narod,stvara mržnju i neprijateljstvo".Danas urednik GK g.Miklenić proziva HDZ da samo statira i dozvoljava Vladi SDP-a da uništava Hrvatsku na svim poljima života.Zbilja,zašto vrh katoličke crkve u Hrvata gubi tlo pod nogama,zašto se brani od hrvatskog puka koji je i dalje vjeran Isusu Kristu mučeniku i podnosi strpljivo sve licemjerje Kaptola ?Imaju nećistu savjest? Ni u kom slučaju.Dijele s hrvatskim narodom sve poteškoće,brige i tegobe sadašnosti? Ni u kom slučaju.Zašto hine patronat nad dušama Hrvata preko tzv.radne nedjelje?Hrvati pamte svaku riječ izrečenu za vladavine HDZ-e od strane crkvenih poglavara. U mnogim tadašnjim izjavama Kaptola narod nije sebe vidio il osjetio oćinsku skb! Nevidi i ne osjeti ni danas.Svašta je narod nadživio kroz tisućljeta.Ne brinite,i ovo licemjerje će također.


registracija
26/12/06

capica, 29.02.12. 14:30

@hazl113

neprovođenje zakona , neplaćanja radnika, neuplaćivanje doprinosa nema veze s radnom nedjeljom.


registracija
11/10/10

agaSovulj, 29.02.12. 14:42

njih brine razaranje nedelje neoliberalnom pohlepom. A ostala razaranja, od ponedeljka do subote su u redu. Duboko zahvaljujem na takvoj brizi za čovjeka.


registracija
7/7/11

gadovi, 29.02.12. 15:04

Ma mo'š mislit
Sotona se kamuflirao u kupovanje nedjeljom.
Samo zato što onaj tko kupuje nedjeljom ne može biti nazočan u crkvi. Gdje se ništa ne kupuje. To se računa kao da ste proveli vrijeme u obitelji sa svojima i bez odsutnosti i gdje domovi nisu prazni, sivi i sumorni.

Ne laje ćuko za selo nego za sebe.


registracija
1/3/11

Laudate, 29.02.12. 15:07

Licemjerno je na svaki izjavu iz Crkve reagirati pitanjem a zašto se nisu očitovali o: spaljivanju vještica, nacizmu, otimačini ovoj, onoj, privatizaciji, itd itd.

U osnovne i srednje škole trebalo bi uvesti predmet "konstruktivna komunikacija"


registracija
10/2/12

Hazu, 29.02.12. 15:27

Ovi su licemjer,HDZ kradeze,sdp komunisti i ubojice,oni su lopovi,treći su tko zna što,pa kad niš ne valja u ovoj Državi stvarajte yugoslaviju i čekajte bolje sutra.

Bolje da pišete o onim sinoćnjim četnicima u okolici Obrovca gdje se vraćaju ABOLIRANI komšije puni oružja i gdje je jedan sinoć ubijen,a drugi teško ranjen.
Ne vidi se gdje se vraćaju jer su dalje od urbanih sredina,a to četnicima odgovara i evo o rtome se ne piše,a oni su opća opasnost.
odakle bombe njima,a za kruh nemaju ??


registracija
12/1/11

bozhidar, 29.02.12. 15:33

a vidis kako 'svecenici' [molim, citaj, najgori siritelji neistina i mrznje prema graditeljima socijalizma] mudro sute or ravnopravnosti, jednakopravednosti, i medjuovisnosti medju ljudima.
kad bi bilo vise pravde i medjuovisnosti izmedju 'poslodavaca' i njihovih zarobljenika/kmetova, onda bi bilo i vise vremena i dana i za porodnicki suzivot.


registracija
10/2/12

Hazu, 29.02.12. 16:48

ŽIVIO SOCIJALIZAM U GRANICAMA REPUBLIKE HRVATSKE HAHAHAHAHAHAHAAAA

OTMIMO SVE PRIVATNICIMA I SVE IM ODUZETI I DJECI NJIHOVOJ I PRIJATELJIMA,DATI DRŽAVI I OPET JOVO NANOVO


registracija
24/3/10

bagsy, 29.02.12. 19:03

Pa moraš imati neki problem ako nosiš kilu zlata na sebi (kao onaj gore na slici).
Ovično onaj tko nosi toliko zlata,malo je sumnjiv tip (ili je reper).


registracija
27/11/11

Culex, 29.02.12. 21:50

@ Cijenjeni Laudate,upravo uputih picassovu golubicu na prozor Vaš ! Dozvoljavam se složiti s mišljenjem da bi u osnovne i srednje škole trebalo uvesti predmet "konstruktivna komunikacija".Dodao bih, i u sjemeništa,bogoslovije,Gregorijanu,Lateranu..,Pučko učilište..Ta vještina je božji dar u dobrim rukama!


registracija
24/7/11

mrvek, 01.03.12. 11:51

Hazu srbine, idi se liječi. Ja ne želim da se s našim novcima grade palače od oniksa. Dosta je bilo tih neradnika koji zavaravaju ljude. U boga vjerujem u crkvu ne!!!!


registracija
12/1/11

bozhidar, 01.03.12. 18:26

da, da, bog ili vjera u boga je jedna--te povoljna-- -pojava, a 'svecenici' i bogonauk/religija sasvim druga i uvijek u velikoj mjeri pogubna, ratoborna, nepravedna, itd. hvala, b. baljkas, planet earth [still on it, sorry to say!]


registracija
10/2/12

Hazu, 01.03.12. 19:55

ti si mrvek izgubio u šugoslaviji kao šugoslaven prava i privilegije dolaskom naše Nezavisne i samosltalne Države Hrvatske i sve ti smeta pod izgovorom pravde,pročitana si knjiga pa ti preporučujem,promieni državu prema istoku kreni objeručke će te uzeti ,jer sličiš puno njima.
Ne vjeruješ ti ni u koga,jer si prvo lud,pa neuk


registracija
1/3/11

Laudate, 01.03.12. 20:49

@poštovani Culex
sasvim malo do mjere da me ne zatruje osluškujem našu političku scenu i komentare na temu vjere i mogu reći postaje mi jasno:

- većina Hrvata ima sluganski mentalitet i povijest od 900 godina neslobode bilo je 900 zlatnih godina domaćih slugu koji su za mrvicu sa stola stranca pljuvali i gazili po svojima

- neki ne zaslužuju slobodu jer i nakon što su je dobili traže novog gospodara

- sluge hrabrost dokazuju pljuvanjem po svojoj djeci i obitelji ali se ne usude ni krivo pogledati na gospodara

Pitam se koliko bi naši medijski pravednici sa svojom pravdom izdržali radeći vani? Tjedan ili dva? Sigurno ne više.

Poštovani Culex, obraćam se Vama jer lakše je razgovarati ali ništa osobno, ide u eter pa tko se nađe u tome znati će zašto.

Nemamo muzej komunistički zatvor sa mučenjem kao u Mađarskoj, nijedan protagonist totalitarnog sustava nije osuđen, novinari nisu pronašli nijednog udbaša odgovornog za smaknuća, ni jednog svećenika suradnika komunističke tajne službe itd, itd.

Na spomen Crkve dio novinara i komentatora dobivaju fibru, ali zato na miru čitate u novinama koliko se tko puta seksa, koja glumica ne nosi gaćice i ostale seksualne pikanterije.

A mi smo kao slobodno društvo??!!

Inverziju vrijednosti prati inverzija zdravlja društva, a žrtveni janjac novinari će već naći u Crkvi, Tuđmanu i slično.

Žalosno do neba.


registracija
26/1/08

Rampa, 01.03.12. 21:47

Seksualne pikanterije i jesu napikantnije kod svećenika!!

Tuđman???

Uh, već mi je dosta što se zvaki put skoro zagrcnem kad vidim onu njegovu repliku u Saboru!

Uplašim se svaki put da je stari diktator ipak ustao iz groba i odlučio ponovno uvesti strahovladu i diktaturu!

Tuđmana van iz Sabora, dovodi ljude u preinfarktno stanje odvratnom sličnošću sa ocem!


registracija
12/1/11

siziff, 02.03.12. 12:38

......"Većina Hrvata ima sluganski mentalitet".......


Ooooopaaaa bato!


O sluganskom mentalitetu pričaju slugani nad sluganima u povijesti sluganstva.
Najveći sluge od svih, vatikanske sluge, dokazuju svoje stroge, za sve jednake kriterije.
Koje licemjerstvo!

Da dobiješ kilu na trbuhu od silnoga smijeha


registracija
2/1/11

prohujalo, 03.03.12. 03:48

mrvek potpisujem
meni vec dobrih pet godina nitko ne dolazi svetit kucu.
Pitate se zasto. Evo objasnit cu. Obzirom da zivim van Hrvatske, nemam mogucnost blizine nase crkve i svecenika. Prije pet godina, ni sama neznam koliko telefonskih poziva napravih da Velepostovanog pitam kad ce biti u mogucnosti posvetiti kucu u eriji u kojoj zivim. Da ne duzim pricu, jer je prosto nevjerojatna bahatost "nasih preuzvisenih svecenika", kao da on meni to radi sa srcem(dobro ja to platim). Uzeh slobodan dan, cekajuci ga, Obzirom da nije dosao do podne, samo sam skocila do trgovine cca 10 min.
U tom periodu je njegovo visocanstvo stiglo i normalno otislo. Ljuta i razocarana, u sto provede dan, ponovo zovem...... i zamislite bezobrazluka, kad mi isti kaze
Kakva sam ja vijernica, ako od 365 dana, ne mogu izdvojiti jedan dan za svog svecenika. Nisam mu ostala duzna, nego mu rekoh da ja svoje racune placam sama i podizem moju dijecu, a on ko bitanga zivi na tudoj grbaci. Jasna poruka- Ne zelim vise da otvoris vrata moje kuce. Ali evo0 nakon toliko godina, pljuni on se obrise, tako me svake godine zove da dode svetit kucu, vjerojatno mu fali iznos koji je dobivao.
No medutim ja se i dalje drzim onoga sto rekoh prije mnogo godina. Vrata mu ne otvaram.
Dali treba ovome jos nesto nadodati, mislim da ne.....


registracija
9/5/10

lolobrigita, 03.03.12. 10:55

Laudate,ta tvoja Crkva ne valja i točka.


registracija
1/3/11

Laudate, 03.03.12. 15:28

Grafit:
"Bog je mrtav"; Nietzsche
dopisano:
"Nietzsche je mrtav"; Bog

Tak je to lolobrgita


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika